אוטומציה - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

גירסה 8.3 - 8.5

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים המוגדרים מראש.   תהליכים אוטומטיים ​באוטומציה של פעילות מתוזמנת על מסמכי הנהלת חשבונות - אפשר לסנן לפי מאפייני הזמנה / חבר באוטומציה של "מאפייני יישות עודכנו" / "הודעה...

פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

גירסה 6.1

החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות חיזוק אבטחת המערכת, אינטגרציה עם מרכזיות טלפוניות חדשות: TeleClick ו- VoiceSpin ועוד הפתעות נוספות.

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

גירסה 5.12

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

פיצ'רים ועדכונים - 06/2019

גירסה 5.6

בגרסה זו התמקדנו בעיקר בשיפורים בעולם האוטומציה, כדי לאפשר לעשות פעולות מתקדמות יותר ומדוייקות יותר. לא הזנחנו שיפורים בדו"חות וביצענו הרבה שיפורים בממשק המשתמש.

פיצ'רים ועדכונים - 03/2019

גירסה 5.3

בגרסה זו הוספנו יכולת של שמירת פילוחים, שיפורים באוטומציה והוספנו דו"חות מערכתיים שימושיים במיוחד. בוצעו המון שיפורי ביצועים ושיפורי נראות בחלקי המערכת השונים. כמו כן, הוספנו יכולת הצגה של משימות על גבי יומן הגוגל קלנדר, אוטלוק 365 וכל יומן אחר שתומך בפורמט iCal.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2018

גירסה 4.11

בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף ביצענו שיפורים בתהליכי המשך טיפול בכרטיס פונה / הזמנה והוספנו אוטומציה חדשה להשלמה אוטומטית של משימות. לקינוח ביצענו מספר שיפורים ותוספות בצד אתר, כשהדובדבן הוא סרגל הסינונים של...

פיצ'רים ועדכונים - 05/2018

גירסה 4.5

בגרסה זו ביצענו מקצה שיפורים לשם שיפור חווית השימוש במערכת, תוך דגש על הנראות של דפי הפניה, הזמנה והחבר. בנוסף הוספנו יכולת לבצע תפוצה סמסים ולנהל את התבניות בצורה נוחה יותר. מעבר לזה הוספנו נגיעות של שיפורים בחלקים שונים כגון הנהלת החשבונות, טלפוניה, משימות, אוטומציה ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 08/2016

גירסה 2.8

קבלת סמסים, שמירת תוכן אימיילים יוצאים, שליטה על מבנה הטפסים, זיהוי נושא שיחות נכנסות ועוד.

פיצ'רים ועדכונים - 06/2016

גירסה 2.6

עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...

כיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך

בשדות מותאמים אישית של היישויות השונות (פניות, הזמנות וכו') ניתן להגדיר מאפיינים מסוג "תאריך" או "תאריך ושעה". ניתן להגדיר אוטומציות שיופעלו בתזמון לפי התאריך שהוזן לכל יישות, למשל: "בתאריך" או "X זמן לפני התאריך", ויבצעו פעולות רלוונטיות. להלן הסבר...

כיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי

על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח. 2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור "הוספה" (ירוק משמאל למעלה) 3. בחלון שנפתח ראשית...

ניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)

במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...

העברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier

בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/80a29b00047b0b3203cffcd2ee577bfc/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...

הגדרת מאפיינים מותאמים אישית

בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...

ניהול נכון של פניות/הזמנות במערכת קאלה

במערכת קאלה מוצג בסרגל השחור למעלה את כמות הפניות/הזמנות בסטטוסים מסוג "טיוטה" / "חדש". השאיפה של משתמשי המערכת היא לטפל בכל הפניות וההזמנות המסומנות שם, כיוון שמדובר בפניות/הזמנות חדשות שעדיין לא טופלו. הדרך ליידע את המערכת שפניות/הזמנות אלו טופלו היא שינוי של הסטטוס שלהן לסטטוס...

עיתון הארץ מפרגנים: Kala היא הדרך

"פיתוח ישראלי לניהול אפקטיבי של העסק: Kala - מערכת לניהול, שיווק ואוטומציה אפקטיבית למגוון סוגי עסקים, "נתפרת" ומותאמת במיוחד לכל ארגון ולכל לקוח בהתאם לצרכיו הייחודיים, כך שיהיה ואיכותי יותר בתפקודו ובמענה ללקוחותיו."

הגדרת משתמש אחראי אוטומטית / שיבוץ לפי קבוצה

הגדרת משתמש "אחראי לטיפול" ביישות כלשהיא באופן אוטומטי מתבצעת באמצעות תהליך אוטומטי ובו פעולה של "קבע אחראי לטיפול". לפני כן ודאו שאפשרות שיוך לאחראי דלוקה במערכת שלכם (הגדרות -> הגדרות CRM -> "אפשרות שיוך אחראי לטיפול עבור פניות / לקוחות / הזמנות"). בחלונית...

שימוש בשדה "מעוניין בדיוור"

בטופס פניה / לקוח ישנו שדה בשם "מעוניין בדיוור" אשר מופיע מתחת לכתובת האימייל (כאשר קיימת). שדה זה עוזר להבין אם לקוחות שלכם מעוניינים לקבל דיוור או לא. ברשימת פניות ניתן לסנן לפיו - והוא ידע להציג גם פניות המקושרות ללקוח שמסומן כ"מעוניין בדיוור".

חיוב מחזורי אוטומטי במערכת Kala

מערכת Kala מאפשרת שימוש בשירות של ביוצע חיובים אוטומטיים באופן מחזורי. השירות מתאים לכל עסק / עמותה המבצעים גביה באופן קבוע (בדרך כלל חודשי). הסבר על השירות: - הנפקת מסמכי הנהלת חשבונות וביצוע חיובים באופן אוטומטי עבור הזמנות עם מוצרים שהוגדר להם תאריך "תחילת שירות" (ולא עבר תאריך...