פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

גירסה 3.7

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות השימוש בכל כיוון.

הוספנו תמיכה ביצירת מסמכני הנהלת חשבונות דרך ריווחית.
הוספנו יכולת שילוב התוסף ביחד עם תוספי סליקה על מנת לחייב את הלקוחות מיד בעת הנפקת מסמך קבלה.

הוספנו אפשרות שתילת דוחות בחלקי המערכת השונים עם תוכן דינאמי בכל אזור.
הוספנו אפשרות הבדלה בין דוח שנשלח במייל לבין דוח שמוצג במערכת, כמו גם הבדלה בין מי שצופה בדוח או במקום בו הוא שתול.

לקינוח שיפרנו את מערכת תבניות האימייל. הוספנו אפשרות שליטה על תבנית העיצוב ודאגנו שגם מכשירי מובייל יהנו מאימיילים בפורמט מותאם למסכים צרים.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017

סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה.

עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים.
ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת.

אתר חנות - אפשרות הגדרת חנות אשר מוצריה מבוססים משקל. אפשרות קביעת יחידת משקל שונה לכל מוצר + קפיצות משקל ליחידה.

שינוי עיצובי בתבנית האימייל המעוצבת ברירת מחדל, על מנת לאפשר צפיה נוחה יותר של האימיילים במכשירים ניידים.

אפשרות הגדרות מעטפות אימייל מעוצבות ולהשתמש בהן בעת עריכת תבנית אימייל.
הפיצ'ר הזה כרגע עדיין סגור למשתמשי בטא בלבד.

אפשרות זיהוי אוטומטי של לקוח קיים לפי טלפון או אימייל בעת מימוש יצירת הזמנה דרך ה-API.

משימות - בעת הגדרת אחראי למשימה, הוא יקבל התראת מערכת במידה ומחובר למערכת ה-CRM.

שיפורים במערך חיובים / הנהלת חשבונות - 07/2017

תוסף ריווחית אונליין - הנפקת תעודות משלוח, הזמנות, חשבוניות, קבלות וחשבוניות זיכוי דרך ריווחית אונליין (Rivhit) ישירות מתוך מערכת קאלה.

טבלת תשלומים - הצגת צורת התשלום. התראה על מצבים מיוחדים כמו כרטיס אשראי שחוייב אך לא הונפקה בעבורו קבלה.
אפשרות העתקה של פרטי אשראי מהזמנות דומות, ללא צורך בשמירת פרטי הכרטיס מחדש.

אפשרות קביעת סוג הכנסה בעבור חשבוניות (עם אפשרות סנכרון מול ספקית הנהלת החשבונות).

חשיפה של API למימוש תשלומים דרך קאלה.

סליקת אשראי דרך iCredit - הצגת סיבה מפורטת במידה והחיוב נכשל.

שיפורים במערך האוטומציה - 07/2017

אפשרות הגדרת פעולה המבצעת העתקת ליד בין 2 מערכות קאלה CRM או יותר.

בטריגר "יצירת קשר חדשה נוצרה" ובטריגר "סטטוס יצירת קשר השתנה", נוספו אפשרויות סינון לפי שדות מותאמים אישית של היצירת קשר או של החבר אליה היא משוייכת.

למשל במערכת התמיכה של קאלה, בעת יצירת דרישה חדשה, ישלח סמס רק אם מוגדר ברמת הלקוח אליו שייכת הדרישה שהוא מעוניין בקבלת סמס. אותו דבר לגבי אימייל התראה.

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2017

אפשרות הגדרת טווחי זמן עתידיים בתור טווח זמן ברירת המחדל. כמו כן, ניתן לסנן דו"חות עם תאריכים לפי טווחי עתיד.

בעת שתילת דוח באחד מחלקי המערכת, ניתן לשלוט מעתה גם גובהו, על מנת לבטל את הצורך בגלילה.


דו"ח מערכת חדש - לידים לפי מקור עם תצוגה גרפית.


אפשרות הטמעת דוחות בתוך דף הזמנה. הדו"חות המוטמעים ידעו להציג תוכן המשתנתה לפי ההזמנה בה מוטמע הדו"ח.
מאפשר יצירת דוחות מותאמים אישית, המציגים מידע משוכלל ומחושב בהקשר להזמנה בה צופים.

שיפורים במערך הטלפוניה - 07/2017

אפשרות הגדרת ששיחות שלא נענו תמיד יכנסו למערכת בתור יצירת קשר חדשה. (אפשרות זו באה בתור תחליף לאפשרות של יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו.)

בתוסף טלפוניה בלובינט (BlueBeNet) אפשרות  הגדרת קבוצת צלצול לכל משתמש ובעת קבלת שיחה לאותה קבוצת צילצול תופיע התראה על שיחה נכנסת לכל השלוחות בקבוצת הצילצול בו זמנית.

אפשרות הגדרת מספר תור לשם שימוש בחייגן האוטומטי. שיחות יכנסו דרך התור ובמידה והסוכן שמתקשר אינו זמין, השיחה תנותב לפי הגדרות התור. למשל לשלוחה אחרת פנויה.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול...