הקמת מערך שליחה / קבלה של הודעות SMS

  • שליחת הודעות SMS ישירות מהמערכת, לנמען יחיד או למספר נמענים בו זמנית מתוך רשימה.
  • קבלת הודעות SMS ישירות למערכת (דרך מספר טלפון וירטואלי שננפיק עבורכם).
  • אפשרות שימוש בתבניות דינאמיות המכילות נתונים משתנים בהתאם לפרטי הנמען.
  • תיעוד הודעות שנשלחו / התקבלו בכרטיס הלקוח המתאים.
  • אפשרות יצירת פניות / משימות אוטומטית מהודעות SMS נכנסות.
  • אפשרות קבלת הודעת ה-SMS באימייל עם תוכן ההודעה.
  • אפשרות להצגת פניות / הזמנות חוזרות לפי מספר הטלפון.
  • מגוון אפשרויות לשליחת הודעת SMS באופן אוטומטי. למשל: בעת שליחת אימייל "הצעת מחיר" ו/או בעת שינוי סטטוס ההזמנה.
  • בנק 2000 הודעות סמס מתנה!
  • השירות אינו לא כולל אפשרות הסרה מרשימת הנמענים. ניתן להוסיף כשירות נפרד קבלת הודעות למערכת ואז יהיה ניתן ליצור אוטומציה שבמידה ולקוח השיב "הסר" - הוא יסומן במערכת בהתאם כך שניתן יהיה לסנן את אלו שביקשו הסרה.
בנק הודעות:
  • יש לרכוש בנק של מקטעי SMS מראש. להלן מחירים עבור לכמויות שונות:
    • בנק 1,000 מקטעי סמסים - 100 ש"ח
    • בנק 5,000 מקטעי סמסים - 350 ש"ח
    • בנק 10,000 מקטעי סמסים - 500 ש"ח
    • בנק 50,000 מקטעי סמסים - 2000 ש"ח
    • בנק 100,000 מקטעי סמסים - 3000 ש"ח
    • בנק 200,000 מקטעי סמסים - 5000 ש"ח
  • התשלום לפי מקטע, עד 200 תווים. הודעות ארוכות יותר , בין 201 עד 400 תווים, ישלחו כהודעה אחת אך ינצלו 2 מקטעים.
  • השימוש בבנק ההודעות הוא ללא הגבלת זמן.
  • ניתן לקבל התראה אוטומטית לאימייל כאשר בנק ההודעות שרכשתם עומד להיגמר.

שליחה / קבלה / תיעוד הודעות SMS

אפשרות לתקשורת SMS דו כיוונית עם פונים חדשים ולקחות קיימים. הנפקת מספר טלפון וירטואלי ייעודי...

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....