מספר - תוצאות חיפוש

מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי שאינו מעוניין לחשוף את המספר טלפון האישי שלו. מוקד טלפוני - עסק הנותן שירות או מענה טלפוני רחב במספר עמדות במקביל. תיעוד אוטומטי - בעל עסק שחשוב לו לדעת מי התקשר, מתי, כמה זמן דיבר ועל מה....

איך להוסיף סטטוס חדש ולהגדיר אותו כחלק מהתהליכים?

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של מצב בעבור יצירות קשר או הזמנות. ניתן לבנות תהליכים המורכבים ממספר סטטוסים והגדרה של תהליכים אוטומטית אשר יקרו בעת עדכון סטטוס. כל סטטוס מקוטלג תחת סוג סטטוס וע"י כך מערכת קאלה יודעת כיצד להתייחס לסטטוסים שנוצרו על ידך. ניהול סטטוסים מתבצע בשני אזורים,...

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

איך מחייבים באשראי באמצעות המערכת?

חיוב באשראי מתאפשר רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

איך מכינים קובץ לייבוא פניות?

נוריד את קובץ זה נפתח את הקובץ בתוכנת אקסל. נזין את הלידים בקובץ. יש לשים לב שמזינים את הנתונים בעמודות המתאימות. בסיום הזנת הנתונים נמחק את שורות 2-3 שהיינן שורות עזר. נשמור את הקובץ בפורמט csv. אנחנו ממליצים בחום לעבוד עם Google sheets אשר מאפשר עבודה ממספר מחשבים, שיתוף עם...

איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון. תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת. לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני...

איך מתעדים?

לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג בהיסטורית תקשורת של הפונה / לקוח.

איך שולחים תפוצה של אימיילים או סמסים?

ניתן לשלוח מספר אימיילים וסמסים בבת אחת למספר פניות / לקוחות / הזמנות.

איך שומרים פרטי אשראי לשימוש חוזר?

שמירת פרטי אשראי מצריך שימוש בשירות ה-  Token של חברת הסליקה. ה- Token מאפשר לבצע חיובים חוזרים בכרטיס האשראי של הלקוח CRM.

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

אינטגרציה עם תפוז משלוחים

Kala-CRM חוסכת לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת עם זימון משלוחים והמעקב אחריהם, הכל דרך  KALA בפשטות וביעילות.  בתוסף החדש, תפוז משלוחים, מגדירים את הסטטוס הרצוי ליצירת קריאת משלוח. כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס זה ישלח באופן אוטומטי לתפוז משלוחים קריאה עם פרטי המשלוח ובהזמנה יעודכן מספר...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

איש מכירות לקידום ומכירת Kala CRM

מספר משרה STX2001

משרה מלאה שכר מתגמל, בסיס ועמלות זמינות מיידית. דרישות: ניסיון מוכח במכירות טלפוניות. תודעת שרות גבוהה מחשבה יצירתית  קליטה מהירה וטכנולוגי היכרות עם העולם העסקי סביבת עבודה דינאמית וצעירה. תיתן הכשרה והדרכה מהיום הראשון. המשרה מתאימה לאיש מכירות ממוקד מטרה ואחראי. שעות עבודה: 9:00...

אפשרות יצירת קופונים מבצעים והנחות באתר

צד אתר בעת תהליך ההזמנה, בדף עגלת הקניות, הגולש יוכל להזין קוד קופון אשר יזכה אותו בהטבות שיקבעו מראש. לאחר הזנת הקופון, הגולש ילחץ על כפתור בדיקת קופון אשר תבדוק את תקינותו ובמידה ויימצא תקין תחיל את המבצע המשוייך אליו על המוצרים שבעגלת הקניות. לאחר הזנה ובדיקה של קופון מוצלח, המבצע שהתקבל...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות המון דברים. ניתן לשמור גם מידע אחר לפי דרישה ולייצר בעזרתו עוד מידע אשר יעזור ללמידה על העסק, הלקוחות, המוצרים, השירות, העובדים, הפרסום ועוד.

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים אוטומטיים מותאמים אישית. בכל שלב בטיפול בכרטיס כלשהו, מוצג למשתמש האחראי לטיפול רק המידע והפעולות הרלוונטיות לביצוע המשימה.

הנהלת חשבונות

הנפקה אוטומטית של חשבונית / קבלה לאחר ביצוע הזמנה בצד האתר. במידה ומדובר בתשלום באשראי וישנו תוסף סליקה, המסמך החשבונאי יונפק רק לאחר קבלת חיווי חיובי בתור מספר עסקת חיוב. יצירת תשלום - רק מוצרים בהזמנה שאינם בסטטוס מסוג נסגר בהצלחה / ללא הצלחה, יופיעו בחשבונית שתיווצר בתור ברירת מחדל.

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

התראה על משתמשים אחרים הצופים באותו טופס

מי צופה כעת? במידה ומספר משתמשים צופים באותו טופס במערכת, תופיע התראה המציגה מי צופה בטופס זה.

זיהוי אוטומטי של לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי מספרי טלפון / אימייל. בעת קבלת שיחת טלפון / אימייל / הודעת טקסט מופיעה התראה על המסך יחד עם קישור לכרטיס שזוהה ובכך לייעל את השירות הניתן לו, לקצר את זמני השיחות ולמנוע כפילויות. הפניות / הזמנות...

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...

חיבור המערכת לחברת שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון שלב המשלוח בכרטיס ההזמנה ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו מכירים בצורך של כל עסק להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה המאופיינים והייחודיים שלו. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה.

חיוב בתשלומים

אפשרות חלוקה לתשלומים של תשלומים בכרטיס אשראי. חישוב אוטומטי של הסכום הראשון לתשלום. תיעוד מספר התשלומים בקבלה המונפקת.