CRM - תוצאות חיפוש

4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...

כיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים

10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון

כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...

שמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM

אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.  

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.

כיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח. 2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור "הוספה" (ירוק משמאל למעלה) 3. בחלון שנפתח ראשית...

הגדרת מאפיינים מותאמים אישית

בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala.  2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...

כיצד מוסיפים מוצרים להזמנה?

בדף המציג את פרטי ההזמנה / הצעת מחיר, מופיעה רשימה של מוצרים המשוייכים אליה. במידה ולא קיים אף מוצר, חלונית "הוספת מוצר להזמנה" תיפתח באופן אוטומטי. ניתן לבטל אפשרות זו בדף "הגדרות" -> "ניהול מכירת מוצרים" -> "טופס הזמנה" -> "מנע פתיחה אוטומטית...

הנחיות עיצוב למעצב אתר אינטרנט / דף נחיתה

תהליך הטמעת עיצוב בדף נחיתה או אתר הינו תהליך שיכול להיות פשוט ומהיר או ארוך ומסורבל. על מנת שעיצוב יהיה קל להטמעה, יש לדאוג שקבצי העיצוב יסופקו באופן התואם לעקרונות מנחים בעיצוב אתרי אינטרנט. יצירת עיצוב לאינטרנט הינה אתגר המצריך פעולת מלאכת מחשבת. ריכזנו עבור מעצבים רשימת הנחיות ונקודות למחשבה,...

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

עדכון גרסה של תוסף Waboxapp

מידי פעם יוצאת גרסה חדשה לתוסף המאפשר שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ דרך מערכת Kala. על מנת לעדכן את הגרסה של התוסף (waboxapp) יש לבצע את השלבים הבאים:

הטמעת קטעי קוד וסקריפטים בדפים

על מנת להוסיף קטע קוד שירוץ בדף באתר או בעת שליחת טופס יש להוסיף את הקוד אל רשימת קטעי הקוד במערכת (דרך אייקון הגלגל שיניים משמאל למעלה ובחירה באפשרות "קטעי קוד"). ניתן לקבוע באיזה דף או באילו סוגי דפים יופיע קטע הקוד וניתן לקבוע את המיקום של הקוד בדף. במידה ולא הוזן דף או סוג...

הוספת מקורות הגעה לאפשרויות הבחירה

בכרטיס פניה / הזמנה קיים שדה להזנת מקור ההגעה המאפשר לבחור מקור הגעה מתוך רשימה שהוגדרה מראש. ניתן לשים מקור מותאם אישית על ידי בחירת "אחר" וכתיבתו. על מנת לערוך / לשנות את האפשרויות המופיעות בבחירת המקור יש לשנות את ההגדרה המתאימה:

איך מעבירים לארכיון?

מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון.  

איך שומרים פרטי אשראי לשימוש חוזר?

שמירת פרטי אשראי מצריך שימוש בשירות ה-  Token של חברת הסליקה. ה- Token מאפשר לבצע חיובים חוזרים בכרטיס האשראי של הלקוח CRM.

הגדרת הפניית אימייל מתיבת ג'ימייל לתוך קאלה

מה צריך פרטי גישה לחשבון ג'ימייל להכנס לחשבון להכנס לגלגל שיניים - הגדרות לבחור בטאב "העברה ו-POP/IMAP ללחוץ על כפתור "הוספת כתובת להעברה" לכתוב gmail@ ואז את הסאב דומיין שיודע לקבל אימיילים לתוך המערכת אם צריך לבצע אימות אז לבדוק במערכת את האימיילים הנכנסים ולזהות את הקוד...

איך מוחקים עוגיות (cookies) רק של דומיין ספציפי (בדפדפן כרום)

בכדי למחוק את העוגיות רק עבור דומיין מסויים בדפדפן גוגל כרום, יש להעתיק את הכתובת הבאה ולשים אותה בשורת הכתובת בדפדפן. לפני כן יש להחליף את XXXXX.kala-crm.co.il בדומיין לו תרצו למחוק את העוגיות (ללא http בהתחלה!)   chrome://settings/cookies/detail?search=cookies&site=XXXXX.kala-crm.co.il

הגדרת משתמש אחראי אוטומטית / שיבוץ לפי קבוצה

הגדרת משתמש "אחראי לטיפול" ביישות כלשהיא באופן אוטומטי מתבצעת באמצעות תהליך אוטומטי ובו פעולה של "קבע אחראי לטיפול". לפני כן ודאו שאפשרות שיוך לאחראי דלוקה במערכת שלכם (הגדרות -> הגדרות CRM -> "אפשרות שיוך אחראי לטיפול עבור פניות / לקוחות / הזמנות"). בחלונית...

איך למנוע מאימיילים הנשלחים מהמערכת להגיע לתיבת "דואר זבל" (ספאם)?

במידה והתיבה הנוכחית היא תיבה של gmail או google workspace צריך: להכנס לחשבון ג'ימייל המדובר לרשום בחיפוש @*.kala-crm.co.il ללחוץ על כפתור של הסינון (שלושה פסים) לבחור "מסנן חדש"  לסמן "Never send it to Spam" ללחוץ שוב על "מסנן חדש"

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. הזיהוי מתבצע...

העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/80a29b00047b0b3203cffcd2ee577bfc/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...