חברי - תוצאות חיפוש

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת שירותים. עיצוב האתרים נעשה על פי דרישה באמצעות ספקי עיצוב חיצוניים, או על גבי תבניות מקצועיות מוכנות. ​עם Kala תוכלו למכור שרותים ומוצרים באתר, לנהל הזמנות, לקבל תשלומים, להנפיק חשבוניות ועוד, וכל זה במערכת אחת שבה גם מנוהל...

ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות. לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 02/2016

גירסה 2.2

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול ווידג'ט עגלת קניות - אפשרות הגדרת ווידג'ט עגלת קניות המותאם לשתילה בחלקים שונים באתר כמו תפריט צדדי.   ייבוא דפים - תמיכה בייבוא / עדכון דפים בעזרת קובץ בפורמט CSV (בנוסף ל-XML הקיים).   דו"חות מערכת: אפשרות קביעת שליחת...

פיצ'רים ועדכונים - 03/2016

גירסה 2.3

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול הגדרת פיסקלים וסקריפט המרה לכל טופס יצירת קשר. ניתן לנהל את הסקריפטים דרך התפריט הגדרות ובעת הגדרת ווידג'ט יצירת קשר, באזור של ההגדרות המתקדמות, ניתן לבחור להטמיע קטעי קוד המרה ולבחור את הקטגי קודים הרצויים. ניתן לאחר מכן לבצע שינוי בסקריפט עצמו וכל...

פיצ'רים ועדכונים - 04/2016

גירסה 2.4

עדכונים ופיצ'רים צד אתר + ניהול שליחת תבניות אימייל הצגה של פרטי השולח. אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש המחובר בנוכחי (מנהל/סוכן מכירות). אפשרות הגדרת שליחה מאת המשתמש האחראי על אותה יצירת קשר / לקוח. אפשרות צפייה מקדימה באימייל שישלח.   ייבוא יצירות קשר קיימות...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

גירסה 2.5

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

גירסה 2.11

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות במבצעים מסוגים שונים על מנת למשוך לקוחות לרכוש מוצרים שלאו דווקא הלקוח חיפש, או כמויות גדולות יותר ממה שתכנן לרכוש. במערכת הניהול של קאלה ניתן להגדיר מבצעים מסוגים שונים, ולהתנות אותם בין היתר בקוד קופון. עבור כל מבצע, ניתן...

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא. תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת. ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף. אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף. תמיכה...

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם. נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות. יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל. אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים. עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה....

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 04/2018

יומן - למנהלים: אפשרות סינון אירועים לפי אחראי. לסוכנים: אירועים ביומן מסוננים לפי אחראי = הסוכן הנוכחי. יומן - אפשרות הסתרת סוף שבוע. תורם משמעותית להגדלת רוחב שאר הימים. הצגת היסטוריית הזמנות לחברים רשומים באתר - אפשרות הצגת סטטוס לכל מוצר מוזמן. התממשקות עם 1com - אפשרות הגדרת נושא השיחה...

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 08/2017

בעת העברת משתמש לארכיון, התראה מפורטת אודות היישויות שאותו משתמש מוגדר כאחראי עליהן עם אפשרות הגדרת אחראי חדש. (פיצ'ר מצויין לשימוש ברגע שעובד עוזב מסיבה זו או אחרת.) אפשרות סינון חברים לפי אחראי. איסוף חכם יותר של פרטים אודות לידים שהגיעו מדפי נחיתה או מאתרים המנוהלים על ידי מערכת קאלה. (אחוז...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...

שיפורים באתרים / חנויות / מערכות CRM לניהול הזמנות

אפשרות ביצוע עדכון גורף על טבלת ההזמנות. ייבוא דפים / מוצרים - אפשרות קביעת מיקומם לאחר הייבוא (בהתחלה / בסוף) ווידג'ט רשימת  חברים - כולל חיפוש והצגת תוצאות חיפוש של חברים מהמאגר. רשימת דפים/מוצרים - רשומות המשוייכות לחבר יכללו מעתה את שמו המלא של החבר/לקוח.

שיפורים בצד אתר - 08/2017

אפשרות הגדרת אתר מכירות שבו הרכישה סגורה לחברים רשומים בלבד. בעת נסיון רכישת מוצר, הגולש יתבקש להרשם או להכנס כחבר רשום. אפשרות הגדרה בטופס הזמנה שחובה לסמן קריאה של תקנון.   מעקב הזמנות על ידי הגולשים ​לקוחות שעשו הזמנות באתר יכולים מעתה להכנס עם האימייל והסיסמא שבחרו בעת ביצוע ההזמנה,...