מיתוג תקשורת יוצאת ומיפוי תקשורת נכנסת

שילוב של מיתוג תקשורת נכנסת ויוצאת + הטמעת אוטומציות מבוססות מיתוג במידת הצורך.
המיתוג מתבצע באמצעות מאפיין מותאם אישית (למשל סוג / סניף) ומאפשר להגדיר לכל "מותג" נתונים שונים לצורך יצירת הבדלה בין במותגים בביצוע תקשורת עם הלקוחות.
 
  • במידה ויש יותר ממספר וואטסאפ אחד (לא רשמי) מחובר למערכת:
    ניתן להגדיר שהודעות יצאו ממספר שונה בהתאם למיתוג.
     
  • במידה ויש שירות של שליחה וקבלה של אימיילים":
    עבור כל מיתוג ניתן לחבר דומיין נוסף ולהשתמש בו בתור התיבת אימייל יוצאת / נכנסת ולהגדיר חתימה ולוגו.
     
  • ​במידה ויש שירות של שליחה וקבלה של סמסים:
    ניתן להגדיר מספר נוסף ולשלוח/לקבל הודעות בהתאם למיתוג.
     
  • ביומן ניתן לפצל את הנתונים בהתאם למיתוג.
כולל עד 6 שעות הדרכה + הטמעה.

 

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....