להפיק חשבונית - תוצאות חיפוש

איך לבצע זיכוי?

נעמוד על החשבונית קבלה שאותה נרצה לזכות. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על נפתחה חלונית "זיכוי חש' + קבלה". בשדה "זיכוי ב-" נבחר את צורת הזיכוי. (במידה ובוחרים כרטיס אשראי ולא מסמנים למטה "כבר זוכה", אזי יבוצע זיכוי בפועל של כרטיס האשראי!) במידה ומנפיקים...

איך להנפיק מסמך המבוסס על חשבונית עסקה?

נעמוד על החשבונית עסקה. בלחצני פעילות שהופיעו נלחץ על תפתח חלונית הנפקת מסמך מסוג חשבונית, כאשר כל פרטי המסמך יתמלאו לפי החשבונית עסקה. בברירת המחדל, סוג המסמך שיבחר הוא "חשבונית" אך ניתן בצורה ידנית לשנות את המסמך ל "חשבונית/קבלה" למשל. יש לעבור על פרטי המסמך לפני...

איך לקבל פניות יצירת קשר מאתר וורדפרס בתור לידים?

קאלה מספקת שירות mail2lead אשר יודע לקבל אימיילים מאתרי וורדפרס ועושים שימוש בתוסף הפופולארי Contact Form 7 להלן הסבר כיצד יש להגדיר את הטפסים השונים כך שיעבירו את המידע בצורה נכונה.

איך מחייבים באשראי באמצעות המערכת?

חיוב באשראי מתאפשר רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

בהפקת קבלה איך מגדירים צורת תשלום?

קביעת צורת התשלום מתאפשרת רק בהנפקת קבלה או חשבונית + קבלה. הסכום לחיוב נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים באותה הזמנה.

דו"חות מערכת וייצוא מידע

כברירת מחדל אנו שומרים כמה שיותר מידע ב-Kala CRM, מידע הוא כוח ואיתו ניתן לעשות המון דברים. ניתן לשמור גם מידע אחר לפי דרישה ולייצר בעזרתו עוד מידע אשר יעזור ללמידה על העסק, הלקוחות, המוצרים, השירות, העובדים, הפרסום ועוד.

הנהלת חשבונות

הנפקה אוטומטית של חשבונית / קבלה לאחר ביצוע הזמנה בצד האתר. במידה ומדובר בתשלום באשראי וישנו תוסף סליקה, המסמך החשבונאי יונפק רק לאחר קבלת חיווי חיובי בתור מספר עסקת חיוב. יצירת תשלום - רק מוצרים בהזמנה שאינם בסטטוס מסוג נסגר בהצלחה / ללא הצלחה, יופיעו בחשבונית שתיווצר בתור ברירת מחדל.

הפקת מסמכי הנהלת חשבונות

באמצעות מערכת Kala ניתן להנפיק בקלות מסמכים חתומים דיגיטלית ולשלוח ללקוח מקור והעתק בכל עת. המסמכים החשבונאים נשמרים ומתועדים בכרטיס ההזמנה / לקוח, יחד עם כל המידע הדרוש לתפעול ההזמנה מבחינת הנהלת חשבונות - פרטי הלקוח, המוצרים שהוזמנו, הצעות המחיר, הזמנות עבודה, היסטוריית התקשרות וכו'....

יכולות סליקה והנהלת חשבונות

הוספת תמיכה בחלוקה לתשלומים בעת תשלום באשראי דרך האתר / מערכת ה-CRM. הנפקת מסמך חשבונאי בצורה אוטומטית בעבור הזמנות אשר מבוצעות באתר. אפשרות שליטה על סוג המסמך שיונפק (קבלה או חשבונית/קבלה) אפשרות מניעת יצירת מסמך חשבונאי במקרה של בעיה בביצוע החיוב. דו"ח מסמכי הנהלת חשבונות מובנה...

כיצד לחייב הזמנה ולהנפיק חשבונית/קבלה

בעזרת קאלה ניתן לבצע חיוב אשראי בעת הנפקת מסמך קבלה, חשבונית/קבלה, או לבצע זיכוי בעת הנפקת קבלת זיכוי בעבור חשבונית זיכוי. הסליקה והנפקת הקבלה מתבצעות ברקע על ידי החברה הסולקת והחברה האחראית על הנפקת המסמכים. הסליקה והנפקת המסמכים מתבצעות בעבור הזמנות במערכת וסוכמן נקבע לפי סכום המוצרים המוזמנים...

מערכת ניהול קריאות שירות

איך נותנים ללקוחות שפונים לצורך תמיכה, חווית שירות מעולה לכל אורך הדרך? עם מערכת ניהול קריאות השירות של Kala, הלקוחות שלכם ירגישו שמטפלים בהם באופן אישי, שחוזרים אליהם במהירות, שהם מקבלים מענה זמין, יעיל וענייני, בכל הערוצים, ושגם אם הם משוחחים לאורך הדרך עם מספר נציגים שונים, הם לא צריכים לחזור על...

סליקה וחיוב כרטיסי אשראי

מערכת Kala מאפשרת לחייב ולזכות לקוחות ישירות דרך המערכת באמצעות חיבור לספקי סליקת כרטיס אשראי. החיבור יאפשר הזנת פרטי אשראי, חיוב מיידי / עתידי ואפשרות קבלת תשלום מאתר חנות וירטואלית או דף נחיתה במערכת Kala.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2017

גירסה 3.1

בגרסה של חודש ינואר 2017, הוספנו בשבילכם את הפיצ'ר שרבים חיכו לו!  ניהול מסמכי הנהלת חשבונות + חיוב אונליין. נוספו גם אפשרויות רבות הקשורות להרשאות סוכן, התראות שיחה, הודעות סמס ועוד. החודש גם התחלנו לעבוד על האפשרות מימוש Zapier ומי שמתעניין יכול להתנסות בתוסף דרך הקישור הזה.

פיצ'רים ועדכונים - 01/2018

גירסה 4.1

בחודש ינואר שיפרנו משמעותית את יכולות המדידה של היצירות קשר שנוצרות בעקבות שיחות טלפון / אימיילים נכנסים על ידי הוספת תוספי מיפוי מתקדמים. במסמכי הנהלת החשבונות נוספו סוג מסמכים חדשים (הצעת מחיר וחשבונית עסקה) ויכולות חדשות של יצירת חשבונית על בסיס חשבונית עסקה ומניעם חיובים כפולים בעת הנפקת קבלה על...

פיצ'רים ועדכונים - 06/2017

גירסה 3.6

החודש קידמנו את האינטגרציה מול ספקיות הסליקה והנהלת החשבונות והסרנו את הצורך לבקר באתריהם על ידי מימוש הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות זיכוי וביצוע זיכוי בפועל, מבלי לצאת ממערכת קאלה. בנוסף, שיפרנו את מערכת האוטומציה עם דגש על טריגרים מבוססי זמן, עם יכולות מתקדמות המאפשרות מימוש של פעולות מתוזמנות...

פיצ'רים ועדכונים - 10/2018

גירסה 4.10

בחודש אוקטובר הצטרפו אלינו 2 תוספים מבוקשים: חשבונית ירוקה - להנפקת מסמכי הנהלת חשבונות. וצ'יטה משלוחים - לבקשת איסוף שילוח, מעקב ועדכון סטטוסים אוטומטי. בנוסף שיפרנו יכולות תקשורת בדו"חות, שיפרנו את יכולות הקבלה והשליחה של הודעות הווצאפ והוספנו יכולות רבות ומגוונות לשירות ניתוח תוכן...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 10/2018

טופס יצירת הזמנה - צ'קבוקס ליצירת לקוח חדש אוטומטית (מסומן בברירת מחדל) אפשרות הגדרת מנהלי צוותים אשר יש להם גישה לצפיה בכרטיסים ובמשימות המשוייכים לסוכנים הנמצאים תחתם. ריווחית - אפשרות סגירת מסמך חשבונית על ידי הנפקה של קבלה המבוססת על החשבונית. מאגר קבצים - אפשרות הגדרת רשימה שחורה של...

שיפורים במערך ה-API - 04/2018

תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 02/2018

רישום היסטוריית פעילות בעת הנפקת מסמך חשבונאי / מסמך מלאי. מסמכים חשבונאיים חדשים: "דרישת תשלום מספק" ו-"תשלום לספק" אפשרות צירוף קבצים למסמכים. (למשל חשבונית הוצאה סרוקה) אפשרות הגדרת צורות תשלום וסוגי מסמכים שנוצרו בהתאמה אישית בממשק ריווחית. דו"ח מערכתי חדש - מאזן...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 08/2017

תמיכה בתשלום במספר תשלומים. חישוב אוטומטי של סכום התשלום הראשון. הוספה / הסרה מהמלאי של יחידות המופיעות במסמכים מסויימים כמו תעודת משלוח נכנסת / יוצאת. דו"ח פרוט מסמכי הנהלת חשבונות הפך למפורט יותר וכולל מעתה גם התראות על מסמכים או מצבים בעיתיים כמו חיוב ללא הנפקת מסמך. תמיכה בהנפקת קבלה או...

שיפורים במערך המלאי / הנהלת חשבונות - 11/2017

הוספת תמיכה למסמכים מסוג "תעודת יציאה מהמלאי" ו-"תעודת החזרה" אשר משפיעים על המלאי בהתאם. משמש מערכות בהם מופעל מודול ניהול מלאי וספקים. שמירת תיעוד של יוצר המסמך בעבור כל מסמך שנוצר. המשתמש אשר הנפיק את המסמך בפועל ישמר בשדה זה. לאו דווקא מי שהכין את הטיוטא של התשלום...

שיפורים במערך המשימות - 04/2018

דף הבית - חלונית משימות. צ'קבוקס חדש "אני יצרתי" אשר מאפשר צפיה במשימות שאני יצרתי על אחרים ועדיין לא בוצעו. דף משימות - אפשרות סינון לפי יוצר המשימה. סוכנים יוכלו לראות רק משימות שנוצרו עליהם ומנהלים יוכלו לראות הכל. הצגת תאריך היצירה בפורמט "זמן שעבר" על משימות שמוצגות...

שיפורים במערך המשימות - 08/2017

אפשרות יצירת משימה בעבור אימיילים נכנסים. (לא תיווצר משימה במידה וזה פעם ראשונה שאותה כתובת אימייל פונה ובעבור אותה פניה נוצרה יצירת קשר.) מניעת שליחת התראה לאחראי על משימה על יצירתה, במידה ותאריך היעד מוגדר ל-30 דקות הקרובות ולכן הוא יקבל התראה שהגיע הזמן לביצוע ואין טעם לשלוח הודעה גם על היצירה...

שיפורים במערך המשימות - 10/2017

אפשרות הגדרה של תוכן מעוצב במשימות + אפשרות שליטה על גובה ההגבלה של מספר התוים. (ללקוחות עם שרת ייעודי בלבד.) אפשרות צירוף של קבצים למשימות / תיעוד היסטוריה ידני אפשרות עדכון באימייל / או בסמס בעת ביצוע משימה. ניתן להגדיר כך שפרטי הלקוח בעבורו נעשית המשימה ימשכו אוטומטית או יוצר המשימה. בכל מקרה...