יבוא - תוצאות חיפוש

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.

מערכת אישורי הגעה לאירועים

מערכת Kala לניהול אישורי הגעה, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח לשימוש ומעניקה פתרון מלא ומקיף מהגדרת האירוע וקליטת המוזמנים ועד סיום העבודה על האירוע. בזכות הגמישות והדינאמיות שלה, מערכת Kala תותאם לצרכי העסק שלך באופן מושלם. באמצעות המערכת תוכלו לנהל רשימת...

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון לניהול מלאי שוטף הכולל: ניהול מחסנים כולל בלאי ותצוגה ניהול קטלוג מוצרים עם שדות מותאמים אישית אפשרות ייבוא קטלוג מוצרים ומחירים מקובץ אקסל / אתר מראה של Zap ניהול ספקים וביצוע הזמנות סחורה מספקים המבוססות על הזמנת לקוחות ביצוע הזמנות רכש למלאי החופשי קליטת מלאי ואפשרות...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות מתקדמות של הגדרת מאפיינים, ניהול מלאי ומחסנים, ניהול ספקים, סנכרון מול אתר, דף נחיתה מכירתי עם תשלום ועוד..

סנכרון מסמכי הנה"ח מתוך מערכת חיצונית

ייבוא אוטומטי של מסמכים הנוצרים ב"ריווחית" למערכת Kala במידה והמסמך אינו קיים במערכת, תיווצר הזמנה עם המוצרים המופיעים במסמך, והמסמך יתועד בכרטיס ההזמנה. במידה והלקוח לא זוהה במערכת Kala יווצר לקוח חדש מהפריטים המופיעים במסמכי הנהלת החשבונות יווצר קטלוג במערכת Kala. הייבוא יתבצע כל 5 דקות...

שיפורים במערך ייבוא וייצוא הנתונים - 03/2020

ייבוא הזמנות - אפשרות ייבוא הזמנות, מוצרים מוזמנים ולקוחות משוייכים ע"י קובץ CSV. אפשרות ייצוא טבלאות בפורמט אקסל XLSX במקום CSV. ייבוא פניות/לקוחות/הזמנות - תמיכה בייבוא קבצים אשר ישוייכו ליישות תחת קבצים מקושרים. ייבוא פניות - אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי תהליך. (למשל...

שיפורים במערך הייבוא - 01/2020

ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא של קבצים אשר ישמרו בשדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא אנשי קשר המשוייכים ללקוחות קיימים. השיוך יכול להתבצע גם על ידי שדה מותאם אישית. הצגת תוצאות ייבוא מפורטות + שליחת תוצאות ייבוא לאימייל של המשתמש שביצע את...

שיפור מנגנון ייבוא דפים / מוצרים

ייבוא דפים / מוצרים מניעת משיכה כפולה של תמונות ומניעת שיוך תמונות קיימות לדפים קיימים. מאפשר ייבוא חוזר ללא חשש כפילויות. אפשרות פעולת "עדכון בלבד" / "הוספה בלבד"

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

גירסה 2.10

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2020

גירסה 6.3

החודש ביצענו עדכונים משמעותיים ביכולות הגדרת תהליכים, כמו שדות חובה מסטטוסים מסויימים, הגדרת שעות פעילות, ייבוא הזמנות, ייבוא קבצים, שיפור סנכרון מול ריווחית, שיפורים בשדות מותאמים אישית ועוד המון יכולות ושיפורים נוספים.

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

גירסה 5.8

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 10/2017

משימות - הצגת שם יוצר המשימה או "אוטומטית" במידה והמשימה נוצרה בצורה אוטומטית. חיפוש כללי - מעתה בדסקטופ כמו במובייל, לחיצה על אחת התוצאות תסגור אוטומטית את פאנל תוצאות החיפוש. טופס הזמנה - אפשרות קביעת שדה הטלפון נייד בתור שדה חובה. (חשוב באתרים בהם ישנם תהליכים במוססים על הודעות סמס...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2020

גירסה 6.4

בקרוב ניתן יהיה לקרוא אודות שיפורים ועדכונים.

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם. נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות. יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל. אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים. עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה....

אפשרות יצירת קופונים מבצעים והנחות באתר

צד אתר בעת תהליך ההזמנה, בדף עגלת הקניות, הגולש יוכל להזין קוד קופון אשר יזכה אותו בהטבות שיקבעו מראש. לאחר הזנת הקופון, הגולש ילחץ על כפתור בדיקת קופון אשר תבדוק את תקינותו ובמידה ויימצא תקין תחיל את המבצע המשוייך אליו על המוצרים שבעגלת הקניות. לאחר הזנה ובדיקה של קופון מוצלח, המבצע שהתקבל...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018

חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך - זכירת התאריך שסונן אחרון לכל דוח. סינון דוחות לפי טווחי תאריכים מוגדרים מראש - נוספו עוד חתכים. ייבוא לידים למערכת - אפשרות קביעת צורת הפעולה בעבור נתונים הקיימים כבר במערכת. (הוסף...

שיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020

ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...

ריכוז הגדרות חדשות - 07/2018

קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא. כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי. שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם". הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה...