שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM
אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...
קראו עודכיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?
בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי. ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית...
קראו עודתקשורת נכנסת בקאלה
מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.
קראו עודלא ניתן להעלות קבצים למאגר? הסבר על מחיקת קבצים
במידה והגעתם למגבלה של שטח האחסון המוקצה לכם, תופיע לכם הודעה מתאימה בדף הניהול הראשי ובחלונית ההעלאת קובץ ולא יהיה ניתן להעלות קבצים למאגר או ליור קבצים באוטומציות. במקרה כזה, ניתן למחוק קבצים מדף מאגר הקבצים, שם אפשר לסדר לפי "משקל" ולמחוק קבצים מיותרים על ידי מעבר עם העכבר על...
קראו עוד