מערכת ניהול מוקד שיחות יוצאות

Kala למוקדי שיחות יוצאות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח.

Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.
מעוניין במערכת ניהול מוקד שיחות יוצאות? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526
פירוט יכולות עיקריות במערכת Kala למוקדי שיחות יוצאות:
 
  • ייבוא לידים מקובץ חיצוני - ניתן לייבא לידים למערכת תוך סינון לידים כפולים.
  • הקצאת לידים לנציגים - בצורה פשוטה ונוחה ניתן להקצות את הלידים לנציגים, כך שאף ליד לא ילך לאבוד.
  • חיוג ישירות מהמערכת - בקליק!
  • חייגן אוטומטי - חוסך זמן יקר בניסיונות החיוג ומותאמת אישית לצרכי המשתמש.
  • שליחת אימייל - אפשרות בחירה מתוך תבניות אימייל הניתנות להכנה מראש ומכילות תכנים דינאמים המשתנים בהתאם לתוכן הפנייה / הזמנה.
  • שליחת הודעת SMS - אפשרות שליחת סמס מתוך תבנית דינאמית או כתיבת הודעה במקום.
  • קביעת תזכורת ליצירת קשר עם הלקוח - הגדרת תזכורת למועד התקשרות עתידי עם הלקוח- בזמן שנוח בעבורו.
  • יצירת משימות - יצירת משימה לביצוע עבור ליד ספציפי.
  • תיעוד שיחות - כתיבת הערות ותיעוד לכל שיחה עם לקוח.
  • היסטוריית תקשורת - ניתן לצפות בהיסטוריית התקשרות עם הלקוח: מועדי השיחות, תיעוד שבוצע, אימיילים וסמסים.
  • תסריטי שיחה - הכנת תסריט שיחה שיופיע על גבי מסך הנציגים, מה שיאפשר להם לנהל שיחה רציפה וממוקדת עם הלקוח.
  • דף בקרה לריכוז מידע:
    • סוכנים - רואים את הלידים והמשימות שבאחריותם, הנמצאות בסטטוס הדורש טיפול.
    • מנהלים - רואים מידע על כל הסוכנים + מידע סטטיסטי.
  • פילוח הטיפול בלידים לפי סוכן - מאפשר מעקב רציף אחר התקדמות הטיפול בלידים לפי סטטוס ולפי סוכן (רק מנהל רואה לוח זה).

יכולות נוספות:
  • אוטומציה של תהליכי תקשורת - מאפשר לקבוע מראש את מסלול המכירה בו עובר הלקוח ולשלוח אליו באופן אוטומטי אימייל / סמס בהתאם  לצומת בו נמצא.
  • הקלטת שיחות – הקלטה, מדידת אורך שיחה  ותיעוד אוטומטי בהיסטוריית התקשורת.
  • גמישות גבוהה - המערכת נבנתה עם דגש על גמישות ומתן פתרונות מתקדמים הניתנים להתאמה אישית על פי צרכי הלקוח.
  • תמיכה בריבוי שפות - התאמת שפת המערכת לפי הצורך.

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה... המשך קריאה

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח... המשך קריאה

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול... המשך קריאה

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי צריך לבצע אותה ומתי. באמצעות המערכת, כל עובד עם הרשאה מתאימה יכול ליצור משימה ולהקצותה בעבור עצמו או עובד אחר. לכל עובד... המשך קריאה

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים אוטומטיים מותאמים אישית. בכל שלב בטיפול בכרטיס כלשהו, מוצג למשתמש האחראי לטיפול רק המידע והפעולות... המשך קריאה

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת באמצעות שיחות טלפון, אימיילים והודעות טקסט (sms / whatsapp), אל הלקוח וחזרה! ניתן לצפות בריכוז כל... המשך קריאה

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו מכירים בצורך של כל עסק להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה המאופיינים והייחודיים שלו. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל... המשך קריאה

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי שאינו מעוניין לחשוף את המספר טלפון האישי שלו. מוקד טלפוני - עסק הנותן שירות או מענה טלפוני רחב... המשך קריאה

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח  ניתוח תגובות, כולל הסרה מרשימה או הבעת התעניינות  מענה אוטומטי בוואטסאפ  תיעוד... המשך קריאה

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית... המשך קריאה

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים ניידים, ללקוחות קיימים או פוטנציאלים. ניהול תבניות SMS קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה,... המשך קריאה

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות, הזמנות, לקוחות ומשימות שהם אחראיים לביצוען ונמצאות בסטטוס הדורש טיפול. מנהלים - רואים מידע על כל הסוכנים + מידע סטטיסטי... המשך קריאה

חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת הודעה מוקלטת ו/או מועבר לנציג אנושי. החייגן תורם רבות לשיפור יעילות... המשך קריאה

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד, למשל - מנהל / סוכן / מנהל מערכת / מנהל תוכן / מנהל שיווק ועוד. המשך קריאה

עוד מתוך פתרונות ניהול לעסקים

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala לניהול פניות מעניקה פתרון מקיף לכל שלבי הטיפול בפניות של לקוחות אל...

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות...

ניהול מערך מכירות

עסקים כיום נאלצים להתמודד עם ספקי שירות רבים כדי לממש תהליכי מכירה בסיסיים....

מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר....

מערכת ניהול פרויקטים

מערכת Kala לניהול פרויקטים נותנת פתרונות מותאמים אישית לבתי עסק וארגונים מכל...

גיוס עובדים לעסק

פיצ'ר ניהול גיוס עובדים לעסק, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך...

ניהול מלאי וספקים

מערכת קאלה מותאמת לניהול מלאי שוטף והזמנות ספקים ומספקת פתרונות בעבור: ביצוע...

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש...