שיפורים במערך האוטומציה - 10/2018
תמיכה באוטומציה לשליחה / קבלה וניתוח של הודעות ווצאפ. ניתן לסנן לפי מילים קיימות / לא קיימות בתוכן או ניתוח ערכים מספריים. אפשרות הקצאת אחראי לפי קבוצת שיוך. ניתן לשייך כל משתמש לקבוצות שיוך. ההקצאה תתבצע באופן שווה בין כל הסוכנים באותה קבוצת שיוך. טריגר חדש - הודעת טקסט...
קראו עודריכוז יכולות חדשות - 07/2018
מודול הנחות - הנחת לקוח, הנחת הזמנה, הנחת מוצרים מוזמנים. ניתן לקבוע הנחה במספר קבוע או באחוזים. ההנחה תבוא לידי ביטוי בתצוגת ההזמנה ובתבנית אימייל המכילה את פרטי ההזמנה. עדכון פרטי קמפיין ומקור של פניות - אוטומציה חדשה! מצויין לטיוב של נתונים בהתאם לפעולות או ערכים של פניות חדשות....
קראו עודשיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018
מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון. רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים רכישה במספר שפות - תמיכה...
קראו עודשיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020
אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019
מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר. דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע...
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 12/2018
שליחת אימייל - אפשרות הגדרה של כתובת אימייל מסויימת אליה יישלח האימייל. סטטוס פניה השתנה - אפשרות הגדרת תנאי על בסיס שדה תאריך מותאם אישית. (למשל זיהוי פניות שמגיעות עם תאריך אירוע שמתקיים ב-3 ימים הקרובים לשם סימונן בתור "ברגע האחרון" והעלאת עדיפותן).
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018
עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...
קראו עודשיפורים במערך שליחה וקבלה של הודעות וואצאפ - 10/2018
מעקב ועדכון סטטוס הודעות ווצאפ שנשלחו - התקבל / נפתח. תמיכה בשליחה וקבלה של הודעות ווצאפ מיוחדות כמו תמונה, סרטון, אודיו או קישור. חסימת אפשרות שליחת הודעות במידה ומכשיר הטלפון אינו זמין. בדיקה והתראה במצב של סוללה נמוכה במכשיר הטלפון.
קראו עודשיפורים במערך האוטומציה - 05/2017
טריגר חדש: משימה מסויימת הושלמה + האם בוצעה בהצלחה או בוטלה. קביעת פעולת שליחת סמס במידה ולא נשלח אימייל כחלק מאותה אוטומטציה. אפשרות הגדרת היישות אליה תשוייך משימה כחלק מפעולת "יצירת משימה". יכולת הגדרת טריגר מבוסס זמן לפי שדה מותאם אישית מאחת היישויות.
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018
חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך - זכירת התאריך שסונן אחרון לכל דוח. סינון דוחות לפי טווחי תאריכים מוגדרים מראש - נוספו עוד חתכים. ייבוא לידים למערכת - אפשרות קביעת צורת הפעולה בעבור נתונים הקיימים כבר במערכת. (הוסף...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018
יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2018
סינון פניות אוטומטי - אפשרות סינון אוטומטי של רשימת הפניות לפי סוגי הסטטוסים המוגדרים לסינון רשימת הפניות שבדף הראשי. פתיחת משימות סגורות - מנהלים יכולים לפתוח משימות סגורות על ידי עריכתם ולחיצה על "פתיחת משימה מחדש". כל שאר המשתמשים יכולים לפתוח מחדש משימות שהוגדרו עליהם....
קראו עודריכוז הגדרות חדשות - 07/2018
קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא. כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי. שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם". הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה...
קראו עודשיפורים במערך הנהלת החשבונות - 08/2018
אפשרות הגדרת הערה ברירת מחדל שתופיע על כל אחד מסוגי המסמכי הנהלת חשבונות. שליחת מסמכי הנהלת חשבונות ישירות מתוך קאלה במקום דרך iCount או ריווחית. האימייל היוצא מכיל פרוט של המסמך עצמו + קישור להורדת המקור. האימייל היוצא מתועד בתקשורת במערכת ה-CRM. אפשרות שליחה של מסמך בודד מסויים....
קראו עודשיפורים במערך הניהול פניות ולקוחות - 02/2020
ייבוא פניות - אפשרות חיפוש כפילויות לפי סטטוסים / תהליך מסויים. טופס פניה, הצגה של נושא הפניה בחלקו העליון של המסך בעת גלילה מטה + הדגשתו. אפשרות ייבוא קבצי CSV עם לידים מהפייסבוק ללא צורך בשינוי של שמות השדות או הערכים שלהם. אפשרות הצגת אנשי קשר של הלקוח בכל כרטיסי פניות והזמנות של לקוח שיש לו...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 03/2020
ניהול סטטוסים - אפשרות הסרת כל התהליכים המוגדרים בבת אחת. בפעולת אוטומציה ליצירת מסמך על בסיס תבנית אימייל, ניתן מעתה להגדיר שמירה כקובץ HTML גם אם מחוברים לתוסף ליצירת PDF. אפשרות הגדרה האם סוכנים יוכלו לבטל / לזכות מסמכים. שיפור סנכרון דו-כיווני של מסמכי הנהלת חשבונות מול ריווחית. חלונית...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 02/2018
אפשרות סינון יצירות קשר והזמנות לפי מקור פניה. שדה מקור הפניה יתמלא אוטומטית בערכים קיימים. אימיילים נכנסים - במידה ונכנס אימייל ליישות שבארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית. טריגר אוטומציה "הודעת סמס נכנסה" - אפשרות הגדרת סינון לפי סטטוס. תבנית אימייל פרוט הזמנה - שימוש במטבע כפי...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018
טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...
קראו עודשיפורים במנגנון האוטומציה
אפשרות שליחת סמס למספר יעדים בו זמנית. אפשרות שליטה בסדר של התהליכים האוטומטים. חשוב כאשר תהליך מסויים יוצר מספר משימות וחשוב הסדר שלהן. אפשרות שימוש בתוכן היישויות המקושרות בעת יצירת משימה או שליחת הודעת סמס. מאפשר יצירת משימות חכמות יותר, הכוללת מידע רלוונטי כגון: יש ליצור קשר עם...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2024
גירסה 10.7
1. אפשרות שליחת קישור לתשלום עצמאי עבור חשבונית קיימת. מאפשר תשלום בכרטיסי אשראי וארנקים אלקטרונים (ביט / גוגל פאי / אפל פאי) 2. הוספנו אפשרות הצגת נתוני רווח גולמי: מיקומים לתצוגה: - ברשימת ההזמנות - אפשרות הצגת עמודות רווח גולמי + אחוז רווח גולמי - ברשימת מוצרים בהזמנות - אפשרות הצגת עמודות...
קראו עודיכולות סליקה והנהלת חשבונות
הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה אוטומטית בעבור הזמנות אשר מבוצעות באתר. אפשרות שליטה על סוג המסמך שיונפק (קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות מניעת יצירת מסמך חשבונאי במקרה של בעיה בביצוע החיוב. דו"ח מסמכי הנהלת חשבונות מובנה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2024
גירסה 10.6
1. בהגדרה של שולחן עבודה -> "גובה הקופסאות", הוספנו אפשרות חדשה של "אוטומטי". בחירתה תגרום למלבנים בשולחן העבודה לקבל גובה בהתאם לגובה המסך של המשתמש. 2. בעריכת מאפיינים מותאמים אישית, ניתן להגדיר לקבוצה מסויימת הקטנה/הגדלה של הנתונים המופיעים בתוכה (על ידי הגדרת מספר...
קראו עודריכוז עדכונים ושיפורים
בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא. תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת. ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף. אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף. תמיכה...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 05/2024
גירסה 10.5
1. למשתמשי שרות "מיתוג" - אפשרות הגדרת "מיתוג" לתבניות טקסט (כפי שכבר קיים עבור תבניות אימייל). - ניתן להגדיר מיתוג לתבניות הודעות טקסט. - ישנה הגדרה המאפשרת להציג למשתמש עם מיתוג רק תבניות במיתוג הזה (או ללא מיתוג) בחלונית שליחת אימייל. - אם מגדירים להשתמש במיתוג כשולח...
קראו עוד