- קבלת אימיילים ישירות לכרטיס המתאים במערכת.
- אפשרות צפייה בתוכן ההתכתבות המלא כולל קבצים מצורפים.
- אפשרות מענה מתוך המערכת או אפילו ישירות מתיבת האימייל (תוגבות לאימיילים אשר נשלחים ישירות מהתיבה גם כן יתועדו בכרטיס הלקוח).
- יצירת פנייה חדשה במידה ושולח האימייל לא קיים במערכת.
- אפשרות קבלת העתק מכל אימייל נכנס למנהל הראשי + למשתמש אליו נשלח האימייל.
- מאפשר שיתוף מלא של תוכן האימיילים הנכנסים עם סוכנים ומנהלים אחרים.
- קיימת גם אפשרות מתקדמת של ניתוח תוכן האימייל כך שפרטי האימייל יכנסו לשדות המתאימים במערכת הניהול.
דוגמא להודעת דפדפן עבור אימייל נכנס למערכת:

דוגמא לתצוגת אימייל נכנס בהיסטוריית התקשרות במערכת:

דוגמא לאימייל נכנס המתועד אוטומטית, כולל זיהוי וניתוח תוכן התגובה:
