ניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח

מערכת הניהול Kala CRM היא קודם כל מערכת ניהול קשרי לקוחות, המרכזת את כל המידע אודות לקוחות העסק במקום אחד, ונותנת לעובדים בעסק מגוון פתרונות לתפעול ומעקב אחר תהליכי טיפול בפניות ומכירות.

לכל לקוח נוצר "תיק לקוח" המציג פרטי התקשרות עם הלקוח, פרטי הנהלת חשבונות ומאפיינים בהתאם לצורך הספציפי של העסק שלכם.
בתיק הלקוח מרוכז כל המידע שנאסף אודות אותו לקוח, כולל תיעוד היסטורית התקשורת איתו בהודעות אימייל, טלפונים והודעות טקסט, ורשימות הזמנות ופניות שביצע.

בתיק הלקוח ניתן לבצע פעולת כגון חיוב באשראי, יצירת מסמכי הנהלת חשבונות, תיעוד הליך טיפול, יצירת משימות עם תאריך לביצוע ויצירת קשר עם הלקוח בקלות באמצעות שליחת אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp), עם אפשרות בחירה מתוך מאגר תבניות עם תוכן דינאמי. כמו כן ניתן להגדיר משתמש שאחראי לטיפול בלקוח.

הוספת לקוחות יכולה להתבצע במספר דרכים - הוספה ידנית, המרת פניה ללקוח, הרשמה באתר, ייבוא מקובץ אקסל וכל דרך אחרת באמצעות מימוש API.
כל הלקוחות מופיעים ברשימה עם אפשרויות סינון, סידור עמודות וייצוא נתונים.
ניתן לבצע פעולות באופן גורף על מספר לקוחות, כולל אפשרות ביצוע תפוצת אימיילים והודעות טקסט.

איזור סגור ללקוחות:

מערכת Kala נותנת מענה גם לאפשרות הרשמת חברים דרך אתר ויצירת מערכת סגורה ללקוחות בלבד המשמשת למגוון צרכים כגון: עדכון פרטי הלקוח, קבלת משובים, פתיחת קריאת שירות והצגת פניות פתוחות, הצגת דוחות ונתונים על הלקוח, צפייה בהזמנות עבר וסטטוס הזמנות קיימות, כולל מעקב בזמן אמת על פריטים שנשלחו בדואר ועוד.
 

אפשרויות מתקדמות לניהול אתר / חנות עם חברי מועדון:

  • הרשמה למועדון החברים נעשית על ידי טופס הרשמה באתר, הניתן לעריכה באמצעות מערכת הניהול, כולל אפשרות הגדרת שדות מסוגים שונים, אימייל שישלח לגולש בעת הרשמה, הדף אליו הוא מועבר, והגדרות נוספות.
  • ניהול קבוצות חברים, עם אפשרות הרשמה לקבוצה בתשלום.
  • התשלום עבור ההרשמה יכול להתבצע במספר דרכים:
    • העברת הגולש ל-PayPal ישירות מטופס ההרשמה.
    • רכישת מוצר (באתרי חנות בלבד) המקנה לגולש הרשאה ותשלום עליו באחת הדרכים המוגדרות (למשל, כרטיס אשראי)
  • אפשרות העלאת תוכן לאתר על ידי גולשים רשומים.
  • הרשאות צפייה בדף - לחברים בלבד / לחברים עם הרשאות שונות.
  • תמחור מוצרים בהתאם להרשאות החברים. למשל הגדרת "מחיר לחברי מועדון".
  • מבצעים לחברים עם הרשאה מסויימת בלבד. דוגמא למבצע: הנחה של 50% עבור כל המוצרים מקטגוריה מסויימת כאשר מזמינים יותר מ-1.
מעוניין בניהול מאגר לקוחות ותיקי לקוח? לחץ כאן או התקשר ל 077-6705526

עוד מתוך יכולות המערכת

איסוף וניהול פניות לעסק

מערכת Kala אוספת פניות אל העסק ממגוון מקורות ומרכזת אותן תחת קורת גג אחת....

ריכוז וניהול הזמנות

מערכת Kala תרכז עבורכם את ההזמנות המתקבלות בעסק ותאפשר לבצע תהליכי מכירה ותפעול,...

ניהול קטלוג מוצרים

פתרון מלא לבניית קטלוג מוצרים ושירותים המוצעים על ידי העסק, כולל אפשרויות...

זיהוי לקוחות חוזרים

בעת פתיחת תיק לקוח חדש ובעת קבלת פניות והזמנות במערכת מוצגת למשתמש רשימה של...

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי...

פעולות ותהליכים אוטומטים

Kala משפרת ומייעלת תהליכים עיסקיים עם כלי אוטומציה מתקדמים הניתנים להתאמה אישית....

ניהול משימות לביצוע

ארגון וניהול משימות יעיל, המאפשר להיות במעקב אחרי כל משימה, בעבור מי היא, מי...

יומן משימות ואירועים

צפייה במשימות לביצוע, פגישות ואירועים בהתאמה אישית על גבי יומן. אפשרויות תצוגה...

הגדרת תהליכי עבודה וסטטוסים

מערכת Kala מאפשרת להגדיר תהליכים המתבצעים בעסק על ידי הגדרות סטטוסים, תסריטי...

היסטוריית תקשורת

הצגת תיעוד מפורט אודות התקשורת, המשימות והליכי הטיפול שבוצעו. המערכת מתעדת את...

חיבור למרכזייה טלפונית

הטמעת מערך טלפוני בארגון, עם אפשרות חלוקה לשלוחות וניתוב שיחות חכם. אנו...

​מספר טלפון וירטואלי והקלטת שיחות

הקלטה, מדידה וניטור שיחות נכנסות למספר וירטואלי אשר יונפק עבורך. פרטיות...

שליחה וקבלת הודעות וואטצאפ

 שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות -...

שליחת אימיילים

אפשרות לתקשורת אימיילים מתועדת מול הפונים והלקוחות הקיימים. אפשרות ניהול...

קבלת אימיילים

אפשרות קבלת אימיילים מלקוחות ישירות לתוך מערכת ה-CRM. באמצעות תיבת אימייל מיוחדת...

ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך...

שליחת הודעות SMS

אפשרות שליחת הודעות וביצוע דיוור של קמפיינים שיווקיים בהודעות SMS למכשירים...

קבלת הודעות SMS

קבלת הודעות SMS למערכת ה-CRM באמצעות מספר וירטואלי ייעודי 072. הודעות המגיעות...

אינטגרציה עם חברות שילוח

מערכת Kala מתממשקת באופן מלא לחברות הפצה ושילוח המובילות בארץ. החיבור מאפשר...

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות...

דף ניהול ראשי (Dashboard)

דף בקרה המרכז את המידע העדכני והמעניין ביותר בעסק. סוכנים - רואים פניות,...

חייגן שיחות אוטומטי

חייגן שיחות אוטומטי מייצר שיחות יוצאות בקצב קבוע, ומכניס אותן למוקד הטלפוני...

ניהול עמודי נחיתה

יצירה, ניהול של דפי נחיתה וניטור הצלחת פעולות הפרסום שנעשו עליהם.

ניהול אתר אינטרנט

במערכת קאלה ניתן להקים ולתפעל אתרים ודפי נחיתה. הקמת האתר נעשית על ידי צוות קאלה...

מכירת מוצרים באינטרנט

מערכת Kala מספקת גם פתרון כולל להקמה וניהול חנויות וירטואליות ואתרי מכירת...

קופונים ומבצעים באתר

כמו כל חנות פיזית המציגה מבצעים בחלון הראווה, גם חנויות וירטואליות משתמשות...

חיבור צ'אט בוט ל Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור לצ'אט בוט של Virtual Spirits שיעבוד בשבילך 24/7...

ניהול משתמשי המערכת

מערכת Kala מאפשרת הגדרת משתמשים מורשים מסוגים שונים בעלי הרשאות מתאימות לתפקיד,...