הקמת מערך לשליחה / קבלה תיעוד הודעות WhatsApp - רשמי

חיבור מספר WhatsApp אחד למערכת KALA לצורך שליחה / קבלת הודעות מתוך מערכת ה-CRM ואליה חזרה.
  • תיעוד מלא של ההודעות הנכנסות והיוצאות בכרטיס הנמען.
  • אפשרות שליחת הודעות באופן אוטומטי (למשל בעת שינוי סטטוס).
  • אפשרות שליחת הודעות מתבניות מוכנות.
 הדרישות לחיבור השירות
  • חשבון פייסבוק עסקי מאומת
    • ביצוע אימות לחשבונכם הוא באחריותכם.
    • יש לעמוד בתנאי המדיניות של וואטסאפ ולשלוח מסמכי עסק הכוללים את מספר הטלפון ושם העסק הרשמי.
  • מספר טלפון זמין לשיחה או קבלת SMS (לצורך ביצוע אימות).
  • מספר טלפון שלא מחובר לאפליקציית Whatsapp קיימת.
    • במידה ומחובר או היה מחובר בעבר יש למחוק את המספר מהאפליקציה.
    • מומלץ לגבות את ההיסטוריה לפני המחיקה כיוון שלא תהיה לכם גישה יותר אליה.
    • במידה והיה שימוש במספר הזה במערכת קאלה, ההיסטוריה במערכת קאלה לא תימחק.
הגבלות על שליחה
  • כל עוד הלקוח לא פנה אליכם ב-24 השעות האחרונות, אתם יכולים לשלוח לו רק תבניות מאושרות.
  • רק במידה והלקוח הגיב לכם או פנה אליכם ב-24 השעות האחרונות - ניתן לשלוח איזו הודעה שרוצים, עם או בלי תבנית, כולל תבניות שאינן מאושרות.
  • ישנה הגבלה של וואטסאפ על כמות הודעות יוצאות ביום, אשר עולה עם הזמן בהתאם למוניטין המספר ב-7 הימים האחרונים (למידע נוסף קראו בקישור בסעיף הבא).
  • קישור למידע על הגבלות שליחת הודעות (מתוך האתר הרשמי)
אישור תבניות שליחת קבצים ללקוחות
  • ניתן לשלוח הודעות מסוג:
    • תוכן
    • תמונה (jpg / png)
    • מסמך (text / pdf / word / excel)
    • וידאו (mp4 / 3gp)
    • הקלטה קולית (mp4 / mpeg / ogg)
       
  • ניתן להגדיר תבניות הודעות עם משתנים דינאמיים לצרוך הצגת נתונים מתוך המערכת (לדוגמא שם הלקוח) - רק בהודעות מסוג "תוכן"
קבלת קבצים מלקוחות
  • כברירת מחדל קבצים מתקבלים אינם נשמרים בקאלה אך ניתן לצפות בהם במערכת (הם נטענים מחשבון הוואטסאפ שלכם).
  • ניתן להגדיר שמירה של תמונות ומסמכים ישירות למערכת קאלה עם הגעתם.
  • ניתן להגדיר שמירה של קבצי וידאו / אודיו ישירות למערכת קאלה עם הגעתם.
תשלום עבור שיחות
  • מלבד תשלום לקאלה עבור השירות, ישנו תשלום ישירות ל-META עבור שיחות.
    • "שיחה" = התכתבות עם לקוח בחלון זמן של 24 שעות מרגע התחלת השיחה.
    • ​מחיר לשיחה ב-USD מעודכן ליוני 2023:
מה לא ניתן לעשות?
  • למחוק / לערוך הודעות לאחר שליחתן
  • להצטרף לקבוצות וואטסאפ
  • ליצור תבניות מסוג: תמונה / מסמך / וידאו / הקלטה קולית, עם משתנים דינאמיים (ניתן ליצור תבנית אך בלי משתנים דינאמיים)
  • לשלוח הודעות מסוג: "מיקום גאוגרפי" / "איש קשר" / "מדבקה"
  • לשלוח הודעות ללקוח עם גרסאת ווטסאפ לא עדכנית
  • לצפות בהודעות מטלפון נייד / לצפות בהודעות בדפדפן דרך Whatsapp Web
  • לבצע שיחות קוליות / וידאו

עוד מתוך מחלקת מכירות

שינוי כתובת אימייל נכנסת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת מערך קבלה ותיעוד תגובות לאימיילים במערכת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

תמיכה בקבלת אימיילים מכתובת נוספת

אפשרות קבלת אימיילים ישירות לתוך המערכת CRM. למידע נוסף לחץ כאן

הקמת אינטגרציה עם מרכזיה טלפונית VOIP

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....

הקמת אינטגרציה חדשה עם מרכזיה טלפונית VOIP שאינה מחוברת לקאלה

הקמת מרכזיה וירטואלית\חומרה. הגדרות מתקדמות של נתב המרכזיה IVR. תפעול ותמיכה, התקנה והרחבה....