פיצ'רים ועדכונים - 05/2017

גירסה 3.5

החודש השקנו פיצ'ר חדש ומבוקש המאפשר לזהות את מקור הפניות הטלפוניות. עם הפיצ'ר החדש גם השיחות נכנסות לתוך הדו"חות ביצועי קמפיינים פרסומיים ואפשר סוף כל סוף לקבל תמונה מלאה.
שיפרנו את מנגנוני הטלפוניה והוספנו אפשרויות כגון יצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו, משיבון או סמסים נכנסים.
שיפורים שהוספנו במערך האוטומציה מאפשרים כעת הגדרת תהליכים מורכבים אשר עוברים בין סטטוסים בצורה אוטומטית לפי סימון ביצוע משימות בכל שלב.

זיהוי מקור פניות טלפוניות

במערכת קאלה ניתן לנהל מיפוי מספרים וירטואלים המאפשר הגדרה של קמפיין פרסומי, מקור ומדיום תקשורתי.
בעבור כל שיחה נכנסת, תיווצר יצירת קשר עם קמפיין, מקור ומדיום לפי מספר הטלפון אליו התקשרו, בהתאם למיפוי המוגדר.

החלפת מספרים דינאמית - אפשרות לשתילת סקריפט אשר מציג מספר טלפון אשר מתחלף בצורה אוטומטית לפי מקור הפניה, ובכך מאפשר למדוד באותו דף נחיתה מקורות פניה שונים כמו פייסבוק / גוגל / אחר, מבלי שיהיה צורך לייצר 3 דפי נחיתה שונים.
הגולש רואה מספר טלפון שונה בהתאם למקור ממנו הגיע ועל ידי כך אנו מסוגלים לנתח את מקור ההגעה בעת קבלת השיחה.

הנתונים אודות הקמפיין והמקור יכנסו בצורה אוטומטית לכל הדוחות לידים הקיימים.

שליחת דוחות תקופתיים אישיים באימייל

שילוב של מספר פיצ'רים שפיתחנו, מאפשר כיום מימוש של שליחת אימייל לישוייות השונות במערכת, המכיל תוכן דינאמי המותאם אישית לנמען.

  • תבניות אימייל המבוססות על תוצאות של דו"ח.
  • בעת שליחת אימייל המבוסס על טריגר של יישות מסויימת, ניתן לסנן את תוצאות הדו"ח לפי אותה כל יישות בנפרד (למשל דו"ח לכל לקוח, המכיל פרוט של תוכן הנוגע ספציפית אליו).
  • אימיילים המכילים דו"ח ללא תוצאות - לא ישלחו. (למשל לקוח שהדו"ח החודשי שלו ריק, לא יקבל אימייל כלל).
  • ניתן לשלב בתבנית האימייל ערכים מתוך הדו"ח בצורה פרטנית ולאו דווקא כטבלה.
  • מכיוון שהדו"ח מותאם אישית לפי הצרכים של אותה תבנית אימייל, ניתן להגיע לרמה גבוהה מאוד של תוכן מותאם אישית.
  • ניתן לשלב תוכן דינאמי חכם בתוך תבניות אימייל רגילות. (למשל בתחתית אימיילים של חנות וירטואלית, לצרף פרסום של מוצרים שלא נרכשו ע"י אותו לקוח)
  • את שליחת האימייל המבוסס על הדו"ח ניתן לשלוח על ידי טריגר מבוסס זמן או מבוסס פעולה מידית.

שיפורים בחייגן שיחות האוטומטי - 05/2017

  • פתיחה אוטומטית של כרטיס הלקוח בעת מענה.
  • שמירת זמן נסיון התקשרות אחרון על מנת לוודא שלא לנסות ליצור קשר עם אותו נמען במסגרת 45 שניות רצופות.
  • בעת עצירת פעולתו של החייגן, הוא יידע לעצור את כל הדפדפנים שרצים ברגע עבור אותו משתמש אשר ביקש לעצור אותו.
  • במערכות בהן מוגדר שהיצירות קשר שייכות לחבר, תנתן אפשרות סינון חייגן לפי החבר.

שיפורים במערך הטלפוניה - 05/2017

  • בעת יצירת קשר חדשה אשר קיימות יצירות קשר דומות, משיכת שם הפונה מהיצירה הקיימת במידה וקיים ואין בחדש.
  • זיהוי פניות קיימות - התעלמות מפניות קיימות לפי סטטוסים מוגדרים או פניות שזמן ההתקשרות האחרון מולן הוא מעל X ימים.
  • שיפורים בהתממשקות מול בלובינט BlueBeNet.

שיפורים במערך האוטומציה - 05/2017

  • טריגר חדש: משימה מסויימת הושלמה + האם בוצעה בהצלחה או בוטלה.
  • קביעת פעולת שליחת סמס במידה ולא נשלח אימייל כחלק מאותה אוטומטציה.
  • אפשרות הגדרת היישות אליה תשוייך משימה כחלק מפעולת "יצירת משימה".
  • יכולת הגדרת טריגר מבוסס זמן לפי שדה מותאם אישית מאחת היישויות.

שיפורים באתרים / חנויות / מערכות CRM לניהול הזמנות

  • אפשרות ביצוע עדכון גורף על טבלת ההזמנות.
  • ייבוא דפים / מוצרים - אפשרות קביעת מיקומם לאחר הייבוא (בהתחלה / בסוף)
  • ווידג'ט רשימת  חברים - כולל חיפוש והצגת תוצאות חיפוש של חברים מהמאגר.
  • רשימת דפים/מוצרים - רשומות המשוייכות לחבר יכללו מעתה את שמו המלא של החבר/לקוח.

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש מאי 2017

  • תמיכה בקבצי תמונות בפורמט SVG.
  • שיפורים ויזואלים במערך התוספים.
  • משימות כלליות - אפשרות יצירת משימה כללית אשר אינה משוייכת ליישות כלשהיא במערכת.
  • בעת העברה לארכיון של יישות עם משימות פתוחות - ביטול כל המשימות.
  • בעת יצירת משימה בעבור הודעה חדשה בתא קולי, אפשרות שמיעת ההקלטה מתוך ההתראה על הודעה בתא קולי.
  • ייבוא יצירות קשר - במידה ומתבצע ייבוא ליצירת קשר הקיימת בארכיון, היא תשוחזר בצורה אוטומטית.
  • אפשרות הגדרת מערכת קאלה המיועדת למתן פתרון למערך תמיכה, ניהול פרוייקטים, אישורי הגעה.

עוד מתוך פיתוחים ושדרוגים על בסיס קבוע

פיצ'רים ועדכונים - 10/2016

ביצוע שיחות click2call, סנכרון בין CRMים, ייבוא תמונות חכם, אפשרויות משלוח מתקדמות, איחוד משימות,...

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך...

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 07/2016

​עדכונים ושיפורים למערכת Kala    מספרי טלפון וירטואלים -  מדידה, הקלטה ותיעוד...