תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM.
למידע נוסף לחץ כאן
הגדרת תיבת אימייל וירטואלית שכל אימייל שנשלח אליה יגיע לתוך המערכת.
ניתן בצד של הלקוח להגדיר הפניה של אימיילים נכנסים לתיבת קיימת כך שתעביר כל אימייל לכתובת החדשה ואז האימיל יופיע במערכת.
  • מעקב מלא ורציף על התקשורת עם הלקוחות באימייל.
  • שמירת תוכן אימיילים נכנסים / יוצאים בתוך המערכת תחת כרטיס הפונה / לקוח / הזמנה.
  • תיעוד תגובות של לקוחות לאימיילים שנשלחים מהמערכת, ישירות בכרטיס המתאים.
  • אפשרות הגדרת אימיילים נכנסים כמשימות לביצוע על מנת שלא "יפלו בין הכסאות"
  • שיתוף כל התקשורת עם סוכנים / מנהלים ללא צורך בשימוש באימיילים והעתקים.
  • אפשרות קבלת אימייל העתק למנהל / לאחראי לטיפול בלקוח במידה וקיים.
    • ניתן להגיב באימייל על ההעתק שמתקבל (ישירות מחשבון המייל שלכם) והתשובה תצא מהמערכת ותתועד בכרטיס המתאים.
  • כולל עד 2500 אימיילים נכנסים / יוצאים בחודש.
    • עלות כל 2500 אימיילים נוספים: 25 ש"ח לחודש.
  • ניתן להפנות אימיילים מתיבות נוספות בעלות נוספת של 250 ש"ח חד פעמי ו-25 ש"ח לחודש
  • הדומיין אשר ישמש לקבלה ושליחת האימיילים יהיה זהה לדומיין המחובר לשירות הראשי. לא יבוצע חיבור למספר דומיינים נפרדים שלא כחלק משירות מיתוג נפרד.

קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת לכתובת אימייל נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....