פיצ'רים ועדכונים - 03/2016
גירסה 2.3
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל את הסקריפטים דרך התפריט הגדרות ובעת הגדרת ווידג'ט יצירת קשר, באזור של ההגדרות המתקדמות, ניתן לבחור להטמיע קטעי קוד המרה ולבחור את הקטגי קודים הרצויים. ניתן לאחר מכן לבצע שינוי בסקריפט עצמו וכל...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2016
גירסה 2.2
עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי. ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים). דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...
קראו עודייבוא נתונים למערכת מקובץ
למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...
קראו עודהגדרת מאפיינים מותאמים אישית
בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...
קראו עודמהו מבנה תוכן האימייל המומלץ לצורך הזנת פניה עם פרטים מתוך התוכן (ניתוח)?
בקאלה ניתן ליצור מתוך אימיילים נכנסים, פניות עם נתונים מתוך תוכן האימייל בשדות המתאימים בפניה (אנחנו קוראים לזה "ניתוח תוכן אימייל"). לצורך כך האימייל שמתקבל חייב להיות במבנה קבוע ולהישלח אל או מאת כתובת קבועה. השירות ניתן בתשלום לפי מורכבות הנתונים בתוכן האימייל שמתקבל במערכת. שימוש...
קראו עודאיך משתמשים בתיבת הסינון?
תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון. תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת. לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני...
קראו עודאיך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?
ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala. 2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...
קראו עודהנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים
הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.
קראו עודכיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה
בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...
קראו עודאיך מבצעים עדכון גורף?
עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.
קראו עודבאזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות
בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים. ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...
קראו עוד