נתונים - תוצאות חיפוש

מסמך חשבונית עסקה בוטל ברוויחית, אך לא מסונכרן עם מערכת קאלה

מערכת Kala רק מביאה באופן אוטומטי מסמכים שנוצרו בריווחית ומהם יוצרת הזמנה / לקוח / פריטים, היא אינה מוחקת או מעדכנת נתונים בהתאם לשינויים בריווחית. במערכת Kala ניתן להסיר את שורת התיעוד עבור מסמכי חשבונית עסקה גם לאחר שהונפקו, עם זאת הסרת התיעוד לא תבצע שום פעולה בריווחית ואין לה שום ביטוי שם....

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

כיצד נקבע סדר המוצרים בהזמנה (ובאימייל / מסמך עם רשימת המוצרים)?

המוצרים המופיעים בטופס ההזמנה ובאימיילים עם פרטי הזמנה מסודרים באופן אוטומטי ומושפעים ממספר הגדרות ונתונים: 1. ראשונים יופיעו מוצרים המשוייכים למוצר מהקטלוג, ואחריהם יופיעו מוצרים ללא שיוך למוצר מהקטלוג. במידה וניתן להוסיף חבילות עם תת-מוצרים, הם יופיעו מיד לאחר השורה של מוצר האב. 2. לאחר מכן...

איך מנפיקים מסמך זיכוי עם/בלי זיכוי בפועל?

נעמוד על החץ מימין לחשבונית קבלה שאותה נרצה לזכות. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על נפתחה חלונית "זיכוי חש' + קבלה". בשדה "זיכוי ב-" נבחר את צורת הזיכוי. (במידה ובוחרים כרטיס אשראי ולא מסמנים למטה "כבר זוכה", אזי יבוצע זיכוי בפועל של כרטיס האשראי!) במידה...

כיצד להציג ביומן של מערכת קאלה יומן/ים של גוגל קלנדר?

שים לב!! המדריךהזה עוזר לך להציג את היומן של גוגל בלבד! ולא מסנכרן אותו לשום כיוון

באזור התקשורת ופעילות מופיעים תיעודים על פניות / לקוחות / הזמנות אחרות

בחלונית התקשורת בכרטיס פניה / לקוח / הזמנה מופיעים נתונים גם מיישויות דומות - לקוחות / פניות / הזמנות עם פרטי התקשרות דומים.  ניתן לראות רשימה של היישויות הדומות מתחת לאיזור של שדות פרטי ההתקשרות. אפשר לסנן את חלונית "תקשורת ופעילות" שתציג רק מידע עבור היישות (פניה / לקוח / הזמנה)...

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...