הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

  • הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה.
  • הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR.
  • תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה.
  • חיבור לממשקים קיימים.
  • העברת שיחות שלא נענו למוקד השארת הודעות.
  • בעת קבלת שיחה נכנסת וזיהוי המספר המחייג, זיהוי שלוחה של הסוכן המטפל האחרון והעברת השיחה לצילצול בשלוחתו. באם הסוכן הרלוונטי אינו זמין ניתן להמשיך את גלגול השיחה לשלוחות אחרות ו\או למוקד השארת הודעות וכדומה.
  • הקפצת מסך לסוכן (בעת מענה לטלפון) - פתיחת תיק לקוח / פנייה המזוהה או יצירת פנייה חדשה אוטומטית במידה ולא זוהתה.
  • ביצוע שיחה ישירות מתוך כרטיס הלקוח במערכת.
  • הקפצת התראות למשתמשים בעת שיחה נכנסת / לא נענתה.
  • תיעוד של שיחות נכנסות ויוצאות בכרטיס הפניה / לקוח / הזמנה.
  • השמעת שיחות מוקלטות מתוך ממשק ה-CRM (תלוי בספק הנבחר).
  • תיאום מול גורמים טכניים מצד חברת הטלפונייה, לשם מימוש האינטגרציה.
השירות ניתן באמצעות חיבור לספקית מרכזייה טלפונית אשר מחוברת למערכת קאלה.

אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הטמעת מערך טלפוני בארגון עם שליטה על תסריטי שיחה אוטומטים.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....