פיצ'רים ועדכונים - 01/2017
גירסה 3.1
בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו! ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2016
גירסה 2.11
זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2016
גירסה 2.10
ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2016
גירסה 2.9
הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 07/2018
השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018
רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...
קראו עודשיפורים במערך הודעות הסמס - 05/2018
אפשרות ביצוע תפוצה על ידי סימון נמענים ושליחת תבנית הודעת SMS. אפשרות הגדרת טווח שעות פעילות. הודעות שישלחו מחוץ לטווח יעוקבו עד טווח הזמינות הבא. כפתור "הגב" חדש בעבור כל הודעת סמס נכנסת בהיסטורית התקשרות / משימות בעבור סמס נכנס. לחיצה עליו תפתח את חלונית שליחת ה-SMS ללא תבנית טעונה...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 10/2019
פעולת אוטומציה חדשה - העברה של פניה לארכיון בעת שימוש בפעולת אוטומציה העוברת על יישות מסוג משתמשי מערכת, ניתן כעת להגדיר שליחה של הודעת טקסט לכל משתמש. (למשל דו"ח יומי לסוכנים) בפעולת אוטומציה של שליחת הודעת טקסט לטלפון מסויים - אפשרות הגדרה של שליחת ההודעה גם אם היא נשלחת מחוץ למסגרת הזמן....
קראו עודיומן משימות ואירועים בהתאמה אישית
יומן בסגנון גוגל קלנדר, המציג משימות לביצוע ואירועים בהתאמה אישית. סוכנים הצופים ביומן יוכלו לראות על גבי היומן את המשימות הפתוחות המוגדרות עליהם לביצוע. לחיצה על משימה תאפשר צפיה ועדכון פרטיה. לכל משימה יופיע קישור ליישות אליה היא מקושרת. ניתן להציג שילוב של יומני גוגל קלנדר לצפיה בלבד. לחיצה...
קראו עודתמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר
קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה. גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית. אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק) דו"ח...
קראו עודאפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים
תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...
קראו עודניתוח הודעות סמס נכנסות / SMS BOT
אפשרות הגדרות אוטומציות אשר מנתחות את תוכן הודעות הסמס הנכנסות ופועלות בהתאם. ניתן לממש בעזרת אוטומציות אלו בוט סמס חכם אשר יודע לענות מידע מותאם אישית לכל פונה בנפרד ולשמור פרטים מתוך התשובות בכרטיס הפונה. אפשרות משיכת ערך מספרי מתוך התגובה. אפשרות הגבלת ערך מקסימלי. אפשרות החלפת ערכים לפי הגדרת...
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 09/2019
לחיצה על מספר יום מסויים ביומן תוביל מעתה ליומן היומי במקום לרשימה היומית. לחיצה על לחצן להצגת היומן לשם בחירת תאריך תגרום לפתיחת היומן ברוחב מלא מעתה, על מנת לאפשר לצפות בכמה שיותר מידע מכותרות האירועים השונים המופיעים על גבי היומן. אפשרות הסתרת היומן ממשתמשים מסוג סוכן.
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 04/2018
אפשרות הנפקת מסמכים בעבור לקוח (ולא רק בעבור הזמנות של הלקוח). אפשרות הנפקת מסמכי דרישת תשלום מספק ותשלום לספק על מנת לתעד הוצאות. אפשרות שימוש בכל סוגי המסמכים למערכות שאינן מחוברות לספק הנהלת חשבונות מסויים. מעתה מסמכים שנוספו ידנית ניתנים יהיו לעריכה ללא הגבלות. תמיכה במסמכים במטבעות חוץ. ב...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018
נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...
קראו עודריכוז יכולות חדשות - 08/2018
הוספנו תמיכה בצ'יטה משלוחים - בקשת איסוף חבילות לשילוח ומעקב אחר סטטוס השילוח בזמן אמת. אפשרות הגדרה של "זמן סביר לטיפול" לכל סטטוס. ברשימת הפניות מוצגת עמודה חדשה של זמן לטיפול המבוסס על הזמן הסביר המוגדר. ניטור סטטוס אימיילים יוצאים: נשלח / נכשל / נפתח / סומן כספאם / ביקש הסרה...
קראו עודניהול ספקים, סחורה ומלאי
ניהול קטלוג מוצרים שיוך מוצרים לספקים ריכוז הזמנות לספקים על בסיס הזמנות לקוחות ביצוע הזמנות מספקים + אישור קבלה אוטומטי קליטת הזמנות סחורה מספקים נעילת מלאי מוזמן בעבור הזמנות של לקוחות ניהול מלאי חופשי, מחסן בלאי ותצוגה ניהול מלאי - תעודות קליטה, יציאה, תעודת משלוח, החזרות ועוד תהליכי...
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 11/2018
אפשרות קביעה של תוכן דינאמי לאירועים, המכיל ערכים מהיישות המוצגת. אפשרות שימוש ביומן בתור כפתור לבחירת תאריך ושעה מסויימים. בעת לחיצה על הכפתור, יופיע היומן בחלונית מרחפת, וניתן יהיה ללחוץ על יום מסויים או על מספרו כדי לבחור שעה מסויימת ביום. לאחר הבחירה התאריך והשעה שנבחרו יתמלאו בשדות יעודיים....
קראו עודזיהוי מקור פניות טלפוניות
במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...
קראו עודתמיכה בהנהלת חשבונות דרך חשבונית ירוקה
הוספנו תמיכה מלאה בהנפקה של מסמכי הנהלת חשבונות בקאלה דרך חשבונית ירוקה. הנפקת מגוון סוגי מסמכים, לדוגמא: חשבונית / חשב'+קבלה / קבלה / חשבונית זיכוי / תעודת משלוח / חשבונית עסקה / הצעת מחיר/ חיוב אשראי והנפקת מסמך בפעולה אחת. אפשרות למתן הנחה על סכום כללי ו/או על פריטים מסויימים. אפשרות...
קראו עודשמירת פילוח לשימוש עתידי - 03/2019
אפשרות שמירת סינונים שבוצעו על פניות, לקוחות או הזמנות. שמירה של הסדר ובקרוב גם השדות המוצגים. אפשרות קביעת פילוח אישי / ציבורי. הצגת הפילוחים בתפריט לשם גישה מהירה ונוחה.
קראו עודניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים
במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות. במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית. חוסך זמן רב, מייעל את תהליך...
קראו עוד