ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019
מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר. דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2025
גירסה 11.2
בדף הראשי של מערכת הניהול: - הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם. ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת): - הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר...
קראו עודשיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020
ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...
קראו עודשיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 12/2018
בעת שינוי כתובת דף, הצעה ליצירה אוטומטית של הפנייה (301 Redirect) כדי לשמור על מקומו בתוצאות החיפוש. ווידג'ט גלריית תמונות - אפשרות הגדלה של תמונה. בעת קבלת פניות מהאתר, האימייל שנשלח למנהל המערכת עם פרטי הפניה יכיל מעתה גם רשימה של חיפושים שבוצעו על ידי אותו גולש בטרם יצר קשר. אפשרות הטמעת...
קראו עוד