איך אדע עם הבקשה למלגה התקבלה - תוצאות חיפוש

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018

עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019

מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר. דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2024

גירסה 10.12

הוספנו אפשרות להנפקת מסמך באמצעות תהליך אוטומטי! המסמך יכיל את הנתונים מתוך ההזמנה ופריטים בהתאם למוצרים הקיימים בה. שינויים לגבי מע"מ: - המע"מ התעדכן אוטומטית מ-17 ל-18. - הוספנו אפשרות עדכון מחירי מוצרים בעת עדכון המע"מ. - הוספנו אפשרות לשנות אחוז מע"מ בהזמנה קיימת...

קראו עוד  

שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...

קראו עוד