הקמת דף נחיתה עם טופס להזנת פניה / לקוח למערכת

  • הקמת דף נחיתה בתבנית בסיסית המכילה לוגו וכותרת.
  • בדף יופיע טופס המכיל שדות להזנת פרטים בהתאם לצורך.
  • ניתן יהיה להוסיף תמונה / קובץ לפניה. (במשקל של עד 20 מגה)
  • פניות מהטופס ישמרו במערכת הניהול.
  • אפשרות קבלת תוכן הפניה במייל.
  • אפשרות הגדרת מענה אוטומטי באימייל / הודעת טקסט (לפי השירותים הקיימים במערכת).
  • מותאם לשימוש בטלפונים ניידים.
  • עד 10 שדות - במידה וצריך יותר יש לתאם מראש.
  • קרדיט ל Kala CRM יופיע בתחתית כל דף.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....