מקור - תוצאות חיפוש

איך מוסיפים מקורות הגעה?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...

איך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות?

הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה. 

איך מגדירים סטטוסים המחייבים רישום סיבה בעת בחירתם?

בכרטיס הפונה יש שדה להזנת מקור ההגעה.  שדה זה מכיל מקורות הגעה שהוגדרו מראש, ניתן לערוך ולשנות את מקורות אלו.

איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של מספר פרמטרים בו זמנית ובכך למקד את תוצאות הסינון. תיבת הסינון נמצאת בדפים המציגים רשימה, בראש הדף מתחת לכותרת. לתיבת הסינון יש שני מצבים, מצומצם (ברירת המחדל) ומורחב המכיל מגוון רחב יותר של מאפייני...

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...

גיוס עובדים לעסק

פיצ'ר ניהול גיוס עובדים לעסק, מעניק פתרון לכל שלבי תהליך הגיוס ומאפשר תהליך איכותי, יעיל ומסודר. את תהליכי הגיוס המוצגים בדף זה, ניתן לשלב בכל מערכת קאלה קיימת או חדשה, בתור פתרון מובנה.

הוספת תמונה באמצעות עורך התוכן של הדף

בעורך התוכן נעמוד בנקודה בה נרצה להוסיף את התמונה להוספת תמונה נלחץ על הכפתור "תמונה" שבסרגל יפתח חלון מאפייני התמונה לבחירת התמונה נלחץ על הכפתלבחירת התמונה נלחץ על הכפתור "Browse Library" יפתח מאגר התמונות של אתר: במידה והתמונה כבר נמצאת במאגר נבחר בה...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. את הצ'אט ניתן לשתול באתר ובסיום כל שיחה, נוצרת פניה חדשה במערכת עם כל פרטי השיחה. לפרטים נוספים באתר של VirtualSpirits. עלויות: 1. על מנת לסנכרן את השיחות מהצ'אט ישירות...

כל מיני

היסטוריית שינויים תופיע במצב סגור בברירת המחדל. תורם משמעותית לזמן הטעינה. בעת עריכת קובץ תמונה, מוצג כעת נתיב יחסי של התמונה המקורית לשם העתקה נוחה. פקדי בחירה של תאריך ושעה מעתה יעבדו בעברית ולא ניתן יהיה בצד האתר להזין ערך ידני, רק ע"י בחירה. (בשביל למנוע אפשרות הזנת ערכים לא חוקיים)...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות ודיסקרטיות - למי שאינו מעוניין לחשוף את המספר טלפון האישי שלו. מוקד טלפוני - עסק הנותן שירות או מענה טלפוני רחב במספר עמדות במקביל. תיעוד אוטומטי - בעל עסק שחשוב לו לדעת מי התקשר, מתי, כמה זמן דיבר ועל מה....

מערכת הצעות מחיר

מערכת Kala משלבת את כל הדרוש לכם על מנת ליצור מערך משומן של טיפול בהצעות מחיר. בעזרת המערכת ניתן להנפיק, לשלוח ולעקוב אחר התקדמות הטיפול בלקוח והתקשרות איתו בצורה מהירה, פשוטה ויעילה. פניות / הזמנות מרוכזות במערכת ממגוון מקורות, וניתן ליצור עבורן הצעת מחיר בקלות מתוך תבניות אימייל דינאמיות, ולשלוח...

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה ותפעולו נעשה על ידי הלקוח באמצעות מערכת ניהול ידידותית. כל הפניות מהאתר ירוכזו בתור לידים במערכת הניהול, עם פרטים אודות הדף והטופס בהם מולאו הפרטים ומידע על הגולש ומהיכן הגיע. מערכת סטטיסטיקות מפורטת תציג עבורך מידע...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2016

גירסה 2.5

שיפורים צד אתר הגדרות עיצוב חדשות לתמונה בווידג'ט מסוג הצגת דפים / גלרייה - ניתן להגדיר שהתמונה תוצג ברקע, תמורכז, וקביעת גובהה. התוצאה היא תמונות בגודל אחיד ללא עיוות. הוספת תבנית חדשה לווידג'ט עגלת קניות, המאפשר הצגה של מספר המוצרים שבעגלה בלבד. ווידג'ט הצגת דפים - אפשרות הגדרה...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

גירסה 3.5

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי קמפיינים פרסומיים ואפשר סוף כל סוף לקבל תמונה מלאה. שיפרנו את מנגנוני הטלפוניה והוספנו אפשרויות כגון יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו, משיבון או סמסים נכנסים. שיפורים...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

גירסה 2.7

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

גירסה 4.7

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות סינון וגרירה ביומן ומעבר לכך, ביצענו שיפורים רוחביים בממשק המשתמש ובהגדרות השונות של המערכת. בנוסף ביצענו שיפורים משמעותיים מאוד בתשתית הדו"חות, על מנת...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית. באמצעות הגדרת פעולות המחליפות פעולות ידניות, טעויות רבות נמנעות ותהליכים מפסיקים ליפול בין הכסאות... מערכת הניהול Kala בנויה באופן המאפשר שילוב פעולות אוטומטיות בטבעיות בכל פעולה או ממשק. ניתן להגדיר תהליכים...