פיצ'רים ועדכונים - 06/2018

גירסה 4.6

בגרסה 4.6 נוספו שיפורים בממשק המשתמש במטרה לייעל את השימוש במערכת. נוספה אפשרות צפיה וחזרה במהירות לאחד מהדפים שנצפו לאחרונה,  אפשרות עדכון סטטוס / פרטי פניה ישירות מתוך הרשימה ועוד שיפורים רבים. במערך החשבונות התבלט בעיקר הדף החדש אשר מרכז את כל המסמכים שהונפקו במערכת, לשם איתור מהיר וקל של מסמכים. במערך הטלפוניה בוצעו בעיקר שיפורי תשתית שלא נראים לעין אך מועילים מאוד מבחינת התפעול וצורת התיעוד. כמו כן הוספנו תמיכה בספק חדש בשם iPracticom ושיפרנו את ההתממשקות מול Bluebenet, 1com ו-Voicenter.
מעבר לזה דאגנו כרגיל לשפר ולשפץ חלקים רבים במערכת. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לקרוא את תוכן העדכון.

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018

  • נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי.
  • מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו.
  • דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות -> מסמכי הנהלת חשבונות)
  • חישוב של סכום הנותר לתשלום בעבור כל לקוח + תבנית אימייל להתראה על חשבוניות וחשבוניות עסקה הפתוחות והסכום שנשאר לתשלום. (פיצ'ר בטא שעדיין בפיתוח)

שיפורים בממשק המשתמש - 06/2018

  • עדכון סטטוס מהיר - אפשרות עדכון סטטוס פניה ישירות מתוך רשימת הפניות.
  • רשימת דפים שנצפו לאחרונה עם קישור מהיר. מופיעה בעת מעבר העכבר על אייקון החיפוש בתפריט הראשי משמאל.
  • שליחת אימייל מהירה -  על ידי לחיצה על אייקון האימייל ברשימת הפניות.
  • עדכון מהיר - אפשרות עדכון מהיר על ידי לחיצה על נושא הפניה.
  • הגדלת תמונת מוצר מוזמן - בדף ההזמנה, מעבר על תמונת המוצר תגדיל אותו ולחיצה עליו תפתח אותו בחלונית גדולה עוד יותר.

שיפורים במערך הטלפוניה - 06/2018

  • שיפורים בדו"חות - דו"ח פרוט השיחות המערכתי ובדו"ח הסנכרון מול Voicenter.
  • טלפוניית Voicenter - אפשרות ביצוע שיחות מוקלטות ומתועדות במערכת דרך כל טלפון אשר מוגדר למשתמש הנוכחי. יעבוד רק במידה ואין הגדרות של שלוחה לאותו משתמש.
  • טלפוניות Bluebenet + 1Com - זיהוי התראות אודות תא קולי.
  • משימות אודות שיחות שלא נענו - ביטול אימייל התראה על המשימה. (יתקבל רק אימייל אחד אודות המשימה בעת יצירתה)
  • iPracticom - תמיכה בספקית טלפוניה חדשה.

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018

  • מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון.
  • רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים
  • רכישה במספר שפות - תמיכה מלאה בתהליך בשפות שונות. שליטה על תכני האימיילים השונים, תבניות סמס, צורות תשלום, צורות משלוח ועוד.

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018

  • סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי.
  • פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם. הגדרה נוספת מאפשר גם לסוכנים לפתוח משימות שלאו דווקא הוגדרו עליהם.
  • דף עריכת תבנית אימייל - הצגה בתחתית העמוד רשימה של כל האוטומציות אשר עושות שימוש בתבנית האימייל הנוכחית.
  • עדכון אחראי אוטומטי - אפשרות עדכון אחראי אוטומטי למשתמש אשר מבצע שינוי כלשהוא ביישות, לישויות שלא מוגדר להם אחראי עדיין.
  • הודעת סמס לטלפון המשתמש - אפשרות הגדרת שליחת הודעת סמס למשתמש המוגדר בשדה מותאם אישית של בחירת משתמשים, כחלק מאוטומציה מוגדרת. (למשל בעת עדכון סטטוס פניה לסטטוס מסויים, שליחת סמס למשווק עם פרטי הפניה)
  • התראת אימיילים נכנסים - אפשרות מניעת יצירת משימה במידה ואין אחראי מוגדר על היישות השולחת את האימייל.
  • עדכון סטטוס ידני שלא מוגדר כתהליך - מעתה מנהלים תמיד יוכלו לבצע עדכון סטטוס ידני, גם אם מוגדר במערכת שניתן לבצע עדכון סטטוס רק על ידי פעולות המוגדרות בתהליכים האפשריים.
  • שיפור מנגנון זיהוי ישויות דומות. יותר מהר + יותר מדוייק.
  • יצירת משתמשים חדשים - סוג המשתמש יהיה "סוכן" בברירת המחדל, על מנת למנוע יצירת סוכנים כמנהלים ללא כוונה.
  • הגדרות קבוצות מאפיינים - אפשרות הוספת קבוצת מאפיינים בראש הרשימה או בתחתיתה
  • יצירת הזמנה מתוך כרטיס חבר - העתקה של פרטי כתובת הלקוח להזמנה.
  • עדכון ערכי שדות מותאמים אישית בזמן באמת - במידה ונעשו עדכוני ערכים על ידי אוטומציה ברקע.
  • תפוצת סמסים מבוססת על דו"ח - אפשרות הגדרת יכולת סימון וביצוע תפוצת סמסים ואימיילים על גבי דו"ח מותאם אישית.
  • סוג חדש של דו"חות - מאפשר ביצוע סינון / סידור / חיפוש בכל העמודות. + עמודות קבועות על המסך בעת גלילה. (פיצ'ר בטא שעדיין בפיתוח)

עוד מתוך עדכונים אודות שינויים ותוספות במערכת Kala

פיצ'רים ועדכונים - 03/2024

הגדרות חדשות: - אפשר למשתמשים ספציפיים ליצור מסמכי זיכוי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). -...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2024

בהנפקת מסמך קבלה - אפשרות להגדיר שסוכנים יכולים לשנות סכום "מקדמה" גם אם הם לא יכולים...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2024

אפשרות הגדרת מספר תשלומים מקסימלי לשימוש סוכנים. אפשרות הגדרה שסוכנים חייבים לבצע חיוב בפועל בעת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2023

הוספנו אפשרות שמירת פילוחים עבור רשימת "משימות" ורשימת "היסטוריית פעילות", כולל...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2023

באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2023 - 10/2023

1. אפשרות הגדרת "שליחת התראה לכל המשתמשים עבור משימות ללא אחראי" הפועלת כאשר: - נוצרת...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2022 - 03/2023

באוטומציות: - אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2022

שיפרנו את המאמר הוספת מאפיינים מותאמים אישית. אפשרות שליחת הודעת Whatsapp למשתמש אחראי בעת שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022

בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2020 - 02/2022

לאחר תקופה ארוכה , חזרנו לעדכן אודות שיפורים ועדכונים במערכת קאלה. המשכנו ואנחנו ממשיכים לפתח את...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2020

החודש ביצענו עדכונים משמעותיים ביכולות הגדרת תהליכים, כמו שדות חובה מסטטוסים מסויימים, הגדרת שעות...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2020

החודש שיפרנו את המערכת מכיוונים רבים. אוטומציות, הנהלת חשבונות, דו"חות, ניהול לקוחות, טלפוניה...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ,...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2019

נוספו יכולות צפיה ועדכון של פרמטרים utm ברמת פניה והזמנה, נוספה אפשרות בחירה מהירה של מספר רשומות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2019

בחודש יולי הוספנו בין היתר מספר יכולות מעניינות במיוחד: תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות פייסבוק...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר....

פיצ'רים ועדכונים - 05/2019

כפתור חדש המתריע על כך שבוצע סינון ומאפשר להסיר את הסינון. חבילות מוצרים - אפשרות הגדרה האם התת...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2019

אפשרות הגדרת משימה המצריכה תגובה. בעת הוספת התגובה, תיווצר משימה עם תוכן התגובה למשתמש אשר יצר את...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר,...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2018

בחודש זה ביצענו ריכוז שיפורים מבורכים מבחינת אסטטיות ועיצוב המערכת: הוספנו הרבה יכולות מתקדמות,...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2017

לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2017

החודש היו התפתחויות מעניינות, בעיקר בעולם המסחר. שיפרנו והוספנו יכולות אינטגרציה עם חברות שילוח...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2017

בחודש אוקטובר הוספנו יכולות מתקדמות לקאלה הנוגעות לעולם המלאי והספקים. היכולות הללו מאפשרות ניהול...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2017

בחודש ספטמבר הוספנו יכולות מעניינות כמו בוט סמס עם יכולות ניתוח של התגובות ואף שמירת ערכים מתוכן...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2017

כהרגלנו דאגנו לבצע עדכונים ושיפורים לרוחב המערכת ונגענו בנקודות רבות ושונות. בין היתר הוספנו...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2017

החודש השתדלנו לקדם את מערכת קאלה במספר כיוונים שונים במקביל ודאגנו לשפר את היכולות + ידידותיות...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2017

בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי....

פיצ'רים ועדכונים - 03/2017

בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2017

החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון,...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת...