פיצ'רים ועדכונים - 12/2018
גירסה 4.12
בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 11/2018
גירסה 4.11
בחודש נובמבר הוספנו יכולות מתקדמות בנוגע ליומן, המאפשרות הצגה כתבנית, סינון מתקדם, גרירה לעדכון ועוד מספר שיפורים. בנוסף ביצענו שיפורים בתהליכי המשך טיפול בכרטיס פונה / הזמנה והוספנו אוטומציה חדשה להשלמה אוטומטית של משימות. לקינוח ביצענו מספר שיפורים ותוספות בצד אתר, כשהדובדבן הוא סרגל הסינונים של...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 07/2016
גירסה 2.7
עדכונים ושיפורים למערכת Kala מספרי טלפון וירטואלים - מדידה, הקלטה ותיעוד אוטומטי של שיחות נכנסות. החל מחודש אוגוסט 2016 אנחנו ספק רשמי של מספרי טלפון וירטואלים. תיעוד משך זמן השיחה + קישור להקלטה. זיהוי פונים לפי מספר טלפון ורישום...
קראו עודפיצ'רים ועדכונים - 06/2016
גירסה 2.6
עדכונים ושיפורים למערכת Kala CRM / Kala SHOP חיפוש מהיר לחיצה על אייקון החיפוש בתפריט העליון, תציג תיבת חיפוש חופשית. החיפוש יתבצע בצורה אוטומטית ברגע שיש יותר מ-2 תווים בתיבת החיפוש התוצאות מכילות מידע אודות בהזמנות, יצירות קשר, חברים (ובהמשך גם מוצרים ודפי תוכן) ניתן לגשת לחיפוש המהיר...
קראו עודניהול תהליכים אוטומטיים (אוטומציות)
במערכת קאלה ניתן להגדיר תהליכים שיפעלו באופן אוטומטי ויבצעו מגוון פעולות בהתאם לצורך האישי שלכם. כל אוטומציה בנויה מ-2 חלקים: מפעיל ופעולות. כאשר המפעיל (טריגר) הוא מה שיגרום לאוטומציה להתחיל לעבוד (למשל כאשר סטטוס משתנה ל-X) ופעולות הן מה שיקרה בעקבות זאת (למשל שליחת אימייל ללקוח). לכל תהליך...
קראו עוד4 שאלות שכדאי לשאול בעת בחירת מערכת CRM עבור העסק שלך
כפי שיודעים רוב בעלי החברות, מציאת פתרונות לייעול תהליכים עסקיים יכולה לעזור מאוד בשחרור משאבים על מנת לסייע לצמיחת החברה. וכיום, כאשר שירות לקוחות חשוב מתמיד, מציאת שירות אשר מסוגל לעזור בניהול מעקב וייעול התהליכים, הינו הכרחי. ולכן שימוש במערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, יכולה לעזור לכם באופן משמעותי...
קראו עודהגדרת מאפיינים מותאמים אישית
בטפסים של היישויות המרכזיות במערכת קאלה - פניות / חברים (לקוחות) / הזמנות / מוצרים בהזמנות / דפים ומוצרים בקטלוג / משתמשים - ניתן להגדיר "מאפיינים בהתאמה אישית" מסוגים שונים המסודרים בקבוצות מאפיינים. זה מאפשר לכם לשמור מידע בנוסף ל"שדות המערכתיים" הקיימים בכל...
קראו עודכיצד לבחור את ספק ה-CRM המתאים
10 שאלות שצריך לשאול כדי לוודא שאתם בוחרים נכון
כמו רוב ההשקעות הטכנולוגיות, בחירת ספקית תוכנה נכונה היא עניין חשוב ובעל השפעה גדולה על ההצלחה (או הכישלון) של יישום והטמעת פתרון ה-CRM שלכם. שוק תוכנות ה-CRM הוא שוק בוגר, כך שאם אתם שוקלים להשתמש באחד המתחרים שלנו, כמו Salesforce.com או Microsoft Dynamics, תגלו כי רוב הפתרונות מציעים סט תכונות...
קראו עודתקשורת נכנסת בקאלה
מערכת קאלה יודעת לרכז מידע לגבי תקשורת נכנסת וצורת ההתנהגות שלה תלויה במגוון הגדרות. ההגדרות הללו ניתנות להתאמה לצורות שונות של התנהגויות עסקיות. בשביל להגיע להחלטה לגבי ההתנהגות שמתאימה לעסק שלך, צריך להכיר באפשרויות השונות ולהבין את המשמעות שלהן.
קראו עודכיצד מגדירים שליחת אימייל / SMS / וואטסאפ באופן אוטומטי
על מנת לבצע פעולה אוטומטית של שליחת אימייל או הודעת טקסט, נגדיר תהליך אוטומטי. 1. בתפריט העליון משמאל למעלה נעמוד על 'הגדרות' ונבחר 'תהליכים אוטומטיים' מהתפריט שנפתח. 2. בדף שנפתח (רשימת תהליכים אוטומטיים) יש ללחוץ על כפתור "הוספה" (ירוק משמאל למעלה) 3. בחלון שנפתח ראשית...
קראו עודשמירה ושיפור איכות הנתונים בעזרת מערכת CRM
אי אפשר לספק חווית לקוח יוצאת דופן עם נתוני לקוחות אשר אינם מדויקים או שלמים. עם זאת, שיפור איכות נתוני ה-CRM אינו מוכרח להיות תהליך יקר או דורש זמן רב. הנה כמה דרכים לשיפור יעיל של איכות נתוני ה-CRM שלכם...
קראו עודהנחיות להוספה ועדכון של סטטוסים
הסטטוסים במערכת קאלה משמשים להגדרה של שלבים בתהליך טיפול בפניות, בהזמנות (נקראות גם הצעות מחיר), ולעיתים במוצרים בהזמנה. ההסבר הרשום כאן הוא עבור פניות אך נכון גם לגבי הזמנות ומוצרים בהזמנה.
קראו עודחיבור למרכזייה טלפונית
הטמעת מערך טלפוני היא צורך בסיסי בעסקים גדולים ובינוניים, ושילוב המרכזיה הטלפונית במערכת ה-CRM של העסק היא כבר הכרח. באמצעות מרכזיית VOIP תוכלו לנהל את כלל השיחות בעסק באופן כזה שיתאים לצורכי השעה ותוכלו להתאים את תכונות הטלפוניה לתהליכי העבודה הייחודיים שלכם.
קראו עודזיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד הודעות טקסט, שיחות חדשות ואימיילים נכנסים
זהו מאמר חשוב מאוד לקריאה עבור כל משתמשי המערכת. כאן נפרט מה קורה כאשר מתקבלות במערכת Kala שיחות, אימיילים והודעות טקסט (SMS / Whatsapp / Facebook). זיהוי הכרטיס המתאים לתיעוד מיד עם קבלת שיחה / הודעה / אימייל במערכת, מתבצע זיהוי של כרטיס קיים על מנת לתעד את התקשורת במקום המתאים. ובסוף תהליך...
קראו עודכיצד מגדירים אוטומציה מבוססת על תאריך
במערכת Kala ניתן ליצור אוטומציות מתוזמנות, כלומר מבוססות על תאריך מסויים. למשל אוטומציה הפועלת כאשר פניה / הזמנה נמצאים בסטטוס מסויים מעל X זמן, או לחילופין X זמן מתאריך כלשהו (מתוך מאפיין מותאם אישית או למשל תאריך היצירה). להלן הסבר איך להגדיר שדה תאריך, ואוטומציה שמבוססת עליו:
קראו עודהעברת נתונים מקאלה לאפליקציות אחרות בעזרת Zapier
בעזרת Zapier, ניתן להגדיר Zap אשר יודע לקבל נתונים מקאלה, איתם ניתן להשתמש לביצוע פעולות בשאר האפליקציות הניתנות לחיבור בזאפייר. כדי לחבר את אפליקציית Kala CRM, צריך ללחוץ על הלינק הבא: https://zapier.com/developer/public-invite/22680/02e27f10adf30ab07320f47606245441/ דרישות: - חשבון Zapier פעיל...
קראו עוד