בוט הודעות / ניתוח הודעות טקסט נכנסות

ניתוח הודעות טקסט נכנסות וביצוע פעולות אוטומטיות בהתאם (נקרא גם "בוט").
  • ניתוח ערכים מספריים מתוך תשובות הסמס ושמירתם בשדות יעודיים כמו כמות המגיעים / לא מגיעים.
  • אפשרות שילוב של מענה אוטומטי במידה והיה זיהוי מוצלח. תוכן ההודעה תוכל להכיל את התשובה שזוהתה ופרטים נוספים
  • אפשרות הגבלה על הערך המקסימלי האפשרי
  • אפשרות החלפת ערכים ידנית (שלישייה => 3)
  • ביטול זיהוי במידה של אי וודאות והעברה כמשימה לניתוח ידני על ידי סוכן.
  • אפשרות ביצוע חישובים המבוססים על הערך המספרי שבתשובה.
  • אפשרות שמירת מענה או ערך מסויים בשדה מותאם אישית בהתאם לתוכן המענה.
  • ה"בוט" יכול לעבוד על הודעות סמס / וואטסאפ / פייסבוק מסנג'ר בהתאם לשירות שכלול בחבילה.
  • השירות כולל עד 5 שעות של עזרה באפיון והטמעה של הבוט.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....