מסמך - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 08-09/2024

גירסה 10.8

בתבניות הודעות וואטסאפ מסוג תמונה / קובץ: ניתן להגדיר שהתמונה / הקובץ ילקחו באופן דינאמי מתוך מאפיין בכרטיס שאליו שולחים את ההודעה. זה שימושי מאוד לצורך יצירת תבנית ששולחת קובץ הסכם השמור במאפיין. ברשימת מסמכי הנהלת חשבונות: הוספנו אפשרות להציג מאפיינים של הזמנות. ברשימת הפניות: ניתן להציג עמודה...

קראו עוד  

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה אוטומטית בעבור הזמנות אשר מבוצעות באתר. אפשרות שליטה על סוג המסמך שיונפק (קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות מניעת יצירת מסמך חשבונאי במקרה של בעיה בביצוע החיוב. דו"ח מסמכי הנהלת חשבונות מובנה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 05/2024

גירסה 10.5

1. למשתמשי שרות "מיתוג" - אפשרות הגדרת "מיתוג" לתבניות טקסט (כפי שכבר קיים עבור תבניות אימייל). - ניתן להגדיר מיתוג לתבניות הודעות טקסט. - ישנה הגדרה המאפשרת להציג למשתמש עם מיתוג רק תבניות במיתוג הזה (או ללא מיתוג) בחלונית שליחת אימייל. - אם מגדירים להשתמש במיתוג כשולח...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2024

גירסה 10.4

- רשימת מוצרים מוזמנים - נוספה עמודה עם "מספר ימים בסטטוס הנוכחי". - דוח "משפך מכירות" קיבל שיפור רציני ומאפשר בין היתר לבחור עמודות להצגה + אפשרות להצגת עמודות עם כמות פניות / הזמנותשעברו בסטטוסים מסויימים. - בשליחת הודעות וואטסאפ - ניתן לשנות את הפרמטרים הדינאמיים...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2024

גירסה 10.3

הגדרות חדשות: - אפשר למשתמשים ספציפיים ליצור מסמכי זיכוי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - אפשר למשתמשים ספציפיים לזכות כרטיסי אשראי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - חובה לרשום מספר ת.ז / מספר העסק בעת הנפקת מסמך הנהל חשבונות. אפשרות להגדיר לסוג מוצר מסויים חבליה דינאמית של מוצרים על...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 02/2024

גירסה 10.2

בהנפקת מסמך קבלה - אפשרות להגדיר שסוכנים יכולים לשנות סכום "מקדמה" גם אם הם לא יכולים לקבוע מחירים. בדו"ח ניתוח מכירות לפי הזמנה - נוספה עמודת "סכום עלות מוצרים" (כולל פירוט) הפועלת לפי מאפיין "cost_price" (המוגדר במוצר המוזמן או במוצר בקטלוג). בהגדרות תוסף...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2023 - 10/2023

גירסה 8.6 - 9.10

1. אפשרות הגדרת "שליחת התראה לכל המשתמשים עבור משימות ללא אחראי" הפועלת כאשר: - נוצרת משימה ללא אחראי - מסירים אחראי ממשימה קיימת - הגיע הזמן לביצוע משימה ללא אחראי 2. בניתוח מיילים - אפשרות לזהות יישות קיימת לפי אימייל או טלפון (במקום אימייל וגם טלפון). 3. בשימוש בתוספי שליחויות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022

גירסה 8.6 - 8.7

בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום זה עבד בבחירה של אפשרות אחת) ניתן לרשום את שם הסטטוס באמצעות status_title בהגדרת תהליך אוטומטי של "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר מספרי טלפון ספציפים של הנמען, ואפשר גם לסנן לפי האם פניה נוצרה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

גירסה 8.3 - 8.5

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים המוגדרים מראש.   תהליכים אוטומטיים ​באוטומציה של פעילות מתוזמנת על מסמכי הנהלת חשבונות - אפשר לסנן לפי מאפייני הזמנה / חבר באוטומציה של "מאפייני יישות עודכנו" / "הודעה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

גירסה 5.12

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

גירסה 5.11

בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2019

גירסה 5.10

בגרסה זו בוצעו עדכונים רבים במערך האוטומציות ושיפורים במנגנון הדו"חות.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

גירסה 5.9

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

גירסה 5.6

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים בדו"חות וביצענו הרבה שיפורים בממשק המשתמש.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 02/2018

גירסה 4.2

בחודש פברואר הוספנו יכולת מרשימות לחנויות קאלה, כגון מבצעים חכמים, עגלת קניות אינטרקטיבית, סליקה דרך iCredit ותוספים חדשים המשפיעים על הביצועים. כמו כן עסקנו גם ברישום של הוצאות ע"י הנפקת מסמך "דרישת תשלום לספק" אשר ישמש בהמשך לשם יצירת מאזן הוצאות מול הספקים השונים. החודש עוד לא...

קראו עוד  

מסמך חשבונית עסקה בוטל ברוויחית, אך לא מסונכרן עם מערכת קאלה

מערכת Kala רק מביאה באופן אוטומטי מסמכים שנוצרו בריווחית ומהם יוצרת הזמנה / לקוח / פריטים, היא אינה מוחקת או מעדכנת נתונים בהתאם לשינויים בריווחית. במערכת Kala ניתן להסיר את שורת התיעוד עבור מסמכי חשבונית עסקה גם לאחר שהונפקו, עם זאת הסרת התיעוד לא תבצע שום פעולה בריווחית ואין לה שום ביטוי שם....

קראו עוד  

איך להנפיק מסמך המבוסס על חשבונית עסקה?

ברשימת המסמכים נעמוד על החץ שורה החשבונית עסקה. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על "חשבונית" תפתח חלונית הנפקת מסמך מסוג חשבונית, כאשר כל פרטי המסמך יתמלאו לפי החשבונית עסקה. כברירת מחדל סוג המסמך שיבחר הוא "חשבונית" אך ניתן לשנות את סוג המסמך לפי הצורך, למשל...

קראו עוד  

הגדרת "תנאי תשלום" לצורך הזנה אוטומטית של תאריך לתשלום במסמך הנה"ח

במערכת קאלה קיימת אפשרות  להגדיר "תנאי תשלום" לצורך הזנה של תאריך לתשלום תואם בעת הנפקת מסמך הנהלת חשבונות הדורש תאריך לביצוע. ניתן להגדיר ברירת מחדל (בהגדרות הכלליות - "הנפקת מסמך - תנאי תשלום ברירת מחדל"). ניתן להגדיר תנאי תשלום שונים ללקוחות / הזמנות, באמצעות מאפיין...

קראו עוד  

כיצד נקבע סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל / מסמך עם רשימת המוצרים)?

המוצרים המופיעים בטופס ההזמנה ובאימיילים עם פרטי הזמנה מסודרים באופן אוטומטי ומושפעים ממספר הגדרות ונתונים: 1. ראשונים יופיעו מוצרים המשוייכים למוצר מהקטלוג, ואחריהם יופיעו מוצרים ללא שיוך למוצר מהקטלוג. במידה וניתן להוסיף חבילות עם תת-מוצרים, הם יופיעו מיד לאחר השורה של מוצר האב. 2. לאחר מכן...

קראו עוד  

איך מנפיקים מסמך זיכוי עם/בלי זיכוי בפועל?

נעמוד על החץ מימין לחשבונית קבלה שאותה נרצה לזכות. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על נפתחה חלונית "זיכוי חש' + קבלה". בשדה "זיכוי ב-" נבחר את צורת הזיכוי. (במידה ובוחרים כרטיס אשראי ולא מסמנים למטה "כבר זוכה", אזי יבוצע זיכוי בפועל של כרטיס האשראי!) במידה...

קראו עוד  

כיצד להעביר מסמך בווטסאפ (למשל הצעת מחיר)

את ההצעת מחיר ניתן לשמור כקובץ HTML (או PDF במידה והתחברתם לשירות יצירת PDF) ואת הקישור לשלוח ללקוח בווטסאפ.

קראו עוד  

איך יוצרים תבנית להודעת טקסט / אימייל?

בתפריט הגדרות (צד שמאל למעלה) נעמוד על ובתפריט נבחר באפשרות "תבניות הודעות טקסט". נלחץ על הכפתור הוספת תבנית בשדה כותרת נזין כותרת (לשימוש המערכת בלבד לשם זיהוי כל אחת מהתבניות). נבחר את "סוג ההודעה" בהתאם למה שנרצה לשלוח. נבחר לאיזה יישויות ניתן לשלוח את...

קראו עוד  

ייבוא נתונים למערכת מקובץ

למערכת Kala ניתן לייבא מתוך קובץ קיים נתונים של לקוחות / פניות / הזמנות / מוצרים, לצורך הוספה ועדכון במערכת Kala. הקובץ חייב להיות עם סיומות: CSV או TSV (מומלץ) ויכול להיות גם מסוג  XLS, XLSX אך זה מצריך קידוד של הקובץ ולכן אין להשתמש בתוכנת אקסל אלא בגוגל שיטס כפי שרשום בהמשך. במערכת ניתן...

קראו עוד