כרטיס - תוצאות חיפוש

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי. החיבור יאפשר הזנת פרטי אשראי, חיוב מיידי / עתידי ואפשרות קבלת תשלום מאתר חנות וירטואלית או דף נחיתה במערכת Kala.

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס ההזמנה שנוצר.

איך לבצע זיכוי?

נעמוד על החשבונית קבלה שאותה נרצה לזכות. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על נפתחה חלונית "זיכוי חש' + קבלה". בשדה "זיכוי ב-" נבחר את צורת הזיכוי. (במידה ובוחרים כרטיס אשראי ולא מסמנים למטה "כבר זוכה", אזי יבוצע זיכוי בפועל של כרטיס האשראי!) במידה ומנפיקים...

איך מגדירים סטטוסים המחייבים רישום סיבה בעת בחירתם?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

איך מוסיפים מקורות הגעה?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

איך מחייבים באשראי באמצעות המערכת?

חיוב באשראי מתאפשר רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

איך ממרים פניה ללקוח?

נלחץ על הכפתור "המרה ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר אותנו לכרטיס הלקוח שנוצר. לידיעה: כעת בפניה יוצג מתחת לשם קישור לכרטיס לקוח.

איך מעבירים לארכיון?

מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון.  

איך מתעדים?

לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג בהיסטורית תקשורת של הפונה / לקוח.

איך שולחים אימייל?

ניתן לשלוח אימייל לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הרשימה באמצעות לחיצה על פעולת "שליחת אימייל", או דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת האימייל מוצגת רק כאשר קיימת כתובת אימייל באותו כרטיס.

איך שולחים סמס / הודעת whatsapp?

ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי כלשהו באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.

איך שומרים פרטי אשראי לשימוש חוזר?

שמירת פרטי אשראי מצריך שימוש בשירות ה-  Token של חברת הסליקה. ה- Token מאפשר לבצע חיובים חוזרים בכרטיס האשראי של הלקוח CRM.

אימיילים נכנסים

תמיכה בקבלת אימיילים למערכת המכילים קבצים מצורפים. (Attachments) הקבצים המצורפים יתווספו בצורה אוטומטית למאגר הקבצים. הקבצים יוצגו בהיסטוריית ההתקשרות של הכרטיס המתאים. קבצי תמונה יכילו תצוגה מקדימה.

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת מתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים. התקשורת עם הלקוחות מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול. מערכת Kala נותנת מענה ייחודי לתיעוד...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים אוטומטיים מותאמים אישית. בכל שלב בטיפול בכרטיס כלשהו, מוצג למשתמש האחראי לטיפול רק המידע והפעולות הרלוונטיות לביצוע המשימה.

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל התקשורת או כפאנל בכרטיס לקוח / פניה / הזמנה ספציפית. הפאנל מכיל גם את כל המידע שהוזן כתיעוד ידני +...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

זיהוי אוטומטי של לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי מספרי טלפון / אימייל. בעת קבלת שיחת טלפון / אימייל / הודעת טקסט מופיעה התראה על המסך יחד עם קישור לכרטיס שזוהה ובכך לייעל את השירות הניתן לו, לקצר את זמני השיחות ולמנוע כפילויות. הפניות / הזמנות...

חיבור המערכת לחברת שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון שלב המשלוח בכרטיס ההזמנה ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו מכירים בצורך של כל עסק להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה המאופיינים והייחודיים שלו. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה.

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. את הצ'אט ניתן לשתול באתר ובסיום כל שיחה, נוצרת פניה חדשה במערכת עם כל פרטי השיחה. לפרטים נוספים באתר של VirtualSpirits. עלויות: 1. על מנת לסנכרן את השיחות מהצ'אט ישירות...

חיוב בתשלומים

אפשרות חלוקה לתשלומים של תשלומים בכרטיס אשראי. חישוב אוטומטי של הסכום הראשון לתשלום. תיעוד מספר התשלומים בקבלה המונפקת.

חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת הודעה מוקלטת ו/או מועבר לנציג אנושי. החייגן תורם רבות לשיפור יעילות הנציגים ועל ידי כך חוסך הוצאות ומגדיל רווחים בצורה מידית. חיוג ידני לוקח זמן רב וסובל ממחוסר מענה בעוד...