חיבור לשירות Howazit

- בעת עדכון סטטוס יצירת קשר לסטטוס חדש ייעודי, למשל "בוט אוטומטי", תבוצע קריאה ל Howazit עם כל פרטי הליד ויתחיל תהליך שלהם מול הלקוח.
- בסיום התהליך של Howazit או 15 דקות לאחר התגובה האחרונה מהלקוח, תבוצע קריאת סגירת שיחה אל Kala עם הפרטים שנאספו. בשלב זה קאלה תדע לשמור את הפרטים החדשים שיתקבלו מהתשובה.
-  לשם מימוש התהליך, נוסיף תוסף חדש של Howazit ובו ניתן יהיה להגדיר את השדות אותם מעוניינים לעדכן לפי הסגירת שיחה והגדרה של הסטטוס שיתעדכן אוטומטית לליד בעת סיום שיחה.

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....