תמיכה במספר וואטאסאפ WhatsApp נוסף

  • העלות היא עבור מספר בודד.
  • ניתן להגדיר את המספר עבור משתמש ספציפי או תבנית ספציפית במערכת.
  • החיוב עבור כמות ההודעות יחושב ביחד עם כל שאר המספרים.
  • אין צורך בפתיחת חשבון נוסף אצל הספק החיצוני.
  • יש צורך בייעוד של מחשב נפרד עבור המספר נוסף, בנפרד מהמחשב המיועד למספר קיים.
  • כיצד ניתן להשתמש במספר הנוסף?
    • ניתן להגדיר שהודעות וואטסאפ ישלחו מהמספר של המשתמש המחובר אשר מבצע את השליחה ואז המספר ילקח מהשדה "טלפון נייד" של המשתמש הנוכחי.
    • ניתן להגדיר שהודעות וואטסאפ ישלחו מהמספר של המשתמש האחראי על היישות אליה מבצעים שליחה ואז המספר ילקח מהשדה "טלפון נייד" של המשתמש האחראי.
    • ניתן להגדיר עבור תבניות מסויימות שיצאו מטלפון מסויים וכך ניתן להגדיר תבניות שיצאו מהמספר החדש. (מצריך שימוש בשירות מיתוג)

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....