ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול, ידניים ואוטומטיים, תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות והתקשורת עם כל לקוח.
המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן ידני מאחד לשני ולבזבז זמן יקר.

ריכוז הזמנות ופניות אל העסק:

הזמנות המתקבלות בחנות הוירטואלית שלכם יופיעו במערכת באופן אוטומטי. ישנה תמיכה בכל פלטפורמות המכירה המוכרות, כגון WooCommerce, Shopify, Magento, BigCommerce, PrestaShop, CashCow, E-Shop, Konimbo, Wordpress ועוד.
כמו כן ניתן להוסיף הזמנות באופן ידני בקלות וביעילות, כולל בחירת מוצרים מתוך קטלוג עדכני.
​בנוסף להזמנות, מערכת Kala תרכז עבורכם פניות אל העסק ממגוון מקורות, כגון: אתר / דף נחיתה / שירותי מזכירות / צ'אט בוט / אימיילים / טלפונים / הודעות טקסט / API / ייבוא אוטומטי וידני ועוד..
 

יכולות ניהול ותפעול הזמנות:

  • רשימה המרכזת את כל ההזמנות כולל הצגת תקציר המוצרים המוזמנים, אפשרויות סינון מתקדמות, סידור לפי עמודות, ייצוא וביצוע פעולות על מספר הזמנות באופן גורף.
  • הגדרת שדות מותאמים אישית להזמנה ולמוצר/שירות מוזמן. כולל אפשרות יצירת קבוצות מאפיינים והצגתם לפי סוגי מוצר וסטטוס.
  • הגדרת אחראי לטיפול בהזמנה או מוצר/שרות מוזמן, מתוך משתמשי המערכת.
  • יצירת משימות לביצוע עם אחראי ותאריך יעד, התראה לביצוע, התראה על סיום ואפשרות יצירת משימות מחזוריות. 
  • הגדרת תהליכים אוטומטיים, לדוגמא יצירת משימה "פולו-אפ" בעת שליחת "הצעת מחיר" / שליחת אימייל ללקוח ו/או לספק מסויים, המכיל את פרטי ההזמנה בעת שינוי סטטוס.
  • ניהול הזמנות באמצעות סטטוסים ותהליכי עבודה מוגדרים מראש.
  • היסטוריית עדכוני סטטוס - פרוט כל שינויי הסטטוס שבוצעו עם פירוט של משך הזמן בסטטוס, מי ביצע, וסיבה בהתאם לצורך.
  • ניהול קטלוג מוצרים
  • ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח
  • זיהוי הזמנות דומות במערכת לפי מספר טלפון/כתובת אימייל והתראה לסוכן על קיומן.
  • המרת פניה להזמנה בלחיצת כפתור. ההזמנה תכיל את כל פרטי הפניה לשם המשך טיפול. ובהתאם לצורך, הפניה תשנה את הסטטוס (למשל ל"הומרה להזמנה").
  • ניהול מוצרים בהזמנה. כולל אפשרות הוספת מוצר מוזמן שלא הוגדר מראש.
  • הצגת הזמנות/שרותים מוזמנים ומשימות על גבי יומן, לדוגמא הזמנות שהוגדר להם תאריך פגישה.
  • שיוך קבצים להזמה - שיוך תמונות / קבצים רלוונטים הקשורים לפניה.
  • דף ניהול ראשי מציג דו"חות, הזמנות ומשימות המצריכות טיפול. עבור כל משתמש לוח הבקרה מציג את הנתונים הרלוונטים לו.
  • ניהול הזמנות ע"י סוכנים / מנהלים הגדרת משתמשי מערכת מסוג "סוכן" / "מנהל", כולל אפשרות להגדיר באילו הזמנות יוכלו לצפות  סוכנים - רק שלהם / של כולם / גם ב"ללא אחראי".
ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות:
  • שליחת אימיילים ליחיד / בתפוצה מתוך תבניות אימייל דינאמיות המכילות מידע על המוצרים בהזמנה (למשל תבנית "הצעת מחיר", "מפרט הזמנה"),.
  • שליחת הודעת טקסט (SMS / Whatsapp) ליחיד / בתפוצה מתוך תבניות דינאמיות עם פרטי ההזמנה / הלקוח / הפניה.
  • ביצוע שיחת טלפון - ניתן לחבר את המערכת למרכזייה טלפונית, כך יתאפשר הוצאת שיחות בקליק ישירות מתוך המערכת.
  • קבלת שיחות טלפון - התראה על שיחה נכנסת, עם קישור לכרטיס ההזמנה או פתיחת אוטומטית של הכרטיס על המסך.
  • תיעוד הליך טיפול - תיעוד הערות חשובות להמשיך תהליך הטיפול בהזמנה.
  • היסטוריית תקשורת - פרוט כל התקשורת הנכנסת והיוצאת.
  • היסטוריית שינויים - פרוט כל שינוי ערך, עם שם המבצע.
תוספים אפשריים:
  • חיבור לחברת שילוח - מאפשרת הגשת בקשה אוטומטית לאיסוף משלוח, הדפסת מדבקות ועדכון אוטומטי של סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה במערכת.
  • חיבור לספק סליקת כרטיסי אשראי
  • חיבור לספק הנהלת חשבונות

דוגמא ל"כרטיס הזמנה", המכיל נתונים אודות הלקוח, המוצרים המוזמנים, היסטוריית ההתקשרות, מסמכי הנהלת חשבונות, קבצים מצורפים ועוד:

דף הזמנה - פרטי לקוח - פרטי מוצרים מוזמנים - היסטורית התקשרות - מסמכי הנהלת חשבונות - קבצים מצורפים ועוד
 
מעוניין בריכוז וניהול הזמנות? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת....

ניהול מאגר לקוחות

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית....

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי...

יומן משימות ואירועים

צפייה במשימות לביצוע, פגישות ואירועים בהתאמה אישית על גבי יומן. אפשרויות תצוגה...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי...

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות...

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות -...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים...

קבלת הודעות SMS

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות...

אינטגרציה עם חברות שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות...

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות,...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד,...