העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר.

כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/80a29b00047b0b3203cffcd2ee577bfc/


דרישות:
- חשבון Zapier פעיל עם חבילת Premium ומעלה.
- נסיון עבר בהגדרת אוטומציות בזאפייר.
- גישה למערכת קאלה או איש קשר מטעם הלקוח אשר יש לו גישה והמשתמש שלו הוא מסוג "מנהל מערכת" אשר יכול להגדיר תהליכים אוטומטים בקאלה.

שלבי ביצוע:
1. נכנסים לחשבון זאפייר שלכם ויוצרים Zap חדש שה-Trigger שלו הוא "Webhooks by Zapier"
2. תחת "Trigger Event" יש לבחור "Catch Hook" וללחוץ עם Continue




3. בשלב הבא יופיע הקישור אותו נצטרך להעתיק כדי לוודא שקאלה תדע להעביר אליו את הנתונים, כדי לעשות זאת בקלות ניתן ללחות על הקישור "Copy" הכחול בצד ימין, וללחוץ לאחר מכן על Continue



4. כעת יופיע שלב הבדיקה. יש ללחוץ על הכפתור הכחול "Test trigger" כדי לעבור למצב המתנה שמחכה לקבל נתונים לדוגמא מקאלה.

5. בטאב חדש יש לפתוח את מערכת קאלה ולהגדיר תהליך אוטומטי חדש או לעדכן קיים.

6. התהליך בקאלה צריך לכלול פעולה בשם "שליחת קריאה לכתובת חיצונית (עם פרטי הפניה)
ואז יש להזין בשדה "כתובת אינטרנט" את הכתובת שהעתקנו מזאפייר ובשדה "שיטה" יש לבחור באפשרות POST.
אם עוד לא ידוע או החלטתם סופית מה יהיה הטריגר לתהליך בקאלה, מומלץ להגדיר משהו בסיסי כמו "סטטוס פניה השתנה" אשר קל לבדוק.



7. לאחר הגדרת התהליך, יש לבצע בקאלה את הפעולה אשר תגרום לתהליך לרוץ ואז הנתונים ישלחו בצורה אוטומטית לזאפייר וניתן יהיה להמשיך את הגדרת ה Zap בהתאם לנתונים שהתקבלו ולפעולה שתרצו לבצע דרך זאפייר.

בהצלחה!



לידיעתכם, ניתן גם להכניס נתונים מאפליקציות חיצוניות לתוך קאלה בתור פניות. (ניתן לקרוא כיצד במדריך בנמצא שבקישור)

עוד מתוך ניהול פניות (לידים) ולקוחות

טיפול בפניות (לידים)

בדף הניהול הראשי באזור של רשימת יצירת הקשר ניתן לראות את הפניות האחרונות שהתקבלו במערכת. כל משתמש...

איך משתמשים בתיבת הסינון?

תיבת הסינון היא כלי לאיתור יצירות הקשר בהם אנו רוצים לצפות או לייצא לקובץ. ניתן לבצע סינון מתקדם של...

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" /...

איך מוסיפים פניה ידנית?

ההסבר מדגים הוספת פניה חדשה באופן ידני במערכת Kala. באופן דומה ניתן להוסיף גם הזמנות ולקוחות.  

איך יוצרים משימה?

ניתן ליצור משימה עבור יצירת קשר / הזמנה / לקוח.

איך מתעדים?

לכרטיס יצירת קשר / הזמנה / לקוח ניתן להוסיף תיעוד בנוגע לכל פרט חשוב / רלוונטי. תוכן התיעוד יוצג...

איך מבצעים עדכון גורף?

עדכון גורף מאפשר לנו לבחור מספר רשומות רלוונטיות, להגדיר ערכים רצויים ולעדכן את כולן בבת אחת.

איך מעבירים לארכיון?

מה ניתן להעביר לארכיון? יצירות קשר / הזמנות / לקוחות. בכל עת תוכלו לשחזר את המידע שעבר לארכיון....

איך משחזרים מהארכיון?

ההסבר מדגים שיחזור מהארכיון של יצירות קשר. באותה צורה בדיוק ניתן לשחזר גם ישוייות אחרות. יש ללחוץ...

איך משייכים פניה / הזמנה ללקוח קיים?

נלחץ על הכפתור "שיוך ללקוח" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. בשדה "שיוך ללקוח"...

איך ממירים פניה ללקוח?

1. בטופס פניה נלחץ על הכפתור "המרה לחבר" שנמצא בחלק העליון של המסך מתחת לשם. 2....

איך יוצרים הזמנה מתוך פניה?

נלחץ על הכפתור הזמנה שנמצא בראש המסך מצד שמאל. בחלונית שנפתחה נלחץ על אישור. המערכת תעביר...

איך ליצור משימה כללית שאינה מבוססת על לקוח/הזמנה/פניה?

בתפריט הראשי נלחץ על משימות. בדף ריכוז משימות נלחץ על הכפתור . בחלונית "הוספת...

שימוש ב- Zapier ליצירת איש קשר בגוגל, בעת המרת יצירת קשר ללקוח בקאלה

בעזרת Zapier, ניתן לחבר את קאלה למעל 1000 אפליקציות. בשביל לעשות זאת, צריך חשבון Zapier פעיל. לאחר...