מוצר מערכת - תוצאות חיפוש

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2018

השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017

סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה. עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים. ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת. אתר חנות...

שליחת דוחות תקופתיים אישיים באימייל

שילוב של מספר פיצ'רים שפיתחנו, מאפשר כיום מימוש של שליחת אימייל לישוייות השונות במערכת, המכיל תוכן דינאמי המותאם אישית לנמען. תבניות אימייל המבוססות על תוצאות של דו"ח. בעת שליחת אימייל המבוסס על טריגר של יישות מסויימת, ניתן לסנן את תוצאות הדו"ח לפי אותה כל יישות בנפרד (למשל...

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017

משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2017

אפשרות יצירת משימה המשוייכת להזמנה לפי טריגר מבוסס זמן על מוצרים מוזמנים באותה הזמנה. (למשל כשרוצים להגדיר משימה כללית לפרוייקט לפי אחד המוצרים שלו)   טריגר חדש: "מוצר מוזמן נוסף". כולל אפשרות סינון לפי "כותרת המוצר מכילה" או "כותרת המוצר אינה מכילה".  ...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...

4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

שיפורים במערך השילוח בעזרת Epost

אפשרות צירוף פרוט המוצרים המוזמנים לתוכן ההערות המופיעות על המדבקת משלוח. אפשרות הדבקת מדבקות ברקוד להדבקה על חבילות המיועדות לאיסוף שליח Epost אפשרות בקשת משלוח EPOST ללוקר, על ידי צירוף של כתובת ובקשה לזיהוי הלוקר הקרוב בצורה אוטומטית. אפשרות לחייב לקוחות המזמינים באתר לבחור לוקר מבין הרשימה,...

כיצד מוסיפים מוצרים לקטלוג?

המערכת מאפשרת ליצור קטלוג מוצרים אותם אנו מעוניינים למכור. הגדרת המוצרים נעשית ע"י הוספת דף / מוצר חדש מסוג כלשהו המשמש כמוצר. לדף המוצר נוכל להזין מחיר, להוסיף תמונה ומאפיינים נוספים וכן מאפיינים מותאמים אישית אותם ניתן להגדיר לפי הצורך. לאחר הוספת מוצר, ניתן יהיה להוסיפו כמוצר/שירות בהזמנה....

שיפורים בממשק המשתמש - 05/2018

אפשרות סימון משימה כבוצעה או לא בוצעה מתוך מסך עריכת המשימה. שימוש בפאנל הצדדי בטופס הרשומה לשם זיהוי פניות דומות בעת מצב הוספה של יישות חדשה. דף מוצר - שינוי בסדר השדות של בחירת המוצר, הכמות והמחיר. שיפור תצוגת ההודעות מערכת - הצגת סליידר עד שנעלמות. מניעת הודעות כפולות, עיצוב יפה יותר. הצגה...

יכולות המערכת

מערכת Kala מכילה מגוון רחב של יכולות המשולבות יחד במערכת ניהול אחת. דף זה מפרט את היכולות העיקריות, מהן אנו מרכיבים עבורכם את הפתרון המושלם לניהול העסק באופן יעיל.

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים. Kala מרכזת את הפעילות במערכת אחת ומאפשרת מעקב בזמן אמת על הנתונים הדרושים לכל משתמש. המערכת מספקת מגוון רחב של פתרונות למכירת מוצרים / שירותים, שיווק והפצה ומוקדי מכירות, ומאפשרת הגדרת תהליכי מכירה מותאמים אישית לעסק...

שמירה ושיפור איכות הנתונים

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...

תוכנית יועצים

יועץ? אנו משתפים פעולה עם יועצים בתחומים רבים ומגוונים ומזמינים אותך להצטרף. המוצר שלנו, קאלה, פונה לשלל סוגי עסקים, קטנים וגדולים כאחד, מתחומי עיסוק מגוונים. בעזרת המוצר אנו נותנים כיום מענה לצרכים רבים, כגון: שיווק, מכירה, תפעול, תחקור, ניתוח, תזכורות, התראות, ועוד. אנו מאמינים שהמוצר שלנו יכול...

ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול, ידניים ואוטומטיים, תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן ידני מאחד לשני ולבזבז זמן יקר.

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם. נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות. יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל. אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים. עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה....

שיפור מנגנון ייבוא דפים / מוצרים

ייבוא דפים / מוצרים מניעת משיכה כפולה של תמונות ומניעת שיוך תמונות קיימות לדפים קיימים. מאפשר ייבוא חוזר ללא חשש כפילויות. אפשרות פעולת "עדכון בלבד" / "הוספה בלבד"

שיפורים במערך ה-API - 04/2018

תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.

מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה. פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח...

איך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות?

הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה. 

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 12/2018

בעת שינוי כתובת דף, הצעה ליצירה אוטומטית של הפנייה (301 Redirect) כדי לשמור על מקומו בתוצאות החיפוש. ווידג'ט גלריית תמונות - אפשרות הגדלה של תמונה. בעת קבלת פניות מהאתר, האימייל שנשלח למנהל המערכת עם פרטי הפניה יכיל מעתה גם רשימה של חיפושים שבוצעו על ידי אותו גולש בטרם יצר קשר. אפשרות הטמעת...