סוג - תוצאות חיפוש

אודות מערכת Kala

מערכת Kala מפותחת ומתוחזקת על ידי חברת סורטקס אשר מספקת פתרונות אינטרנט מתקדמים משנת 2000 (!) מערכת Kala מציעה כיום את מכלול הפתרונות המתקדם ביותר בשוק למערכות ניהול עסקים, ומתאימה לעסקים מסוגים שונים, קטנים וגדולים. משתמשי המערכת נהנים ממגוון אפשרויות לייעול תהליכים עסקיים ויצירת מערך...

איך להוסיף סטטוס חדש ולהגדיר אותו כחלק מהתהליכים?

הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של מצב בעבור יצירות קשר או הזמנות. ניתן לבנות תהליכים המורכבים ממספר סטטוסים והגדרה של תהליכים אוטומטית אשר יקרו בעת עדכון סטטוס. כל סטטוס מקוטלג תחת סוג סטטוס וע"י כך מערכת קאלה יודעת כיצד להתייחס לסטטוסים שנוצרו על ידך. ניהול סטטוסים מתבצע בשני אזורים,...

איך להנפיק מסמך המבוסס על חשבונית עסקה?

נעמוד על החשבונית עסקה. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על תפתח חלונית הנפקת מסמך מסוג חשבונית, כאשר כל פרטי המסמך יתמלאו לפי החשבונית עסקה. בברירת המחדל, סוג המסמך שיבחר הוא "חשבונית" אך ניתן בצורה ידנית לשנות את המסמך ל "חשבונית/קבלה" למשל. יש לעבור על פרטי המסמך לפני...

איך להנפיק מסמכי הנהלת חשבונות?

הנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסכומן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה. לאחר הנפקת המסמך, המקור ישלח אוטומטית לכתובת האימייל שהוזנה בהזמנה. 

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

קאלה מספקת שירות mail2lead אשר יודע לקבל אימיילים מאתרי וורדפרס ועושים שימוש בתוסף הפופולארי Contact Form 7 להלן הסבר כיצד יש להגדיר את הטפסים השונים כך שיעבירו את המידע בצורה נכונה.

איך מגדירים אלו יצירות קשר יוצגו לטיפול בשולחן העבודה?

בשולחן העבודה (דף הבית של מערכת הניהול) מוצגות בין היתר רשימת פניות / הזמנות הדורשות טיפול. ניתן לשלוט באיזה פניות / הזמנות שיוצגו על ידי הגדרת סוגי הסטטוסים שאנו מעוניינים שיוצגו.

איך מחייבים באשראי באמצעות המערכת?

חיוב באשראי מתאפשר רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

איך מכינים קובץ לייבוא פניות?

נוריד את קובץ זה נפתח את הקובץ בתוכנת אקסל. נזין את הלידים בקובץ. יש לשים לב שמזינים את הנתונים בעמודות המתאימות. בסיום הזנת הנתונים נמחק את שורות 2-3 שהיינן שורות עזר. נשמור את הקובץ בפורמט csv. אנחנו ממליצים בחום לעבוד עם Google sheets אשר מאפשר עבודה ממספר מחשבים, שיתוף עם...

איך שולחים סמס / הודעת whatsapp?

ניתן לשלוח הודעת טקסט מסוג SMS או Whatsapp לכל לקוח / יצירת קשר / הזמנה, דרך הטופס באמצעות לחיצה על הכפתור המתאים ליד הכותרת. אפשרות שליחת סמס מוצגת רק כאשר קיים טלפון סלולרי כלשהו באותו כרטיס. * שליחת סמס דורשת רכישת בנק הודעות. * שליחת הודעות וואטסאפ דורשת חיבור פעיל לתוסף המתאים.

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת. באמצעות המערכת ניתן לנהל תהליכי שיווק ומכירה ידניים ואוטומטיים עבור הפניות שנאספו תוך מעקב ותיעוד מלא של הפעילות שנעשתה והתקשורת עם כל לקוח. המידע במערכת זמין לכל הסוכנים/מנהלים עם ההרשאות המתאימות, ואין צורך להעבירו באופן...

אפשרות יצירת קופונים מבצעים והנחות באתר

צד אתר בעת תהליך ההזמנה, בדף עגלת הקניות, הגולש יוכל להזין קוד קופון אשר יזכה אותו בהטבות שיקבעו מראש. לאחר הזנת הקופון, הגולש ילחץ על כפתור בדיקת קופון אשר תבדוק את תקינותו ובמידה ויימצא תקין תחיל את המבצע המשוייך אליו על המוצרים שבעגלת הקניות. לאחר הזנה ובדיקה של קופון מוצלח, המבצע שהתקבל...

בהפקת קבלה איך מגדירים צורת תשלום?

קביעת צורת התשלום מתאפשרת רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות המון דברים. ניתן לשמור גם מידע אחר לפי דרישה ולייצר בעזרתו עוד מידע אשר יעזור ללמידה על העסק, הלקוחות, המוצרים, השירות, העובדים, הפרסום ועוד.

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות, הזמנות, לקוחות ומשימות שהם אחראיים לביצוען ונמצאות בסטטוס הדורש טיפול. מנהלים - רואים מידע על כל הסוכנים + מידע סטטיסטי וניהול דפי נחיתה אם ישנם. הצגת תאריך ושעת התקשרות ראשונה ואחרונה בעבור כל פנייה ופרוט מוצרים מוזמנים...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי טיפול, משימות ותהליכים אוטומטיים מותאמים אישית. בכל שלב בטיפול בכרטיס כלשהו, מוצג למשתמש האחראי לטיפול רק המידע והפעולות הרלוונטיות לביצוע המשימה.

הוספת דף חדש באתר

נדגים הוספת פוסט לבלוג באתר

בתפריט הראשי נעמוד על דפים לפתיחת התת תפריט בתת תפריט שניפתח נלחץ על הצג עץ דפים בצד ימין של המסך תופיע חלונית ניהול דפים ליצירת דף חדש נלחץ על הכפתור הוספה יפתח חלון חדש בשם הוספת דף בשדה "רשום כותרת.." נכניס את כותרת הדף בשדה "שייך ל:" נבחר מהתפריט הנפתח בלוג בשדה "סוג" נבחר...

הוספת שדה חדש

נעמוד על קבוצת המאפיינים הרלוונטית ונלחץ על ה "+" (הוספת מאפיין). יפתח חלון בשם "הוספת מאפיין". בשדה "כותרת" נזין את הכותרת הרצויה לשדה. בשדה "סוג השדה" נבחר את "תיבת בחירת אפשרויות" מתוך הרשימה שנפתחה. במידה ונרצה לאפשר אופציה של אחר, נסמן...

היסטוריית שינויים כללית

דף חדש תחת תפריט סטטיסטיקות, המכיל פרוט של כל הפעולות שתועדו במערכת. אפשרות חיתוך פעולות לפי סוג פעולה, משתמש מבצע או חיפוש חופשי. מספק פתרון מושלם למעקב וניתוח היסטוריית פעילות.

הנהלת חשבונות

הנפקה אוטומטית של חשבונית / קבלה לאחר ביצוע הזמנה בצד האתר. במידה ומדובר בתשלום באשראי וישנו תוסף סליקה, המסמך החשבונאי יונפק רק לאחר קבלת חיווי חיובי בתור מספר עסקת חיוב. יצירת תשלום - רק מוצרים בהזמנה שאינם בסטטוס מסוג נסגר בהצלחה / ללא הצלחה, יופיעו בחשבונית שתיווצר בתור ברירת מחדל.

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי. בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר. החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה...

חיבור המערכת לחברת שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר פתיחת קריאות למשלוח ומעקב אחר חבילות, עדכון שלב המשלוח בכרטיס ההזמנה ואפשרות עדכון הלקוח באימייל/הודעת טקסט - וכל זה באופן אוטומטי וללא צורך לעבור למערכת נפרדת. עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת...

חייגן שיחות אוטומטי

שיפור יעילות מוקד טלפוני יוצא בעזרת טכנולוגיית חייגן

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני כשיחות נכנסות. בעת מענה של מקבל השיחה, מושמעת הודעה מוקלטת ו/או מועבר לנציג אנושי. החייגן תורם רבות לשיפור יעילות הנציגים ועל ידי כך חוסך הוצאות ומגדיל רווחים בצורה מידית. חיוג ידני לוקח זמן רב וסובל ממחוסר מענה בעוד...

טריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו

כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל לגרום לזרימה של התהליך, הוספנו טריגר אוטומציה חדש אשר פועל ברגע שכל המשימות בוצעו. את הטריגר ניתן לכוון לפעולה רק בסטטוסים מסויימים ורק עבור מוצרים מסוג מסויים. דוגמא לשימוש: אוטומציה 1: בעת שינוי פניה לסטטוס "יש...