משימות - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

גירסה 5.6

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים בדו"חות וביצענו הרבה שיפורים בממשק המשתמש.

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

גירסה 5.3

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי נראות בחלקי המערכת השונים. כמו כן, הוספנו יכולת הצגה של משימות על גבי יומן הגוגל קלנדר, אוטלוק 365 וכל יומן אחר שתומך בפורמט iCal.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

גירסה 4.12

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...

פיצ'רים ועדכונים - 07/2018

גירסה 4.7

במהלך חודש יולי הוספנו פיצ'ר הנחות, שמאפשר לתת הנחות בסכום קבוע או באחוזים. הוספנו יכולות תפעול מלאי, משימות מתוזמנות / חוזרות, יכולות סינון וגרירה ביומן ומעבר לכך, ביצענו שיפורים רוחביים בממשק המשתמש ובהגדרות השונות של המערכת. בנוסף ביצענו שיפורים משמעותיים מאוד בתשתית הדו"חות, על מנת...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

גירסה 4.5

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו יכולת לבצע תפוצה סמסים ולנהל את התבניות בצורה נוחה יותר. מעבר לזה הוספנו נגיעות של שיפורים בחלקים שונים כגון הנהלת החשבונות, טלפוניה, משימות, אוטומציה ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 04/2018

גירסה 4.4

בגרסה זו עשינו מתיחת פנים עיצובית לדפי היישויות השונות והוספנו יכולות שעוזרות להגדיר תהליכים ברורים ויעילים יותר מתמיד, כמו הנחיות לפי סטטוסים, מעקב אחר משימות שאני יצרתי, ריכוז קבצים פר לקוח, שיפורים ביומן ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 03/2018

גירסה 4.3

בגרסה זו השקנו יכולות מתקדמות ביותר, הכוללת בין היתר יכולת ביצוע תפוצה של אימיילים ישירות מתוך מערכת קאלה, כולל אפשרות הגדרה של שרת דואר אישי. בנוסף, השקנו יומן פנימי אשר מאפשר להציג משימות, פגישות, אירועים ועוד...

כיצד מפסיקים התראות באימייל על משימות

בהגדרות המערכת הכלליות קיימת הגדרה בשם "התראה למשתמש האחראי על משימות שעבר תאריך ביצוען". כאשר היא דלוקה, משתמשי המערכת יקבלו כברירת מחדל אימייל + התראת מערכת על מנת ליידע אותם שהגיע הזמן שהוגדר לביצוע המשימה (קורה רק בשעות עגולות וחצאי שעות). כל משתמש יכול להגדיר אם התראה זו...

הגדרת רשימת כותרות למשימה/תיעוד ידני

בהוספת משימה/תיעוד, יש לרשום כותרת או לבחור מתוך רשימה מוגדרת מראש כך שבמקום הזנה ידנית של הכותרת תופיע תיבת בחירה עם האפשרויות הרצויות (ואפשרות בחירת "אחר" במידת הצורך).

תקשורת נכנסת בקאלה

מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.

ייצוא נתונים

להלן הסברים כיצד ניתן לייצא נתונים מתוך רשימות / דו"חות / תקשורת במערכת Kala אל קובץ אקסל / CSV, וכיצד ניתן להוריד קבצים השמורים במערכת.

איך יוצרים משימה?

ניתן ליצור משימה עבור יצירת קשר / הזמנה / לקוח.

הודעות וואטסאפ לא נשלחות/מגיעות למערכת - מה עושים?

שימו לב! במידה וניתן לשלוח אבל לא ניתן לקבל, פנו מיידית לצוות התמיכה של Kala. רק במידה ואינכם מצליחים לשלוח וגם לקבל, המשיכו בקריאת המדריך ובצעו את הפעולות לפי הסדר.   אחרי כל סעיף, נסו לשלוח / לקבל הודעה מהמערכת. במידה ועדיין יש בעיה, המשיכו לסעיף הבא. לאחר שסידרתם את...

בחלונית תקשורת ופעילות חסר מידע / מוצג מידע מכרטיסים אחרים

בכרטיס פניה / הזמנה / לקוח ישנה חלונית המציגה תקשורת ופעילות של אותו כרטיס (משימות / טלפונים / מיילים / הודעות ועוד). הצגת מידע ישן כברירת מחדל על מנת למנוע עומס של פרטים בתצוגה, כל מידע התקשורת עם הלקוח מוצג עד 6 חודשים קודמים.  להצגת מידע מעבר לתקופה זו יש לסמן את אפשרות "הצג...

איך ליצור משימה כללית שאינה מבוססת על לקוח/הזמנה/פניה?

בתפריט הראשי נלחץ על משימות. בדף ריכוז משימות נלחץ על הכפתור . בחלונית "הוספת משימה" שנפתחה נמלא את פרטי המשימה ונלחץ על שמור.

זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים

זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. הזיהוי מתבצע...

מה עושים אם התראות הדפדפן הפסיקו להופיע?

במערכת Kala מוצגות למשתמשים התראות דפדפן כאשר קורות פעולות עליהן חשוב שיקבלו התראה כגון: שיחות / הודעות / אימיילים / הזמנות / משימות ועוד. במידה ונתקלתם בבעיה עם הצגת ההתראות בצעו את הפעולות הבאות: 1. ליד שורת הכתובת בדפדפן לחצו על המנעול, ובחלונית שנפתחת ודאו שהגדרת ה-Notifications היא...