ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 08/2017
בעת העברת משתמש לארכיון, התראה מפורטת אודות היישויות שאותו משתמש מוגדר כאחראי עליהן עם אפשרות הגדרת אחראי חדש. (פיצ'ר מצויין לשימוש ברגע שעובד עוזב מסיבה זו או אחרת.) אפשרות סינון חברים לפי אחראי. איסוף חכם יותר של פרטים אודות לידים שהגיעו מדפי נחיתה או מאתרים המנוהלים על ידי מערכת קאלה. (אחוז...
קראו עודשיפורים במערך המשימות - 10/2017
אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...
קראו עודשיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017
תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 05/2017
גירסה 3.5
החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי קמפיינים פרסומיים ואפשר סוף כל סוף לקבל תמונה מלאה. שיפרנו את מנגנוני הטלפוניה והוספנו אפשרויות כגון יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו, משיבון או סמסים נכנסים. שיפורים...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 04/2017
גירסה 3.4
בחודש אפריל השקענו עבודה רבה בשיפור מערך הדו"חות ויש עוד הרבה הפתעות שמתוכננות בנושא לחודש מאי. בימים הקרובים נשלים פיתוח גרסה ראשונה של חייגן אוטומטי אשר בא לעזור ולחסוך רבות למוקדי טלפון יוצא. לאלו מביניכם שמנהלים את אתר האינטרנט או דפי הנחיתה במערכת קאלה, פיצ'ר חדש מאפשר תרגום של דפי...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2017
גירסה 3.2
החודש השקענו בעיקר בביסוס יכולות קיימות ושיפור ידידותיות המערכת למנהלים ולסוכנים.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2018
גירסה 4.1
בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2017
גירסה 3.12
לקראת סוף השנה התמקדנו בחיזוק אבטחת המערכת ודאגנו להעביר את כל הפעילות תחת פרוטוקול SSL. הוספנו יכולות למודול הספקים והמלאי, שיפרנו את דוחות המאזן הכספיים ואת האוטומציות הקשורות לתהליך נעילת המלאי. עוד 2 פיצ'רים קטנים אך שימושיים ביותר שנוספו, הינם אפשרות הטמעת סימון ביצעתי / לא ביצעתי למשימות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2017
גירסה 3.6
החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי וביצוע זיכוי בפועל, מבלי לצאת ממערכת קאלה. בנוסף, שיפרנו את מערכת האוטומציה עם דגש על טריגרים מבוססי זמן, עם יכולות מתקדמות המאפשרות מימוש של פעולות מתוזמנות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2017
גירסה 3.3
בחודש מרץ הנושא המרכזי שהעסיק אותנו היה אוטומציה. הוספנו יכולות אוטומציה בשלבים רבים בתהליך: נתב שיחות חכם, ניתוח אימיילים נכנסים ותהליכים אוטומטיים חדשים. עם הפיצ'רים האחרונים שנוספו ניתן להטמיע תהליכים מורכבים בארגון, ולהקטין את הסיכוי לטעויות אנוש.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 01/2017
גירסה 3.1
בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו! ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 12/2016
גירסה 2.12
החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2016
גירסה 2.11
זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 10/2016
גירסה 2.10
ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות, אימות משתמשים ועוד...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 09/2016
גירסה 2.9
הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...
קראו עודאינטגרציה עם תפוז משלוחים
Kala-CRM חוסכת לכם זמן יקר והתעסקות מיותרת עם זימון משלוחים והמעקב אחריהם, הכל דרך KALA בפשטות וביעילות. בתוסף החדש, תפוז משלוחים, מגדירים את הסטטוס הרצוי ליצירת קריאת משלוח. כאשר סטטוס ההזמנה ישונה לסטטוס זה ישלח באופן אוטומטי לתפוז משלוחים קריאה עם פרטי המשלוח ובהזמנה יעודכן מספר...
קראו עודזיהוי מקור פניות טלפוניות
במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 02/2020
כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני. אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...
קראו עודתמיכה בהנהלת חשבונות דרך חשבונית ירוקה
הוספנו תמיכה מלאה בהנפקה של מסמכי הנהלת חשבונות בקאלה דרך חשבונית ירוקה. הנפקת מגוון סוגי מסמכים, לדוגמא: חשבונית / חשב'+קבלה / קבלה / חשבונית זיכוי / תעודת משלוח / חשבונית עסקה / הצעת מחיר/ חיוב אשראי והנפקת מסמך בפעולה אחת. אפשרות למתן הנחה על סכום כללי ו/או על פריטים מסויימים. אפשרות...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 06/2018
נעילת מלאי אוטומטית - אפשרות הגדרה של המחסנים אשר ישמשו לנעילה באוטומציה של נעילת מוצרים במלאי. מסמכי הנה"ח - אפשרות מחיקה של מסמכי הצעת מחיר / חשבוניות עסקה, גם אם כבר הונפקו. דף ריכוז מסמכי הנהלת חשבונות - דף חדש המרכז את כל המסמכים ומאפשר סינונים מתקדמים. (לקוחות ->...
קראו עודשיפורים במערך השדות מותאמים אישית - 03/2020
אפשרות הגדרת שדות חובה / קריאה בלבד לפי סטטוס. אפשרות הגדרת חיפוש הזמנות בחיפוש הכללי לפי שדה מותאם אישית ברמת הזמנה. אפשרות שימוש במאפייני פניה בתור מאפייני מוצר מוזמן בעת המרת פניה להזמנה. רשימת פניות - אפשרות הצגת שדות של החבר/לקוח המשוייך לפניה. אפשרות הגדרת המרה אוטומטית של PDF לתמונה...
קראו עודשיפורים במערך הודעות הסמס - 05/2018
אפשרות ביצוע תפוצה על ידי סימון נמענים ושליחת תבנית הודעת SMS. אפשרות הגדרת טווח שעות פעילות. הודעות שישלחו מחוץ לטווח יעוקבו עד טווח הזמינות הבא. כפתור "הגב" חדש בעבור כל הודעת סמס נכנסת בהיסטורית התקשרות / משימות בעבור סמס נכנס. לחיצה עליו תפתח את חלונית שליחת ה-SMS ללא תבנית טעונה...
קראו עודמערכת לשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ
שליחת הודעות וואטסאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח קבלת הודעות לכרטיס לקוח מתאים, כולל ניתוח תגובות מענה אוטומטי בוואטסאפ תיעוד היסטוריית תקשורת עם כל נמען
קראו עודניתוח תוכן תגובות סמס
ניתוח ערכים מספריים מתוך תשובות הסמס ושמירתם בשדות יעודיים כמו כמות המגיעים / לא מגיעים. אפשרות שילוב של מענה אוטומטי בזיהוי מוצלח. תוכן ההודעה תוכל להכיל את התשובה שזוהתה ופרטים נוספים. אפשרות הגבלה על הערך המקסימלי האפשרי אפשרות החלפת ערכים ידנית (שלישייה => 3) ביטול זיהוי במידה של אי...
קראו עוד