וואטסאפ - תוצאות חיפוש

מערכת ניהול מוקד שיחות

Kala למוקדי שיחות, משלבת בין הטכנולוגיה החדישה ביותר לבין ממשק משתמש קל ונוח מאוד לשימוש. המערכת מעניקה פתרון מלא ומקיף מרגע קליטת הלידים ועד סגירת העסקה וחיוב הלקוח. Kala תותאם לצרכי המוקד בצורה מושלמת תוך תהליך הטמעה יעיל וברור, כך שבמהירות רבה מאוד תוכלו להתחיל לעבוד ולהפוך פניות למכירות.

קראו עוד  

מערכת ניהול פניות

מערכת Kala נותנת פתרון מקיף לתהליכי טיפול בפניות של לקוחות אל העסק וניהול מאגר נמענים. המערכת מרכזת את כל הפניות המגיעות אל העסק, כלומר יצירות קשר והזמנות באתרים שלכם / שיחות טלפון למחלקות השונות / אימיילים / וואטסאפ והודעות SMS / פייסבוק לידס / צ'אט בוטים / שירותי מזכירות, וכמובן באמצעות...

קראו עוד  

ביצוע ותיעוד תקשורת עם לקוחות וספקים

Kala מעניקה למשתמשיה יכולות תקשורת יוצאת ונכנסת של טלפונים, סמסים, הודעות וואטסאפ ואימיילים. התקשורת עם הלקוחות והספקים מתבצעת באופן ישיר דרך מערכת הניהול ומתועדת באופן מלא בכרטיס הלקוח / פניה / הזמנה בהתאם, כך שכל המידע מרוכז ונגיש למשתמשי המערכת הרלוונטים.  

קראו עוד  

שליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

שליחת הודעות וואטצאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה תיעוד מלא של היסטוריית התקשורת עם כל נמען בכרטיס המתאים ניהול תבניות הודעות עם תכנים המשלבים את פרטי הלקוח אפשרות ניתוח תגובות ושימוש בתוכן לעדכון פרטי הלקוח (מאפשר יצירת בוטים חכמים!) אפשרות הסרה מרשימה / הבעת התעניינות אפשרות מענה אוטומטי...

קראו עוד  

מערכת ניהול הזמנות ותהליכי מכירה

באמצעות מערכת Kala תוכלו לנהל את תהליכי המכירה והתפעול בעסק ולייעל כל אחד מהשלבים, החל מטיפול בפניות, שליחת הצעות מחיר וחזרה לפונה ("פולו-אפ") ועד לסגירת העסקה, הענקת השירותים/מוצרים ללקוח וטיפול בלקוחות חוזרים והזמנות מתמשכות (למשל סדרת מפגשים / מנוי חודשי),...

קראו עוד  

חיבור אתר חנות Wordpress למערכת Kala

תוסף Kala לאתרי וורדפרס (Wordpress) לצורך העברת פרטי הזמנות ופניות מטפסים. כולל: העברת פניות מטפסים באתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (טפסי אלמנטור / contact form 7 בלבד).   העברת הזמנות מהאתר אל מערכת Kala באופן אוטומטי (באתרים המבוססים על מערכת חנויות וירטואליות ווקומרס -...

קראו עוד  

חיבור צ'אט בוט למערכת Kala CRM

מערכת Kala תומכת בחיבור צ'אט בוטים - התכתבויות אוטומטיות באתרי אינטרנט או בהודעות טקסט (סמס / וואטסאפ) - שיעבדו בשבילך 24/7 ללא צורך במפעיל אנושי. בהתאם לבחיתכם ובהתאם לצרכים שתעלו בפנינו השירות של יצירת הבוט יכול להיות כחלק ממערכת קאלה או שיתבצע על ידכם או מי מטעמכם באמצעות ספק...

קראו עוד  

מערכת לשליחה וקבלת הודעות וואטסאפ

 שליחת הודעות וואטסאפ דינאמיות ליחידים ובתפוצה  הצגת סטטוס הודעות - נשלח / התקבל / נפתח  קבלת הודעות לכרטיס לקוח מתאים, כולל ניתוח תגובות  מענה אוטומטי בוואטסאפ  תיעוד היסטוריית תקשורת עם כל נמען

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2019

גירסה 5.11

בגרסה זו בוצעו שיפורים נרחבים לחלקים שונים במערכת, תוך התמקדות על שימוש ביכולת שליחת הודעות וואטסאפ, הוספת דוחות לניתוח פניות והזמנות, שיפורים בתהליך ייבוא, ביומן ותרגום מלא לרוסית.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2018

גירסה 4.9

בגרסה הזו הוספנו בין היתר 2 יכולות מעניינות במיוחד: שליחה וקבלה של הודעות ווצאפ ואפשרות יצירת קבצי PDF המבוססים על תבניות דינאמיות. בנוסף שיפרנו יכולות של הנהלת חשבונות והוספנו יכולות למערך הדו"חות. 

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2025

גירסה 11.3

בתהליך אוטומטי הפועל בעת יצירת פניה - הוספנו אפשרות לסנן לפי פניה נוצרה עבור "לקוח שיש לו הזמנות בסטטוס/ים מסויימים" או "לקוח שאין לו הזמנות בכלל" או "לקוח שיש לו הזמנה כלשהיא". - הוספנו אפשרות לסנן לפי - לפניה שנוצרה יש/אין פניות דומות שנוצרו ב-X ימים אחרונים. בהגשת...

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2019

אפשרות יצירת קובץ מסמך לפי תבנית אימייל ושמירתו בשדה מותאם אישית מסוג קובץ. (HTML או PDF) אפשרות שליחת תבנית אימייל בצרוף קובץ משדה מותאם אישית. אפשרות הגדרת קישור בעת הצגת התראה פנים מערכתית למשתמשים. אפשרות ביצוע קריאות API מסוג PUT המשמשות לעדכון נתונים במערכות חיצוניות. טריגר הודעת טקסט...

קראו עוד  

תמיכה בקבלה ותגובה על הודעות פייסבוק מסנג'ר

קבלת הודעות שנשלחו לדף העסקי דרך הפייסבוק מסנג'ר לתוך מערכת קאלה, עם אפשרות תגובה חזרה בפייסבוק מבלי לצאת מקאלה. גם הודעות יוצאות אשר נשלחו דרך הפייסבוק ייתועדו בקאלה בצורה אוטומטית. אפשרות שליחת תגובה אוטומטית הכוללת את שם הפונה. (חשוב מאוד לשמירה על מהירות זמן תגובה בפייסבוק) דו"ח...

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות - 01/2020

דו"ח מעקב פעילות מוקד המציג מידע אודות משימות ושיחות לפי תקופת זמן, בהשוואה לתקופה קודמת. דו"ח סיכום פניות לפי סטטוס, עם אפשרות חלוקה לפי אחראי, מקור, מוצר ועוד. תמיכה בעדכון גורף של פרטי אנשי קשר בתוצאות של דו"חות. אפשרות תגובה ישירות מתוך הדו"ח התכתבויות.

קראו עוד  

שיפורים במערך הדו"חות - 10/2019

דו"ח התכתבויות אשר מציג שיחות בסמס, וואטסאפ ופייסבוק בצורה ויזואלית הדומה לצ'אט של וואטסאפ. שיפור דו"ח שימוש במקטעי סמס. (ממוצע שימוש יומי) דו"ח תקשורת - אפשרות סימון "קראתי" על אימיילים, הודעות טקסט ושיחות שלא נענו. דו"ח תקשורת - אפשרות סינון לפי סטטוס התקשרות...

קראו עוד  

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020

אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 08-09/2024

גירסה 10.8

בתבניות הודעות וואטסאפ מסוג תמונה / קובץ: ניתן להגדיר שהתמונה / הקובץ ילקחו באופן דינאמי מתוך מאפיין בכרטיס שאליו שולחים את ההודעה. זה שימושי מאוד לצורך יצירת תבנית ששולחת קובץ הסכם השמור במאפיין. ברשימת מסמכי הנהלת חשבונות: הוספנו אפשרות להציג מאפיינים של הזמנות. ברשימת הפניות: ניתן להציג עמודה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 05/2024

גירסה 10.5

1. למשתמשי שרות "מיתוג" - אפשרות הגדרת "מיתוג" לתבניות טקסט (כפי שכבר קיים עבור תבניות אימייל). - ניתן להגדיר מיתוג לתבניות הודעות טקסט. - ישנה הגדרה המאפשרת להציג למשתמש עם מיתוג רק תבניות במיתוג הזה (או ללא מיתוג) בחלונית שליחת אימייל. - אם מגדירים להשתמש במיתוג כשולח...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2024

גירסה 10.4

- רשימת מוצרים מוזמנים - נוספה עמודה עם "מספר ימים בסטטוס הנוכחי". - דוח "משפך מכירות" קיבל שיפור רציני ומאפשר בין היתר לבחור עמודות להצגה + אפשרות להצגת עמודות עם כמות פניות / הזמנותשעברו בסטטוסים מסויימים. - בשליחת הודעות וואטסאפ - ניתן לשנות את הפרמטרים הדינאמיים...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 11/2023

גירסה 9.11

באוטומציה הפועלת כאשר יישות נמצאת בסטטוס X זמן וגם באוטומציה מתוזמנת - הוספנו סינון לפי מקור / מדיום / קמפיין (של פניה/הזמנה). באוטומציות של פעילות מתוזמנת שעוברת על משתמשים - ניתן ליצור משימה כללית על משתמש (משימה שלא משויכת לשום יישות). ברשימת הזמנות - בסינון לפי "אחראי" ניתן לבחור...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

גירסה 8.3 - 8.5

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים המוגדרים מראש.   תהליכים אוטומטיים ​באוטומציה של פעילות מתוזמנת על מסמכי הנהלת חשבונות - אפשר לסנן לפי מאפייני הזמנה / חבר באוטומציה של "מאפייני יישות עודכנו" / "הודעה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

גירסה 6.1

החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות חיזוק אבטחת המערכת, אינטגרציה עם מרכזיות טלפוניות חדשות: TeleClick ו- VoiceSpin ועוד הפתעות נוספות.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

גירסה 5.12

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2019

גירסה 5.9

בחודש ספטמבר עמלנו קשות על שיפורים ביומן, באפשרויות תקשורת, בצד אתר ובשיפורי תשתית וביצועים כלל מערכתיים.

קראו עוד