לקוחות - תוצאות חיפוש

מודול הנחות - 08/2018

אפשרות מתן הנחות ללקוחות, הזמנות, מוצרים בהזמנה. הנחה באחוזים או במספר קבוע. תצוגה מהירה של המחיר הסופי בעת שינוי ההנחה. ביטוי להנחות במסמכי הנהלת חשבונות. ביטוי להנחות בתבניות אימייל עם פרוט ההזמנה / הצעות מחיר שיפור תצוגת סיכום עלות ההזמנה עם פיצול לעלות מוצרים, הנחה, משלוח ומע"מ.

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 08/2018

הוספת פרטי התקשרות של הלקוח באימייל התראה על משימה לביצוע. שיפור ממשק הייבוא דפים, פניות ולקוחות - אפשרות ייבוא רשומות חדשות / קיימות / המנעות מכפילויות / אפשרת כפילויות ועוד... שיפור התמיכה בניתוח אימיילים משירותים כגון  Callbiz, Telekol, MyFax, ZoomAnalytics, Woo commerce, Konimbo, Cash...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022

גירסה 8.6 - 8.7

בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום זה עבד בבחירה של אפשרות אחת) ניתן לרשום את שם הסטטוס באמצעות status_title בהגדרת תהליך אוטומטי של "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר מספרי טלפון ספציפים של הנמען, ואפשר גם לסנן לפי האם פניה נוצרה...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2020

גירסה 6.2

החודש שיפרנו את המערכת מכיוונים רבים. אוטומציות, הנהלת חשבונות, דו"חות, ניהול לקוחות, טלפוניה ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

גירסה 5.12

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

גירסה 5.11

בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

גירסה 5.10

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

גירסה 5.8

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות, שיפורים בייצוא וייבוא הנתונים למערכת ותמיכה במרכזיות טלפוניות של OmniTelecom ו PayCall. בגרסה זו הדגש העיקרי היה על שיפורי תשתית ותיקון באגים ולכן רשימת התוספות והשיפורים קצרה יחסית לשם שינוי.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

גירסה 5.7

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק מסנג'ר, תמיכה בחיובים אוטומטית של לקוחות בהוראות קבע (מס"ב) ותמיכה באפליקציות שמעוניינות להתבסס על נתונים מקאלה. בנוסף, טלפוניית ipracticom התקדמו עם המימוש בצד שלהם ויש כעת תמיכה מורחבת יותר הכוללת...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

גירסה 5.2

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט iCal לשם ייצוא יומן קאלה לגוגל ואפשרות גישה מהירה לתמיכה והסברים אודות שימוש המערכת, ועוד המון הפתעות.

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

גירסה 4.12

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...

באזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות

בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים.  ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

ישנן שתי אפשרויות (שירותים בתשלום) לקבלת פניות / יצירות קשר מאתר וורדפרס: 1. שימוש בתוסף וורדפרס Kala CRM התוסף מעביר באופן אוטומטי פניות (וגם הזמנות מחנויות "ווקומרס") אל מערכת Kala.  2. שימוש בשירות קבלת אימיילים לתוך המערכת ("mail2lead"). השירות מתאים לאתרי...

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. הזיהוי מתבצע...

כיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים

10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון

כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...

הגדרת מאפיינים מותאמים אישית

בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...

הגדרת "תנאי תשלום" לצורך הזנה אוטומטית של תאריך לתשלום במסמך הנה"ח

במערכת קאלה קיימת אפשרות  להגדיר "תנאי תשלום" לצורך הזנה של תאריך לתשלום תואם בעת הנפקת מסמך הנהלת חשבונות הדורש תאריך לביצוע. ניתן להגדיר ברירת מחדל (בהגדרות הכלליות - "הנפקת מסמך - תנאי תשלום ברירת מחדל"). ניתן להגדיר תנאי תשלום שונים ללקוחות / הזמנות, באמצעות מאפיין...

ייבוא נתונים למערכת מקובץ

למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג  XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...

כיצד מוסיפים מוצרים לקטלוג?

המערכת מאפשרת ליצור קטלוג מוצרים אותם אנו מעוניינים למכור. הגדרת המוצרים נעשית ע"י הוספת דף / מוצר חדש מסוג כלשהו המשמש כמוצר. לדף המוצר נוכל להזין מחיר, להוסיף תמונה ומאפיינים נוספים וכן מאפיינים מותאמים אישית אותם ניתן להגדיר לפי הצורך. לאחר הוספת מוצר, ניתן יהיה להוסיפו כמוצר/שירות בהזמנה....

4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך

כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...

חיוב אשראי (סליקה) והנפקת מסמכי הנה"ח

בכדי לבצע חיוב של כרטיס אשראי במערכת Kala יש לודא קודם כל שהינכם מחוברים לספק מתאים וגם לספק של הנפקת מסמכי הנהל חשבונות. חיוב כרטיס אשראי מתבצע במעמד הנפקת מסמך מסוג "קבלה" או "חשבונית + קבלה". יש לגשת אל כרטיס הזמנה שבו נרצה לבצע את החיוב ולהנפיק את המסמך. ניתן גם לחייב...