עדכונים כלליים
תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי) "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) - יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...
קראו עודניתוח תוכן התגובה בעת קבלת תגובה על אימיילים
במידה ושולחים אימיילים דרך מערכת Kala, תוך שימוש בשירות קבלה וניתוח של אימיילים נכנסים, תוכן התגובה ינותח ויוצג כחלק מהתיעוד בהיסטוריית ההתקשרות. במידה ומוגדרת להיווצר משימה בעבור אימיילים נכנסים, התוכן המנותח יוצג בתוכן המשימה ובאימייל התראה אשר ישלח אוטומטית. חוסך זמן רב, מייעל את תהליך...
קראו עודשיפורים בממשק המשתמש - 06/2018
עדכון סטטוס מהיר - אפשרות עדכון סטטוס פניה ישירות מתוך רשימת הפניות. רשימת דפים שנצפו לאחרונה עם קישור מהיר. מופיעה בעת מעבר העכבר על אייקון החיפוש בתפריט הראשי משמאל. שליחת אימייל מהירה - על ידי לחיצה על אייקון האימייל ברשימת הפניות. עדכון מהיר - אפשרות עדכון מהיר על ידי לחיצה על נושא...
קראו עודשיפורים במערך הדו"חות - 10/2019
דו"ח התכתבויות אשר מציג שיחות בסמס, וואטסאפ ופייסבוק בצורה ויזואלית הדומה לצ'אט של וואטסאפ. שיפור דו"ח שימוש במקטעי סמס. (ממוצע שימוש יומי) דו"ח תקשורת - אפשרות סימון "קראתי" על אימיילים, הודעות טקסט ושיחות שלא נענו. דו"ח תקשורת - אפשרות סינון לפי סטטוס התקשרות...
קראו עודעדכונים בניהול תקשורת עם לקוחות
בהגדרות המשך טיפול לסטטוסים - ניתן להגדיר קיצור לפתיחת חלונית שליחת הודעת SMS / Whatsapp עם תבנית ספציפית. זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים הגדרה בשם :"זיהוי חבר לפי הגדרת דומיינים של אימיילים מקושרים" כאשר נוצרת פניה חדשה מהאימייל בנוסף לזיהוי לפי כתובת...
קראו עודהנהלת חשבונות
הנפקה אוטומטית של חשבונית / קבלה לאחר ביצוע הזמנה בצד האתר. במידה ומדובר בתשלום באשראי וישנו תוסף סליקה, המסמך החשבונאי יונפק רק לאחר קבלת חיווי חיובי בתור מספר עסקת חיוב. יצירת תשלום - רק מוצרים בהזמנה שאינם בסטטוס מסוג נסגר בהצלחה / ללא הצלחה, יופיעו בחשבונית שתיווצר בתור ברירת מחדל.
קראו עודשיפורים במערך הייבוא - 01/2020
ייבוא לקוחות - אפשרות זיהוי לקוחות קיימים לפי שדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא של קבצים אשר ישמרו בשדה מותאם אישית. אפשרות ייבוא אנשי קשר המשוייכים ללקוחות קיימים. השיוך יכול להתבצע גם על ידי שדה מותאם אישית. הצגת תוצאות ייבוא מפורטות + שליחת תוצאות ייבוא לאימייל של המשתמש שביצע את...
קראו עודשיפורים במערך השילוח בעזרת Epost
אפשרות צירוף פרוט המוצרים המוזמנים לתוכן ההערות המופיעות על המדבקת משלוח. אפשרות הדבקת מדבקות ברקוד להדבקה על חבילות המיועדות לאיסוף שליח Epost אפשרות בקשת משלוח EPOST ללוקר, על ידי צירוף של כתובת ובקשה לזיהוי הלוקר הקרוב בצורה אוטומטית. אפשרות לחייב לקוחות המזמינים באתר לבחור לוקר מבין הרשימה,...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 05/2025
גירסה 11.5
ברשימת המלאי: הוספנו אפשרות להציג עמודה של תמונת המוצר מתוך הקטלוג. בתוסף חיבור לאתר חנות וורדפרס (ווקומרס): הוספנו אפשרות לקבל מהאתר את מחירי המוצרים לפני מע"מ. במסמכי הנהלת חשבונות: הוספנו אפשרות להגדיר "סטטוס אישור" (ממתין / מאושר / לא מאושר) עבור מסמכים מסוג חשבונית מס וחשבונית...
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 08/2018
סימון יותר ברור של היום הנוכחי אפשרות הזזת משימות ואירועים על ידי גרירתם אפשרות הארכת זמן אירועים על ידי גרירת הקצב במצב צפיה יומי אפשרות בחירת ימים להסתרה (שישי / שבת / ראשון) אפשרות יצירת אירוע על ידי לחיצה על יום מסויים. במצב צפיה יומי, ניתן ללחוץ גם על השעה הרצויה.
קראו עודהוספת תמיכה בשירות Howazit לטיוב לידים
שליחה של פרטי ליד שמתקבל ל Howazit על מנת שהם ישלחו לו סמס עם קישור שמתחיל צ'טבוט אישי לטיוב פרטים. בסיום הצ'ט או 15 דקות לאחר קבלת העדכון האחרון, הפרטים יועברו למערכת ה-CRM. סטטוס הפניה ישתנה לסטטוס שתבחר בהגדרות התוסף החדש.
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 11/2018
המשך טיפול - אפשרות קביעת הצגה של סטטוס המשך טיפול לפי תנאים מבוססים שדות מותאמים אישית או לפי הרשאת משתמש. אפשרות קביעת סינונים של שדות מותאמים אישית אשר יוצגו מראש מעל הטבלה, ללא צורך בלחיצה מקדימה על אייקון משפך הסינונים. אוטומציה - פעולה חדשה - השלמת / ביטול משימות מסויימות. למשל ביטול משימה...
קראו עודאינטגרציה עם צ'יטה משלוחים
עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...
קראו עודשיפורים ביומן אירועים - 07/2018
אפשרות סינון ישויות לפי סוג סטטוס. ניתן לשלוט על סוגי הסטטוסים שיוצגו בברירת המחדל דרך הגדרות תוסף היומן. אפשרות הגדרות סינון לפי שדות מותאמים אישית של יצירות הקשר או ההזמנות. אפשרות עדכון תאריך משימה או יישות על ידי גרירתה ליום אחר. אפשרות הצגת אירועים בפורמט מותאם אישית המבוסס על דו"ח....
קראו עודשיפורים במערך ייבוא וייצוא הנתונים - 03/2020
ייבוא הזמנות - אפשרות ייבוא הזמנות, מוצרים מוזמנים ולקוחות משוייכים ע"י קובץ CSV. אפשרות ייצוא טבלאות בפורמט אקסל XLSX במקום CSV. ייבוא פניות/לקוחות/הזמנות - תמיכה בייבוא קבצים אשר ישוייכו ליישות תחת קבצים מקושרים. ייבוא פניות - אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי תהליך. (למשל...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 03/2025
גירסה 11.3
בתהליך אוטומטי הפועל בעת יצירת פניה - הוספנו אפשרות לסנן לפי פניה נוצרה עבור "לקוח שיש לו הזמנות בסטטוס/ים מסויימים" או "לקוח שאין לו הזמנות בכלל" או "לקוח שיש לו הזמנה כלשהיא". - הוספנו אפשרות לסנן לפי - לפניה שנוצרה יש/אין פניות דומות שנוצרו ב-X ימים אחרונים. בהגשת...
קראו עודעדכונים בהנהלת חשבונות
אפשרות יצירת אוטומציה מתוזמנת על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו" באוטומציה מסוג "פעילות מתוזמנת" אפשרות לרוץ על "מסמכי הנהלת חשבונות שלא שולמו" על פי תאריך הנפקה / תאריך לתשלום. אפשרות הגדרת "תנאי תשלום" להזמנה / לקוח (כמאפיין) לצורך הזנה אוטומטית בשדה "לתשלום עד" בעת הנפקת מסמכים עם תאריך...
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2019
מימוש אפליקציה המבוססת על קאלה. (חשיפה של יכולות API, הכוונה וליווי צוותי פיתוח) אוטומציה של עדכון סטטוס מוצר מוזמן - אפשרות הגבלה למוצר אב של המוצר שהפעיל את הטריגר, או הגבלה לבנים של אותו מוצר. דו"ח תקשורת משופר - מציג גם תקשורת על יישויות בארכיון, נתונים על תקשורת מעוקבת ויכולת לבצע...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 02/2025
גירסה 11.2
בדף הראשי של מערכת הניהול: - הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם. ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת): - הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר...
קראו עודתהליכים אוטומטים שנוספו במהלך פברואר 2017
תהליכים אשר גורמים לשינוי סטטוס אשר מצריך סיבה, ירשמו סיבת ביטול "ביטול על ידי אוטומציה". אפשרות הגדרת טריגר המבוסס על שינוי סטטוס גם על פעולת הוספת יישות בסטטוס/ים מסויימ/ים ולא רק בעת עדכון סטטוס. בעריכת סטטוס יוצגו מעתה כל התהליכים המשפיעים או מושפעים מאותו סטטוס. עבור כל תהליך אשר...
קראו עודטריגר אוטומציה חדש: כל המשימות בוצעו
כחלק מתהליכים רבים, מקובל להגדיר אוטומציות אשר מייצרות משימות לביצוע. בשביל לגרום לזרימה של התהליך, הוספנו טריגר אוטומציה חדש אשר פועל ברגע שכל המשימות בוצעו. את הטריגר ניתן לכוון לפעולה רק בסטטוסים מסויימים ורק עבור מוצרים מסוג מסויים. דוגמא לשימוש: אוטומציה 1: בעת שינוי פניה לסטטוס "יש...
קראו עודשיפורים במערך הטלפוניה - 05/2017
בעת יצירת קשר חדשה אשר קיימות יצירות קשר דומות, משיכת שם הפונה מהיצירה הקיימת במידה וקיים ואין בחדש. זיהוי פניות קיימות - התעלמות מפניות קיימות לפי סטטוסים מוגדרים או פניות שזמן ההתקשרות האחרון מולן הוא מעל X ימים. שיפורים בהתממשקות מול בלובינט BlueBeNet.
קראו עודשיפורים במערך ה-API - 04/2018
תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.
קראו עודריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018
עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...
קראו עוד