פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

גירסה 3.6

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי וביצוע זיכוי בפועל, מבלי לצאת ממערכת קאלה.

בנוסף, שיפרנו את מערכת האוטומציה עם דגש על טריגרים מבוססי זמן, עם יכולות מתקדמות המאפשרות מימוש של פעולות מתוזמנות המותאמות אישית לתהליכים שלכם.

לקינוח, מימשנו תקשורת אוטומטית מול חברת שילוח חבילות (תפוז משלוחים), הכוללת קריאה אוטומטית לאיסוף החבילה ועדכון מצב המשלוח בזמן אמת.
ולמי ששולח חבילות באופן עצמאי, הוספנו אפשרות הדפסת מדבקות.
 

אינטגרציה עם תפוז משלוחים

Kala-CRM חוסכת לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת עם זימון משלוחים והמעקב אחריהם, הכל דרך  KALA בפשטות וביעילות. 

בתוסף החדש, תפוז משלוחים, מגדירים את הסטטוס הרצוי ליצירת קריאת משלוח.
כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס זה ישלח באופן אוטומטי לתפוז משלוחים קריאה עם פרטי המשלוח ובהזמנה יעודכן מספר המשלוח.

Kala-CRM תעקוב באופן אוטומטי מול תפוז משלוחים אחר התקדמות הטיפול במשלוח ותשנה באופן אוטומטי את סטטוס ההזמנה כאשר, המשלוח יאסף, החבילה תמסרה או כאשר המשלוח יבוטל. 

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2017

אפשרות יצירת משימה המשוייכת להזמנה לפי טריגר מבוסס זמן על מוצרים מוזמנים באותה הזמנה. (למשל כשרוצים להגדיר משימה כללית לפרוייקט לפי אחד המוצרים שלו)
 
טריגר חדש: "מוצר מוזמן נוסף". כולל אפשרות סינון לפי "כותרת המוצר מכילה" או "כותרת המוצר אינה מכילה".
 
אפשרות הגדרת טריגרים מתוזמנים המבוססים על שדה מותאם אישית, שדה מערכת או תאריך ושעה מסויימת + אפשרות הגדרת מחזוריות ותאריך התחלה דינאמי.

אפשרות יצירת משימה בעבור מוצר מוזמן לפי טריגר סטטוס מוצר מוזמן השתנה.

שיפורים במערך הדו"חות - 06/2017

טופס עריכת דו"ח - כפתור לצפיה ישירה בתוצאות הדו"ח.

אפשרות הגדרת דו"ח בתור דו"ח להדפסת מדבקות. אפשרות שליטה על מימדי המדבקות וכמות המדבקות בדף לשם התאמה מושלמת.

אפשרות הגדרת דו"חות חכמים יותר, אשר מתנהגים בצורה שונה כאשר הם מוצגים בדף הראשי / מוטמעים באימייל / בדף חבר ועוד...

בדו"חות המכילים סינון לפי תאריך, נוספו אפשרויות בחירה של טווחי תאריכים עתידיים.

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 06/2017

תוסף חדש לסליקת אשראי דרך iCredit - כולל: סליקה מיידית / מאוחרת, הטמעה בתהליך הזמנה באתר, שמירת פרטי אשראי בצורה מאובטחת, חיוב מאוחר/חוזר של הזמנות קיימות/עתידיות.

תמיכה ביצירת "תעודת משלוח" דרך iCount

תמיכה בביצוע זיכוי דרך Pelecard מבלי לצאת ממערכת ה-CRM. ניתן לשילוב גם עם תוסף הנה"ח כמו iCount או ריווחית לשם הנפקת חשבונית זיכוי באותה פעולה.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017

"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף.

התראה פנים מערכתית בעת שיוך משתמש כאחראי על יישות במערכת.

שיפור התמיכה בטלפוניה בלובינט

  • אפשרות השמעת הקלטות ותאים קוליים ישירות מתוך מערכת ה-CRM
  • תמיכה ביצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / תאים קוליים.

תוסף HipChat - הגדרת כל האימיילים שנשלחים למנהל דרך המערכת, להשלח גם כהודעה ב-HipChat לחדר נבחר.

חשיפה של מטודות API לשם יצירה או עדכון חיצוניים של: דפים / מוצרים / לקוחות / הזמנות / מוצרים מוזמנים.

אפשרות שליטה על סוגי ההתראות שיתקבלו בעבור פעולות טלפוניות. (שיחה נכנסת, שיחה יוצאת, שיחה נכנסת שלא נענתה, תא קולי)

אפשרות הגדרה שסוכנים לא יכולים לבטל משימות שהוקצו עליהם. (לביטול עליהם לפנות למנהל אחראי)

אפשרות ביטול מנגנון הפתיחה האוטומטית להזנה של מוצר בהזמנה במידה ואין מוצרים.

במידה ומוסיפים דף לחבר מתוך כרטיס החבר, לאחר השמירה המתשמש יועבר בחזרה לדף החבר.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה....

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל את הסקריפטים דרך התפריט הגדרות ובעת...