יומן פגישות / אירועים ומשימות

  • הגדרת יומן אירועים לפי נתוני פניות, לקוחות, הזמנות או שירותים עם תאריכים בהתאמה אישית.
  • תצוגה יומית / שבועית / חודשית ואפשרות סינון לפי תאריכים, אחראי לטיפול ושדות מותאמים אישית.
  • משימות לביצוע מוצגות ביומן עם אפשרות יצירת משימה ועדכון מהיר.
  • הגדרת "סוכנים" שיראו רק את האירועים והמשימות שבאחריותם לביצוע.
  • הגדרת "מנהלים" שיכולים לסנן את האירועים והמשימות ביומן לפי "סוכן אחראי לטיפול"
  • שילוב יומני גוגל קלנדר (לצפיה בלבד). הצגת יומנים מגוגל, וקישור מהיר לצפיה/עריכה של האירוע בגוגל קלנדר..
  • שליחת תזכורות לקראת המועד שנקבע וקבלת אישורי הגעה. (מותנה בשירות קבלת הודעות סמס או וואטסאפ)

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....