תמיכה בניהול פניות בשפה נוספת


  • הוספת אפשרות להגדרת שפה נוספת לדפים (אנגלית).
  • הקישור לצפייה בדפים באנגלית יכיל ב-URL תוספת של "en/".
  • על מנת שטפסים (ווידג'טים) יציגו את הואלידציות ואת הטקסטים המערכתיים באנגלית - הם צריכים להימצא בתוך דף המוגדר באנגלית.
  • ניתן יהיה לשנות תרגומים של המחרוזות המערכתיות (למשל ואלידציות וכפתורים) באנגלית דרך הגדרות המערכת.
  • בתבניות הודעות טקסט / אימייל יהיה ניתן להשתמש באותה תבנית אך תצטרכו לבצע שינויים בהן כדי לדאוג שהתוכן (והנושא בתבניות מייל) עצמו יכיל גם את התרגום לאנגלית על ידי שימוש בפרמטר מערכתי חדש (לא מאפיין מותאם אישית) שיהיה זמין לצורך כך.
  • בתבניות אימייל בלבד יהיה ניתן לייצר תבניות באנגלית מקבילות לתבניות שלהן בעברית.
  • במערכת הניהול יופיע בתפריט העליון אפשרות סינון כללי לשפה: עברית / אנגלית / הכל
העבודה אינה כוללת התאמות/פיתוחים נוספים שידרשו או בעקבות הוספת השפה כגון אפשרות תרגום מאפיינים / אפשרויות לבחירה של מאפיין בחירה / התאמת אוטומציות וכו', וזאת כיוון שאין לנו ידע לגבי המשך התהליך שעוברות הפניות האלו.

הוספת שפה נוספת (שלישית):
תהיה בתוספת של 600 ש"ח, ולא תכלול ביצוע תרגום של מילים בפועל.
לצורך תרגום המילים המופיעות בדף הפתוח לקהל נעביר רשימה של כל מחרוזות המילים הקיימות בקובץ התרגום שלנו (כ-550 מחרוזות) ואתם תצטרכו לדאוג להעביר חזרה את הקובץ מתורגם.
לא נוכל לדעת אילו מתוך המחרוזות משמשות בפועל את תהליך שליחת הטופס ואילו לא.

הסבר על שימוש בתבניות:
בתבניות הודעות טקסט וגם בתבניות אימיילים ניתן ליצור תבנית לכל שפה ולהשתמש בה ידנית / אוטומטית.
ניתן אמנם להשתמש באותה תבנית אך זה מצריך שינויים כדי לדאוג שהתוכן (והנושא בתבניות מייל) יכיל תרגום לכל שפה. זה מתבצע בעזרת פרמטרים lang_is_en-us / lang_is_he-il / lang_is_es-es בהם יהיה ערך של TRUE או FALSE תלוי בשפה של הפניה. כלומר ניתן להתנות תכנים בתוך התבנית באמצעות שימוש בפרמטרים האלו. זה לא חובה אלא בא לעזור לכם במקום ליצור תבנית לכל שפה.

בתבניות אימייל בלבד יהיה ניתן לייצר תבניות באנגלית מקבילות לתבניות שלהן בעברית שזה בעצם ליצור תבנית נפרדת אבל יהיה לה קשר לתבניות בשפות האחרות. זה מאפשר לשלוח את אותה תבנית אימייל לפניות בכל השפות והמערכת תדע להשתמש בתרגום המתאים.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....