שליחת - תוצאות חיפוש

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017

משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...

שיפורים בממשק המשתמש - 06/2018

עדכון סטטוס מהיר - אפשרות עדכון סטטוס פניה ישירות מתוך רשימת הפניות. רשימת דפים שנצפו לאחרונה עם קישור מהיר. מופיעה בעת מעבר העכבר על אייקון החיפוש בתפריט הראשי משמאל. שליחת אימייל מהירה -  על ידי לחיצה על אייקון האימייל ברשימת הפניות. עדכון מהיר - אפשרות עדכון מהיר על ידי לחיצה על נושא...

שיפורים במערך האוטומציה - 05/2019

אוטומציה חדשה המאפשרת לעדכן ערכים של שדות מותאמים אישית בכרטיס לקוח/חבר בנעילת מוצרים מהמלאי עבור הזמנות ניתן מעתה להגדיר שיחרור מיידי של המוצרים שננעלים. באוטומציות של שליחת אימייל / הודעות טקסט הוספנו קישור מהיר לעריכה של התבנית שנבחרה.

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020

אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...

שיפורים במערך האוטומציה - 12/2018

שליחת אימייל - אפשרות הגדרה של כתובת אימייל מסויימת אליה יישלח האימייל. סטטוס פניה השתנה - אפשרות הגדרת תנאי על בסיס שדה תאריך מותאם אישית. (למשל זיהוי פניות שמגיעות עם תאריך אירוע שמתקיים ב-3 ימים הקרובים לשם סימונן בתור "ברגע האחרון" והעלאת עדיפותן).

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018

חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך - זכירת התאריך שסונן אחרון לכל דוח. סינון דוחות לפי טווחי תאריכים מוגדרים מראש - נוספו עוד חתכים. ייבוא לידים למערכת - אפשרות קביעת צורת הפעולה בעבור נתונים הקיימים כבר במערכת. (הוסף...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020

ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...

שיפורים במערך האוטומציה - 05/2017

טריגר חדש: משימה מסויימת הושלמה + האם בוצעה בהצלחה או בוטלה. קביעת פעולת שליחת סמס במידה ולא נשלח אימייל כחלק מאותה אוטומטציה. אפשרות הגדרת היישות אליה תשוייך משימה כחלק מפעולת "יצירת משימה". יכולת הגדרת טריגר מבוסס זמן לפי שדה מותאם אישית מאחת היישויות.

שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 08/2018

אפשרות הגדרת הערה ברירת מחדל שתופיע על כל אחד מסוגי המסמכי הנהלת חשבונות. שליחת מסמכי הנהלת חשבונות ישירות מתוך קאלה במקום דרך iCount או ריווחית. האימייל היוצא מכיל פרוט של המסמך עצמו + קישור להורדת המקור. האימייל היוצא מתועד בתקשורת במערכת ה-CRM. אפשרות שליחה של מסמך בודד מסויים....

שיפורים במערך שליחה וקבלה של הודעות וואצאפ - 10/2018

מעקב ועדכון סטטוס הודעות ווצאפ שנשלחו - התקבל / נפתח. תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות ווצאפ מיוחדות כמו תמונה, סרטון, אודיו או קישור. חסימת אפשרות שליחת הודעות במידה ומכשיר הטלפון אינו זמין. בדיקה והתראה במצב של סוללה נמוכה במכשיר הטלפון.

פיצ'רים ועדכונים - 11/2023

גירסה 9.11

באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום / קמפיין (של פניה/הזמנה). באוטומציות של פעילות מתוזמנת שעוברת על משתמשים - ניתן ליצור משימה כללית על משתמש (משימה שלא משויכת לשום יישות). ברשימת הזמנות - בסינון לפי "אחראי" ניתן לבחור...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 02/2018

אפשרות סינון יצירות קשר והזמנות לפי מקור פניה. שדה מקור הפניה יתמלא אוטומטית בערכים קיימים. אימיילים נכנסים - במידה ונכנס אימייל ליישות שבארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית. טריגר אוטומציה "הודעת סמס נכנסה" - אפשרות הגדרת סינון לפי סטטוס. תבנית אימייל פרוט הזמנה - שימוש במטבע כפי...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2023 - 10/2023

גירסה 8.6 - 9.10

1. אפשרות הגדרת "שליחת התראה לכל המשתמשים עבור משימות ללא אחראי" הפועלת כאשר: - נוצרת משימה ללא אחראי - מסירים אחראי ממשימה קיימת - הגיע הזמן לביצוע משימה ללא אחראי 2. בניתוח מיילים - אפשרות לזהות יישות קיימת לפי אימייל או טלפון (במקום אימייל וגם טלפון). 3. בשימוש בתוספי שליחויות...

שיפורים במנגנון האוטומציה

אפשרות שליחת סמס למספר יעדים בו זמנית. אפשרות שליטה בסדר של התהליכים האוטומטים. חשוב כאשר תהליך מסויים יוצר מספר משימות וחשוב הסדר שלהן. אפשרות שימוש בתוכן היישויות המקושרות בעת יצירת משימה או שליחת הודעת סמס. מאפשר יצירת משימות חכמות יותר, הכוללת מידע רלוונטי כגון: יש ליצור קשר עם...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2022 - 03/2023

גירסה 8.6 - 8.7

באוטומציות: - אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של המוצר. - אפשרות סינון לפי מקור / קמפיין / מדיום בתהליך אוטומטי הפועל כאשר "סטטוס הזמנה השתנה". דף הבית: - ניתן לעדכן סטטוס פניה / הזמנה - בלחיצה עליו תיפתח חלונית עדכון סטטוס. תקשורת:...

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא. תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת. ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף. אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף. תמיכה...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2022

גירסה 8.6 - 8.7

שיפרנו את המאמר הוספת מאפיינים מותאמים אישית. אפשרות שליחת הודעת Whatsapp למשתמש אחראי בעת שיוך למשימה. בחלונית תגובה להודעות טקסט ניתן לראות את תוכן ההודעה שמגיבים עליה אפשרות הגדרת מאפיין מותאם אישית (billing_phone) עבור לקוח, שישמש כמספר טלפון אליו ישלחו הודעות בהנפקת מסמכי הנהלת חשבנות....

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

גירסה 8.3 - 8.5

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים המוגדרים מראש.   תהליכים אוטומטיים ​באוטומציה של פעילות מתוזמנת על מסמכי הנהלת חשבונות - אפשר לסנן לפי מאפייני הזמנה / חבר באוטומציה של "מאפייני יישות עודכנו" / "הודעה...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

גירסה 5.12

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

גירסה 5.11

בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

גירסה 5.9

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.