הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

  • הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה.
  • הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR.
  • תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה.
  • חיבור לממשקים קיימים.
  • העברת שיחות שלא נענו למוקד השארת הודעות.
  • בעת קבלת שיחה נכנסת וזיהוי המספר המחייג, זיהוי שלוחה של הסוכן המטפל האחרון והעברת השיחה לצילצול בשלוחתו. באם הסוכן הרלוונטי אינו זמין ניתן להמשיך את גלגול השיחה לשלוחות אחרות ו\או למוקד השארת הודעות וכדומה.
  • הקפצת מסך לסוכן (בעת מענה לטלפון) - פתיחת תיק לקוח / פנייה המזוהה או יצירת פנייה חדשה אוטומטית במידה ולא זוהתה.
ביצוע אינטגרציה עם ספק מרכזיה טלפונית חדש (שאינו מחובר לקאלה) לצורך תיעוד שיחות במערכת ה-CRM ואפשרות ביצוע שיחות ישירות מהמערכת.

אנא העבירו לנו את שם החברה ופרטי איש קשר או בקשו מהם ליצור איתנו קשר.
רק לאחר בדיקה מול הספק נוכל לוודא שזה אפשרי מצידו.
בעיקר נוודא שהוא יכול:
1. לתעד את השיחות במערכת על ידי שימוש ב- API בהדרכתנו ובהתאם למסמך שייצרנו עבורו.
2. להעביר לנו לנו הסברים לביצוע שיחות על ידיד מימוש ה-API שלו.
3. להעביר עבור כל שיחה שהסתיימה קישור להאזנה להקלטה.

שימו לב: תיתכן עלות הקמה / חודשית מצד ספק המרכזייה, עליכם לוודא זאת מולם.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....