כניסה ללקוחותלקוחות קיימים - תוצאות חיפוש

ניהול מלאי וספקים

מערכת Kala נותנת פתרון גם לניהול מלאי וביצוע הזמנות רכש. ניהול קטלוג מוצרים לפי ספקים ניהול מלאי מוצרים לפי מחסנים ניהול רשימת ספקים וביצוע הזמנות רכש קליטת סחורה מספקים ניהול הזמנות מלקוחות מול הזמנות מספקים

קראו עוד  

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

קראו עוד  

חיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala

תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות מכל הטפסים באתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (טפסי אלמנטור / contact form 7 בלבד).   העברת הזמנות מהאתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (באתרים המבוססים על מערכת חנויות וירטואליות ווקומרס -...

קראו עוד  

זיהוי אוטומטי של לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת, מוצגת למשתמש רשימה של פניות והזמנות דומות לפי מספרי טלפון / אימייל. בעת קבלת שיחת טלפון / אימייל / הודעת טקסט, מופיעה התראה על המסך יחד עם קישור לכרטיס שזוהה. הפניות / הזמנות דומות מופיעות בכרטיס הלקוח/פניה/הזמנה. בהתאם להגדרות, המערכת...

קראו עוד  

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול תבניות קבועות הכוללות שדות דינאמים כמו שם הנמען, שם הפונה, טלפון הפונה וכו'. אפשרות שליחת אימייל ידנית תוך בחירת תבנית מהמאגר. תצוגה מקדימה, העתקים, צירוף מסמכים ועריכת האימייל לפני שליחתו. תיעוד היסטוריית שליחת...

קראו עוד  

יבוא אוטומטי של מסמכי הנהלת חשבונות שהונפקו בריווחית

ייבוא אוטומטי של מסמכי הנהלת חשבונות הנוצרים ב"ריווחית אונליין" אל מערכת Kala. שירות זה מיועד כמובן למשתמשי ריווחית, שיוצרים מסמכים במערכת ריווחית ומעוניינים שהם יופיעו במערכת Kala שלהם. לדוגמא אם ישנו אתר המחובר לריווחית, ובעת תשלום מונפק מסמך בריווחית - באופן אוטומטי תיווצר הזמנה בקאלה...

קראו עוד  

חיבור המערכת לחברת שליחויות

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון סטטוס המשלוח בכרטיס ההזמנה בזמן אמת ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: הגשת בקשה לאיסוף...

קראו עוד  

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

קראו עוד  

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות - 07/2018

השוואת מקורות לידים בחלוקה לפי סטטוסים, מול תקופה קודמת. דו"ח מערכתי חדש. (למשל כדי לבדוק כמה לידים ממקור מסויים נסגרו בהצלחה בשבוע האחרון, מול שבוע לפניו.) אפשרות ביצוע שיחות ישירות מתוך דוחות המכילים מספר טלפון. (אם יש דוח קיים שהייתם רוצים שהטלפון בו יהפוך לקישור אשר מבצע שיחה בפועל,...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2025

גירסה 11.6

ברשימת "פניות": הוספנו אפשרות בחירת תקופה מתוך רשימת תקופות מוכנה מראש. זה עוזר מאוד בבחירת תקופות ברורות כמו "שנה אחרונה" / "חודש הבא" וכו'. בהגדרות אימיילים נכנסים: הוספנו הגדרה חדשה לצורך פתיחת פניה חדשה עבור כל אימייל שנכנס אל המערכת ללא יוצא מן הכלל,...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018

המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...

קראו עוד  

שיפורים במערך הייבוא - 01/2020

ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא של קבצים אשר ישמרו בשדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא אנשי קשר המשוייכים ללקוחות קיימים. השיוך יכול להתבצע גם על ידי שדה מותאם אישית. הצגת תוצאות ייבוא מפורטות + שליחת תוצאות ייבוא לאימייל של המשתמש שביצע את...

קראו עוד  

שיפור מנגנון ייבוא דפים / מוצרים

ייבוא דפים / מוצרים מניעת משיכה כפולה של תמונות ומניעת שיוך תמונות קיימות לדפים קיימים. מאפשר ייבוא חוזר ללא חשש כפילויות. אפשרות פעולת "עדכון בלבד" / "הוספה בלבד"

קראו עוד  

ריכוז הגדרות חדשות - 07/2018

קביעת אחראי אוטומטי ביצירת הזמנה חדשה המשוייכת ללקוח, לפי האחראי על הלקוח - כן/לא. כמות הרשומות המוצגת בדף ניהול הראשי. שדות בחירה המשפיעים על שדות בחירה אחרים - אפשרות הגדרה עצמאית למשתמשים עם הרשאת "מתקדם". הרשאות סוכנים - אפשרויות חדשות רבות שנועדו להגבלת הגישה...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 03/2018

חלונית שליחת אימייל - הוספת כפתור עריכת תבנית + רענון תוכן, למנהלים בלבד. תצוגת דוחות עם חיתוכים לפי תאריך - זכירת התאריך שסונן אחרון לכל דוח. סינון דוחות לפי טווחי תאריכים מוגדרים מראש - נוספו עוד חתכים. ייבוא לידים למערכת - אפשרות קביעת צורת הפעולה בעבור נתונים הקיימים כבר במערכת. (הוסף...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 02/2018

אפשרות סינון יצירות קשר והזמנות לפי מקור פניה. שדה מקור הפניה יתמלא אוטומטית בערכים קיימים. אימיילים נכנסים - במידה ונכנס אימייל ליישות שבארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית. טריגר אוטומציה "הודעת סמס נכנסה" - אפשרות הגדרת סינון לפי סטטוס. תבנית אימייל פרוט הזמנה - שימוש במטבע כפי...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2024

גירסה 10.12

הוספנו אפשרות להנפקת מסמך באמצעות תהליך אוטומטי! המסמך יכיל את הנתונים מתוך ההזמנה ופריטים בהתאם למוצרים הקיימים בה. שינויים לגבי מע"מ: - המע"מ התעדכן אוטומטית מ-17 ל-18. - הוספנו אפשרות עדכון מחירי מוצרים בעת עדכון המע"מ. - הוספנו אפשרות לשנות אחוז מע"מ בהזמנה קיימת...

קראו עוד  

כל מיני

היסטוריית שינויים תופיע במצב סגור בברירת המחדל. תורם משמעותית לזמן הטעינה. בעת עריכת קובץ תמונה, מוצג כעת נתיב יחסי של התמונה המקורית לשם העתקה נוחה. פקדי בחירה של תאריך ושעה מעתה יעבדו בעברית ולא ניתן יהיה בצד האתר להזין ערך ידני, רק ע"י בחירה. (בשביל למנוע אפשרות הזנת ערכים לא חוקיים)...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים

בעריכת טופס - שדות עם ערכים יצבעו ברקע צהבהב על מנת להקל ויזואלית בצפייה. שליטה האם ניתן לבחור סטטוסים בצורה ידנית במידה ואין תהליכים מוגדרים או לא. תיעוד משך זמן פעילות בעת כניסת/יציאת משתמשים מהמערכת. ייבוא לידים - זיהוי לידים קיימים גם לפי שדה טלפון נוסף. אפשרות חיוג לשדה טלפון נוסף. תמיכה...

קראו עוד