פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

גירסה 3.11

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח סחורה, הנהלת חשבונות אדוקה יותר, אפשרות הגדרת קופונים ומבצעים לאתר האינטרנט וניתוח תגובות הגולשים על האימיילים אשר נשלחו אליהם מהמערכת. שיפרנו דו"חות מערכתיים והוספנו כמה חדשים ודאגנו לרענן קלות את שפת העיצוב הכוללת של המערכת.

ניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים

  • במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות.
  • במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית.
  • חוסך זמן רב, מייעל את תהליך התקשורת ומאפשר שיתוף תקשורת בצורה פשוטה עם גורמים אחרים בחברה.
  • בעתיד הקרוב נוסיף אפשרות ניתוח של תוכן התגובה ולאפשר ביצוע אוטומציות אשר מבוססות על תוצאת הניתוח. למשל עדכון לסטטוס "אישור התקבל" בעת קבלת תגובת אישור על אימייל מסויים.

שיפורים במערך השילוח בעזרת Epost

  • אפשרות צירוף פרוט המוצרים המוזמנים לתוכן ההערות המופיעות על המדבקת משלוח.
  • אפשרות הדבקת מדבקות ברקוד להדבקה על חבילות המיועדות לאיסוף שליח Epost
  • אפשרות בקשת משלוח EPOST ללוקר, על ידי צירוף של כתובת ובקשה לזיהוי הלוקר הקרוב בצורה אוטומטית.
  • אפשרות לחייב לקוחות המזמינים באתר לבחור לוקר מבין הרשימה, ללא צורך בהזנה של כתובת.
  • זיהוי של כל שלבי המשלוח ועדכון סטטוס מתאים במערכת ה-CRM. מיפוי הסטטוסים ניתן לעדכון דרך התוסף.

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017

  • הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל מודול ניהול מלאי וספקים.
  • שמירת תיעוד של יוצר המסמך בעבור כל מסמך שנוצר. המשתמש אשר הנפיק את המסמך בפועל ישמר בשדה זה. לאו דווקא מי שהכין את הטיוטא של התשלום עליו מבוסס המסמך.
  • הפרדה בין חשבונית זיכוי לקבלת זיכוי:
    • בעבור חשבוניות ניתן להנפיק חשבונית זיכוי בלבד. בעבור קבלה ניתן להנפיק קבלת זיכוי בלבד (קבלה במינוס).
    • בעבור חשבונית/קבלה ניתן לבחור האם להנפיק חשבונית זיכוי + קבלת זיכוי או כל אחד מהם בנפרד.
  • שיפור דוח המלאי - הצגה וסינון לפי סוג מוצר. אפשרות הגדלת תמונות המוצרים על ידי מעבר העבר.
  • אפשרות הגדרת הערות אשר יוצגו למשתמשים בעבור כל סוג מסמך, בעת יצירתו.

אפשרות יצירת קופונים מבצעים והנחות באתר

צד אתר

  • בעת תהליך ההזמנה, בדף עגלת הקניות, הגולש יוכל להזין קוד קופון אשר יזכה אותו בהטבות שיקבעו מראש.
  • לאחר הזנת הקופון, הגולש ילחץ על כפתור בדיקת קופון אשר תבדוק את תקינותו ובמידה ויימצא תקין תחיל את המבצע המשוייך אליו על המוצרים שבעגלת הקניות.
  • לאחר הזנה ובדיקה של קופון מוצלח, המבצע שהתקבל יופיע בכל דפי המוצרים עליהם הוא משפיע ובמידה והקופון משפיע על מחיר המוצר כבר מהיחידה הראשונה, המחיר יבוא לידי ביטוי בתצוגתו הקטנה גם כן.
     
צד ניהול
  • אפשרות הגדרת מבצעים שונים והצמדה של קוד קופון לכל אחד מהם.
    • סוג המבצע האפשרי כיום (סוגים נוספים יצריכו פיתוח נוסף):
      • שינוי עלות פריט (במחיר/באחוזים) בעת רכישה מעל כמות יחידות מינמאלית ממוצר מסויים. (למשל: בעת רכישת 5 כסאות ומעלה, המחיר לכל הכסאות יהיה 50% הנחה, לא רק על הכסאות מעבר ל-5 הראשונות)
      • אפשרות הגדרה של שדה מותאם אישית אשר ישמש בפועל בתור המחיר, בהתאם לסוג הלקוח המחובר. (לקוח רגיל / חבר מועדון / VIP / וכו')
  • הקופון אינו אישי וניתן להעברה בפועל.
  • דו"ח מימוש קופונים - מספר הזמנה, תאריך, סכום הזמנה, קוד קופון, סוג המבצע שהתקבל.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 11/2017

  • הצפנת נתונים ב-SSL - הנפקת תעודת אבטחה בעבור כל מערכות ה-CRM.
  • אוטומציה - פעולות מתוזמנות - אפשרות קביעת תאריך סיום לפי שדה מותאם אישית. (דוגמא לשימוש: שליחת דוח שבועי ללקוח כל עוד לא הגיע תאריך האירוע)
  • אוטומציה - טריגר חדש - חבר / לקוח נוצר. (דוגמא לשימוש: יצירת משימות בעבור לקוח חדש לפי סוגו)
  • בעת מחיקת חבר/לקוח, התראה + הצגה של היישויות המשוייכות אליו.
  • טלפוניה - אפשרות תמיכה בשלוחת מובייל אשר תהיה בשימוש בעת התקשרות מתוך ה-CRM בעת גלישה במובייל.
  • אפשרות התעלמות מאימייל שנשלחים מתיבות אימייל מסויימות.
  • אפשרות הגדרת תנאי הצגה לקבוצות מאפיינים. הן יוכלו על כל השדות בקבוצה מבלי שיהיה צורך להגדיר כל אחד מהשדות בנפרד.
  • דף הזמנה - מוצרים מוזמנים - הפרדת התמונה לעמודה בפני עצמה עם קישור להצגת תמונה מוגדלת.
  • דף רשימת משתמשים - הצגת שדה תפקיד.
  • אפשרות טעינה של תוכן הדפים בלבד. משמש לשתילה של דפי תוכן בתור iframe באתרים או דפי נחיתה חיצוניים.
  • דו"חות מערכת חדשים: פניות שהתקבלו/טופלו לפי יום. הזמנות שהתקבלו/טופלו לפי יום.
  • דו"חות מערכת שעודכנו: פניות שנסגרו ללא הצלחה, מאזן לקוחות, מלאי מחסנים, הזמנת מוצרים מספקים, קליטת מוצרים מספקים.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה....

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל את הסקריפטים דרך התפריט הגדרות ובעת...