חיוב - תוצאות חיפוש

התגברות על התנגדויות במהלך שיחות "קרות" (טלמרקטינג)

"אני לא צריך את זה",  "אין לי את הבעיה הזו" ואמירות דומות, מצטמצמות לאותו כוונה: "אני לא מעוניין". בעת ביצוע שיחות "קרות" (טלמרקטינג), אתם תחוו התנגדויות. רבים מן האנשים שתתקשרו אליהם יאמרו לכם שהם אינם מעוניינים, בלי קשר למילים אשר...

קראו עוד  

בהפקת קבלה איך מגדירים צורת תשלום?

קביעת צורת התשלום מתאפשרת רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

קראו עוד  

איך שומרים פרטי אשראי לשימוש חוזר?

שמירת פרטי אשראי מצריך שימוש בשירות ה-  Token של חברת הסליקה. ה- Token מאפשר לבצע חיובים חוזרים בכרטיס האשראי של הלקוח CRM.

קראו עוד  

איך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות ללא מע"מ?

הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה. 

קראו עוד  

מה זה "מצב תשלום" שמופיע בכרטיס הזמנה וכיצד ניתן לערוך אותו?

בכרטיס הזמנה, מופיע למעלה שדה בשם "מצב תשלום" וגם מופיעה עמודה כזו ברשימת ההזמנות - אלא אם הוגדר אצלכם במערכת להסתיר את השדה הזה (בהגדרת מערכת "הסתרת סטטוס תשלום הזמנה"). שדה זה מאפשר למנהל המערכת להבין עבור כל הזמנה האם התקבלו פרטים (טוקן לחיוב) והאם חוייבה או לא. האפשרויות המופיעות בשדה זה הן...

קראו עוד