ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי), בשילוב פעולות אוטומטיות לשם תפעול יעיל ומהיר ומתן שירות טוב.
היסטוריית התקשורת עם הלקוחות וכל המאפיינים הדרושים לכם נמצאים בכרטיס לקוח, וזמינים לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעביר מידע באופן ידני מאחד לשני ולבזבז זמן יקר.

 
ניהול הצעות מחיר / תפעול הזמנות
  • בניית הצעת מחיר מתוך קטלוג המוצרים
  • שליחת הצעות מחיר באימייל / יצירת מסמך מתוך תבנית דינאמית מותאמת אישית המציגה את המוצרים המוזמנים
  • הגדרת פעולות אוטומטיות כגון יצירת משימות, שינוי סטטוס ושליחת הודעות. לדוגמא יצירת משימה לביצוע "פולו-אפ" בעת שליחת "הצעת מחיר" / שליחת הודעת טקסט (סמס / וואטסאפ) ללקוח לאחר X זמן משליחת ההצעה / שליחת אימייל ללקוח ו/או לספק מסויים, המכיל את פרטי ההזמנה בעת מעבר לסטטוס כלשהו, ועוד...
  • רשימה מרוכזת כולל הצגת תקציר המוצרים המוזמנים, אפשרויות סינון מתקדמות, סידור לפי עמודות, ייצוא וביצוע פעולות על מספר הזמנות באופן גורף
  • אפשרות הגדרת אחראי לטיפול בהזמנה או מוצר/שרות מוזמן, באופן ידני ואוטומטי מתוך משתמשי המערכת
  • ניהול משימות לביצוע עם אחראי ותאריך יעד, התראה לביצוע, התראה על סיום ואפשרות יצירת משימות מחזוריות. 
  • היסטוריית מעברי סטטוס - פרוט כל שינויי הסטטוס שבוצעו כולל משך הזמן בסטטוס, מי ביצע, וסיבה בהתאם לצורך.
  • כמו כן ניתן להוסיף הזמנות באופן ידני בקלות וביעילות, כולל בחירת מוצרים מתוך קטלוג עדכני.
  • חיוב כרטיסי אשראי והנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. 
  • אפשרות הגדרת חיובים חוזרים והנפקת מסמכים אוטומטית (למשל מנויים).
  • אפשרות חיבור לחברת שילוח - לצורך הגשת בקשה אוטומטית לאיסוף משלוח, הדפסת מדבקות ועדכון אוטומטי של סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה במערכת.

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות
  • שליחת אימיילים ליחיד / בתפוצה מתוך תבניות אימייל דינאמיות המכילות מידע על המוצרים בהזמנה (למשל תבנית "הצעת מחיר", "מפרט הזמנה"),.
  • שליחת הודעת טקסט (SMS / Whatsapp) ליחיד / בתפוצה מתוך תבניות דינאמיות עם פרטי ההזמנה / הלקוח / הפניה.
  • ביצוע וקבלת שיחות טלפון - אפשרות חיבור למרכזייה טלפונית, לשם ביצוע שיחות בקליק ישירות מתוך המערכת וקבלת התראות על שיחה נכנסת עם קישור לכרטיס המתאים ופתיחת אוטומטית של הכרטיס על המסך (אופציונלי).

ניהול קטלוג שירותים / מוצרים
  • הגדרת סוגי מוצרים / שירותים - כל סוג יכול להכיל הגדרות שונות של שדות מאפיינים מותאמים אישית.
  • אפשרות הצגת קבוצות מאפיינים לפי סטטוס שירות בהזמנה
  • אפשרות ייבוא מוצרים מתוך קובץ אקסל, אתר מראה, או כל מערכת אחרת המאפשרת סנכרון

יכולות נוספות
  • קבלת הזמנות מחנות הוירטואלית באופן אוטומטי - ניתן למימוש מדף נחיתה/אתר במערכת Kala, או באמצעות משיכת נתונים ממערכת ריווחית אונליין או באמצעות API (לצורך חיבו עם מערכות אחרות פנו אלינו!).
  • ריכוז פניות אל העסק ממגוון מקורות, כגון: אתר / דף נחיתה / שירותי מזכירות / צ'אט בוט / אימיילים / טלפונים / הודעות טקסט / API / ייבוא אוטומטי וידני ועוד..
  • ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
  • זיהוי הזמנות דומות במערכת לפי מספר טלפון/כתובת אימייל והתראה לסוכן על קיומן.
  • המרת פניה להזמנה בלחיצת כפתור. ההזמנה תכיל את כל פרטי הפניה לשם המשך טיפול. ובהתאם לצורך, הפניה תשנה את הסטטוס (למשל ל"הומרה להזמנה").
  • הצגת הזמנות/שרותים מוזמנים ומשימות על גבי יומן, לדוגמא הזמנות שהוגדר להם תאריך פגישה.
  • תפעול הזמנות ע"י סוכנים / מנהלים כולל אפשרות להציג לסוכן רק הזמנות באחריותו
  • ניהול מאגר קבצים ושיוך קבצים לכרטיס לקוח / הזמנה
  • דף ניהול ראשי מציג דו"חות, הזמנות ומשימות המצריכות טיפול. עבור כל משתמש לוח הבקרה מציג את הנתונים הרלוונטים לו.
  • ניהול ספקים והזמנות סחורה



דוגמא ל"כרטיס הזמנה", המכיל נתונים אודות הלקוח, המוצרים המוזמנים, היסטוריית ההתקשרות, מסמכי הנהלת חשבונות, קבצים מצורפים ועוד:

דף הזמנה - פרטי לקוח - פרטי מוצרים מוזמנים - היסטורית התקשרות - מסמכי הנהלת חשבונות - קבצים מצורפים ועוד
 
מעוניין בניהול הזמנות ותהליכי מכירה? לחץ כאן או התקשר ל 077-8067225

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל...

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי....

חיבור למרכזייה טלפונית

הקפצת התראה בעת שיחה נכנסת, שיחה שהסתיימה או שלא נענתה, למשתמש המוגדר לשלוחה. חיוג ישירות מהמערכת...

שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת...

ניהול משימות ומעקב ביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, כולל תצוגה על גבי יומן. מאפשר לכם להיות במעקב אחרי כל משימה, לדעת עבור מי...

יומן משימות ואירועים / פגישות / תורים

צפייה בפגישות ואירועים / תורים שנקבעו ומשימות לביצוע, בהתאמה אישית על גבי יומן. להלן עיקרי...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת, מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי...

תיעוד היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את כל התקשורת המתבצעת...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת תוכלו לקבל אימיילים...

שליחת הודעות SMS מהמערכת

שליחת הודעות SMS ליחידים ולמספר נמענים בו-זמנית. השירות כולל ניהול...

קבלת הודעות SMS

במערכת Kala ניתן לקבל הודעות SMS ישירות לתוך המערכת ה-CRM. הודעות המגיעות למערכת, מתועדות בצורה...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים,...

ממשק לחיוב הוראות קבע - מס"ב

אפשרות הגדרת צורת תשלום מסוג מס"ב (מרכז סליקה בנקאי) וביצוע חיובים בעזרת ממשק ייעודי לצורך:...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי...

קבלת הודעות מפייסבוק למערכת ואפשרות מענה

כיום, כשהרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט הפכו לפלטפורמה המרכזית בשיווק העסק ולאינטראקציה עם הלקוחות,...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת "לידים" מאימיילים המתקבלים, תוך ניתוח תוכן האימייל והזנת הנתונים בשדות...

חיבור המערכת לחברת שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות המון דברים. ניתן...

לוח בקרה (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות, הזמנות, לקוחות ומשימות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן השיחות האוטומטי הינו טכנולוגיה שנועדה בעיקר למוקדים טלפוניים ולכל בית עסק שמוציא שיחות בקצב...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה ותפעולו נעשה על ידי...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות במבצעים מסוגים שונים על...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד, למשל - מנהל / סוכן /...