תמיכה - תוצאות חיפוש

פיצ'רים ועדכונים - 12/2016

גירסה 2.12

החודש היה גדוש ביכולות חדשות ובעדכונים מרעננים כמו יכולת קבלת האימיילים לתוך המערכת, האפשרות ניהול תשלומים והנפקת מסמכים חשבונאיים ועוד המון...

פיצ'רים ועדכונים - 11/2016

גירסה 2.11

זיהוי שם מתקשר, הגדרות תהליכים, פרסונליזציה של המערכת, תמחור מוצרים, חבילות מוצרים, מבצעים

פיצ'רים ועדכונים - 09/2016

גירסה 2.9

הקפצת הודעות על שיחות נכנסות, משימות שהוקצו למשתמש, הגדרות סוכנים מתקדמות, הרשאות לדו"חות, שיוך אחראי לביצוע אוטומטית, ועוד...

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

גירסה 5.2

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט iCal לשם ייצוא יומן קאלה לגוגל ואפשרות גישה מהירה לתמיכה והסברים אודות שימוש המערכת, ועוד המון הפתעות.

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 04/2018

אפשרות הנפקת מסמכים בעבור לקוח (ולא רק בעבור הזמנות של הלקוח). אפשרות הנפקת מסמכי דרישת תשלום מספק ותשלום לספק על מנת לתעד הוצאות. אפשרות שימוש בכל סוגי המסמכים למערכות שאינן מחוברות לספק הנהלת חשבונות מסויים. מעתה מסמכים שנוספו ידנית ניתנים יהיו לעריכה ללא הגבלות. תמיכה במסמכים במטבעות חוץ. ב...

אפשרות ניתוח תוכן אימיילים נכנסים

תמיכה ביצירת לידים עבור כל פניה המתקבלת באימייל תוך ניתוח פרטי הליד מתוך האימייל המתקבל. תמיכה קיימת לשירותים רבים המייצרים לידים כגון: Wordpress, CallBiz, PageWiz, Beeper, Myfax, ZoomAnalytics, פורטל דרושים, ועוד... ניתוח פרמטרים UTM על מנת לעקוב אחר מדדי הצלחת פעולות הפרסום והשיווק. אפשרות...

ריכוז יכולות חדשות - 08/2018

הוספנו תמיכה בצ'יטה משלוחים - בקשת איסוף חבילות לשילוח ומעקב אחר סטטוס השילוח בזמן אמת. אפשרות הגדרה של "זמן סביר לטיפול" לכל סטטוס. ברשימת הפניות מוצגת עמודה חדשה של זמן לטיפול המבוסס על הזמן הסביר המוגדר. ניטור סטטוס אימיילים יוצאים: נשלח / נכשל / נפתח / סומן כספאם / ביקש הסרה...

שיפורים בצד אתר - 01/2019

תמיכה בפיד RSS לפייסבוק ולמרכז המסחר של גוגל Google feed. לאחר הגדרת התוסף ניתן יהיה לקבל כתובת URL עם פיד מסוג XML אותו יש להזין במרכז המסחר של גוגל או פייסבוק. אפשרויות הגדרה חדשות בווידג'ט טופס הזמנה באתר חנות: הצגה / הסתרה של שדה "שם בחשבונית" ו-"מספר עסק"....

שיפורים במערך הדו"חות - 01/2020

דו"ח מעקב פעילות מוקד המציג מידע אודות משימות ושיחות לפי תקופת זמן, בהשוואה לתקופה קודמת. דו"ח סיכום פניות לפי סטטוס, עם אפשרות חלוקה לפי אחראי, מקור, מוצר ועוד. תמיכה בעדכון גורף של פרטי אנשי קשר בתוצאות של דו"חות. אפשרות תגובה ישירות מתוך הדו"ח התכתבויות.

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

שיפורים בצד אתר - 02/2018

אפשרות הפעלת תוסף Nagishli - סרגל נגישות. אפשרות גלישה למוצר לפי המקט שלו, למשל http://www.domain.com/sku/BGT-34 (במידה ולא קיים מוצר עם מק"ט שכזה, הגולש יועבר לדף תוצאות חיפוש המק"ט) תוסף AOS להטמעת אנימציות בצד אתר. תוסף Lazy load לטעינת תמונות תוך כדי גלילה. (מאיץ את מהירות טעינת...

שיפורים במערך ייבוא וייצוא הנתונים - 03/2020

ייבוא הזמנות - אפשרות ייבוא הזמנות, מוצרים מוזמנים ולקוחות משוייכים ע"י קובץ CSV. אפשרות ייצוא טבלאות בפורמט אקסל XLSX במקום CSV. ייבוא פניות/לקוחות/הזמנות - תמיכה בייבוא קבצים אשר ישוייכו ליישות תחת קבצים מקושרים. ייבוא פניות - אפשרות זיהוי פניות קיימות לפי תהליך. (למשל...

שיפורים במערך האוטומציה - 10/2018

 תמיכה באוטומציה לשליחה / קבלה וניתוח של הודעות ווצאפ. ניתן לסנן לפי מילים קיימות / לא קיימות בתוכן או ניתוח ערכים מספריים. אפשרות הקצאת אחראי לפי קבוצת שיוך. ניתן לשייך כל משתמש לקבוצות שיוך. ההקצאה תתבצע באופן שווה בין כל הסוכנים באותה קבוצת שיוך. טריגר חדש - הודעת טקסט...

שיפורים במערך הטלפוניה - 06/2018

שיפורים בדו"חות - דו"ח פרוט השיחות המערכתי ובדו"ח הסנכרון מול Voicenter. טלפוניית Voicenter - אפשרות ביצוע שיחות מוקלטות ומתועדות במערכת דרך כל טלפון אשר מוגדר למשתמש הנוכחי. יעבוד רק במידה ואין הגדרות של שלוחה לאותו משתמש. טלפוניות Bluebenet + 1Com - זיהוי התראות...

שיפורים במערך הנהלת החשבונות - 02/2020

אפשרות הגבלת סוכנים להנפקה של מסמכים מסויימים. אפשרות הגדרת המשך טיפול מסוג יצירת מסמך מסויים. טופס הנפקת מסמך - כפתור חדש המאפשר הסרה של כל השורות מוצרים מהטופס בבת אחת. הנהלת חשבונות - בעת הנפקת קבלה או חשבונית/קבלה עם צורת תשלום = צ'ק. פרטי החשבון בנק ילקחו אוטומטית מכרטיס הלקוח. סנכרון...

שיפורים במערך הטלפוניה - 08/2018

החודש שיפרנו את המימוש של טלפוניית 1Com בצורה משמעותית: תמיכה מלאה בהשמעת הקלטות של שיחות ישירות מתוך הממשק. חילוץ מדוייק יותר של משך זמן השיחה, תוך התעלמות מזמן החיוג. תמיכה בתיעוד הודעות בתא הקולי המתקבלות לתיבת אימייל של המערכת. בעת סיום שיחה, עדכון תיעוד שיחה קיים במקום יצירה של תיעוד חדש...

ריכוז יכולות חדשות - 07/2018

מודול הנחות - הנחת לקוח, הנחת הזמנה, הנחת מוצרים מוזמנים. ניתן לקבוע הנחה במספר קבוע או באחוזים. ההנחה תבוא לידי ביטוי בתצוגת ההזמנה ובתבנית אימייל המכילה את פרטי ההזמנה. עדכון פרטי קמפיין ומקור של פניות - אוטומציה חדשה! מצויין לטיוב של נתונים בהתאם לפעולות או ערכים של פניות חדשות....

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2018

תמיכה בטלפונייה של חברת 1Com - ניטור שיחות נכנסות, שיחות שלא נענו, שיחות שהסתיימו, משך זמן שיחה, הקלטות שיחה. אפשרות הגדרת יצירת קשר בעבור כל שיחה נכנסת, תוך כדי מעקף הגדרת מניעת הכפילויות במידה ומופעלת. תמיכה במספרים וירטואלים של חברת מסקיו Maskyoo לשם תיעוד ומדידה של שיחות נכנסות.

שיפורים במערך הסליקה והנהלת החשבונות - 01/2019

סליקה דרך פלאכארד - תמיכה באפשרות סגירת מסגרת לשם ביצוע חיוב עתידי. אפשרות ביצוע חיוב דרך מערכת ה-CRM ללא שימוש בטוקן. (חיוב מיידי) בעת ביצוע חיוב המצריך אישור של חברת האשראי, ניתן מעתה להזין בצורה ידנית את מספר האישור. טופס פרטי אשראי - שדה תאריך תוקף - מניעת אפשרות הזנת תווים שאינן מספרים...

שיפורים במערך הטלפוניה - 02/2020

אפשרות מיפוי הודעות טקסט נכנסות לפי מספר אליו נשלחה ההודעה (ניתן למשל להחזיק 2 מספרי וואטסאפ, לתמיכה ומכירות ובעת קבלת פניה בוואטסאפ, לדעת אם פנו למספר תמיכה או למכירות). חיפוש טוב יותר לפי טלפון - התעלמות ממקפים, רווחים, סוגריים, קידומת מדינה וכו. פאנל תקשורת בדף הבית - אפשרות להגיב להודעות...

שיפורים במערך ה-API - 04/2018

תמיכה בעדכון פרטי ליד לפי שדה מותאם אישית. (למשל עדכון סטטוס ליד במערכת לפי פעולה חיצונית באתרכם) תמיכה בקריאה מקוצרת אשר יוצרת לקוח, הזמנה, מוצרים ותשלום בבת אחת. תמיכה ב Restful API בעבור יצירת לידים ממקורות חיצוניים. אנו מספקים דוגמאות ב-Postman לשם מימוש קל ומהיר בצד שלכם.

ריכוז עדכונים ושיפורים בחודש אפריל 2017

ייבוא דפים/מוצרים - הוספת הסבר אודות שמות השדות הנתמכים והסבר מילולי עבור כל אחד מהם. נוספה אפשרות קביעת עדיפות גם להזמנות. יצירות קשר / הזמנות בדף הראשי יהיו מסודרות לפי עדיפות בברירת המחדל. אפשרות הסתרת תפריט חברים/לקוחות לסוכנים. עגלת קניות - במידה ויש מחיר מינימום להזמנה הוא יוצג בשלב זה....

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 06/2018

מבצעים באתר על בסיס מוצרים שנרשכו בהזמנות קודמות - אפשרות הגבלה של תקופת הזמן אחורה שתלקח בחשבון. במידה והמבצע הוא על בסיס חברות במועדון, הזמנות מלפני תאריך ההרשמה למועדון לא ילקחו בחשבון. רשימת פניות של לקוחות - אפשרות ייצוא של רשימת הפניות על ידי הגולשים רכישה במספר שפות - תמיכה...

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 07/2018

עדכון גורף - העלאת כמות הרשומות בעדכון גורף מ-500 ל-2000. שליחה / קבלת אימייל עם קבצים מצורפים - שמות הקבצים ישמרו בשמם המקורי. סידור טבלאות לפי עמודות של שדות מותאמים אישית - תמיכה בסידור לפי שדות תאריך או מספר. עדכון סטטוס יגרום מעתה לעדכון הסטטוס בכל הטאבים הפתוחים של כל...