מוצר מערכת - תוצאות חיפוש

שיפורים במערך האוטומציה - 06/2017

אפשרות יצירת משימה המשוייכת להזמנה לפי טריגר מבוסס זמן על מוצרים מוזמנים באותה הזמנה. (למשל כשרוצים להגדיר משימה כללית לפרוייקט לפי אחד המוצרים שלו)   טריגר חדש: "מוצר מוזמן נוסף". כולל אפשרות סינון לפי "כותרת המוצר מכילה" או "כותרת המוצר אינה מכילה".  ...

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 06/2017

"בחר הכל" - פיצ'ר שימושי ומבוקש - סימון כל הרשומות בלחיצה אחת לשם עדכון גורף. התראה פנים מערכתית בעת שיוך משתמש כאחראי על יישות במערכת. שיפור התמיכה בטלפוניה בלובינט אפשרות השמעת הקלטות ותאים קוליים ישירות מתוך מערכת ה-CRM תמיכה ביצירת משימות בעבור שיחות שלא נענו / תאים קוליים....

קראו עוד  

ריכוז עדכונים ושיפורים נוספים - 07/2017

סטטוסים המצריכים הגדרת סיבה - שינוי "סיבת ביטול" ל-"סיבה" כללית ואפשרות הגדרת כל סטטוס בתור מצריך הגדרת סיבה. עדכון גורף של ערכי שדות מותאמים אישית. ניתן להשתמש באפשרות החדשה גם בשביל לאפס ערכים של שדות מסויימים. ניתן להשתמש בפיצ'ר החדש בשביל לטייב את ערכי המערכת. אתר חנות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2019

גירסה 5.12

בוצעו שיפורים משמעותיים בדוחות תקשורת והתכתבויות.

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2020

גירסה 6.1

החודש ביצענו שיפורים משמעותיים מבחינת היומן. הפכנו אותו לכלי חזק עם יכולות מתקדמות. הוספנו יכולות חיזוק אבטחת המערכת, אינטגרציה עם מרכזיות טלפוניות חדשות: TeleClick ו- VoiceSpin ועוד הפתעות נוספות.

קראו עוד  

שיפורים במערך האוטומציה - 02/2020

כאשר נעמדים על סמל גלגל השיניים (ראש המסך משמאל) וניגשים בתפריט אל 'תהליכים אוטומטיים', ניתן כעת ליצור תהליכים חדשים על בסיס יותר פרטני.   אוטומציה מבוססת זמן - (בבחירת פעולה מבוססת 'פעילות מתוזמנת') אפשרות לבסס את האוטומציה על שדות מותאמים אישית בדפים / מוצרים - יכול לשמש...

קראו עוד  

ריכוז שיפור יכולות וממשק משתמש - 02/2020

תצוגת יישויות דומות - אפשרות הגדרת שדה תאריך אשר יוצג ליד כל יישות דומה. אפשרות הצגת מספר יומנים בנפרד. (למשל יומן המציג נתונים אודות מכירות ויומן נפרד שמציג התקנות בחלוקה לפי מתקין) אפשרות הגדרת שדה מסוג כפתור המאפשר בחירה של תאריך ושעה מתוך יומן מסויים. אפשרות הגדרת שדה בחירת מוצרים בפניה...

קראו עוד  

עדכונים כלליים

תוסף יומן סינון לפי אחראי - אפשרות לסנן לפי מספר משתמשים. הגדרה חדשה בשם "הצג תיעודים עם תאריך" (תיעודים כאלו יכולים להיווצר רק באמצעות תהליך אוטומטי)   "תאריך עדכון אחרון" של היישויות (פניות / לקוחות / הזמנות) -  יעודכן מעכשיו גם בעת הוספת תיעוד...

קראו עוד  

עדכונים בתהליכים אוטומטיים

באוטומציות מתוזמנות / הוספת יישות - אפשרות סינון לפי אחראי קיים או לא   בתהליך אוטומטי המופעל כאשר "פניה נוצרה" - ניתן לסנן לפי סטטוס הפניה   פעולה חדשה של "יצירת תיעוד ידני" אפשרות לתת לתיעוד תאריך / שיוך למשתמש משמש לתצוגה טקסטואלית וגם לצורך הצגת...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2022 - 05/2022

גירסה 8.3 - 8.5

בחלונית בחירת צבע במערכת (למשל לסטטוסים) חידשנו את פלטת הצבעים ואפשרנו בחירה קלה יותר של הצבעים המוגדרים מראש.   תהליכים אוטומטיים ​באוטומציה של פעילות מתוזמנת על מסמכי הנהלת חשבונות - אפשר לסנן לפי מאפייני הזמנה / חבר באוטומציה של "מאפייני יישות עודכנו" / "הודעה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 06/2022 - 07/2022

גירסה 8.6 - 8.7

בתבנית מייל: ניתן לשים ב"נמען" שם של מאפיין של בחירה מרובה מתוך חברים / משתמשים (עד היום זה עבד בבחירה של אפשרות אחת) ניתן לרשום את שם הסטטוס באמצעות status_title בהגדרת תהליך אוטומטי של "שיחה נכנסת" - ניתן להגדיר מספרי טלפון ספציפים של הנמען, ואפשר גם לסנן לפי האם פניה נוצרה...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 09/2022 - 03/2023

גירסה 8.6 - 8.7

באוטומציות: - אפשרות יצירת מוצר בהזמנה כפעולה בתהליך אוטומטי כולל הגדרת שדות מערכתיים ומאפיינים של המוצר. - אפשרות סינון לפי מקור / קמפיין / מדיום בתהליך אוטומטי הפועל כאשר "סטטוס הזמנה השתנה". דף הבית: - ניתן לעדכן סטטוס פניה / הזמנה - בלחיצה עליו תיפתח חלונית עדכון סטטוס. תקשורת:...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 04/2023 - 10/2023

גירסה 8.6 - 9.10

1. אפשרות הגדרת "שליחת התראה לכל המשתמשים עבור משימות ללא אחראי" הפועלת כאשר: - נוצרת משימה ללא אחראי - מסירים אחראי ממשימה קיימת - הגיע הזמן לביצוע משימה ללא אחראי 2. בניתוח מיילים - אפשרות לזהות יישות קיימת לפי אימייל או טלפון (במקום אימייל וגם טלפון). 3. בשימוש בתוספי שליחויות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 03/2024

גירסה 10.3

הגדרות חדשות: - אפשר למשתמשים ספציפיים ליצור מסמכי זיכוי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - אפשר למשתמשים ספציפיים לזכות כרטיסי אשראי (ואפשרות לקבוע לכל משתמש אם הוא יכול). - חובה לרשום מספר ת.ז / מספר העסק בעת הנפקת מסמך הנהל חשבונות. אפשרות להגדיר לסוג מוצר מסויים חבליה דינאמית של מוצרים על...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 05/2024

גירסה 10.5

1. למשתמשי שרות "מיתוג" - אפשרות הגדרת "מיתוג" לתבניות טקסט (כפי שכבר קיים עבור תבניות אימייל). - ניתן להגדיר מיתוג לתבניות הודעות טקסט. - ישנה הגדרה המאפשרת להציג למשתמש עם מיתוג רק תבניות במיתוג הזה (או ללא מיתוג) בחלונית שליחת אימייל. - אם מגדירים להשתמש במיתוג כשולח...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 07/2024

גירסה 10.7

1. אפשרות שליחת קישור לתשלום עצמאי עבור חשבונית קיימת. מאפשר תשלום בכרטיסי אשראי וארנקים אלקטרונים (ביט / גוגל פאי / אפל פאי) 2. הוספנו אפשרות הצגת נתוני רווח גולמי: מיקומים לתצוגה: - ברשימת ההזמנות - אפשרות הצגת עמודות רווח גולמי + אחוז רווח גולמי - ברשימת מוצרים בהזמנות - אפשרות הצגת עמודות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 10/2024

גירסה 10.10

למשתמשי שירות מיתוג: בדף הראשי של מערכת הניהול תוצג אפשרות סינון הנתונים לפי המיתוג המוגדר (למשל סניף / מחלקה). בתוסף הנפקת מסמכי הנהלת חשבונות דרך ריווחית: הוספנו אפשרות להגדיר "מספר מחסן בריווחית" עבור מוצרים בקטלוג בקאלה כך שהוא ישלח אל ריווחית בעת הנפקת מסמכים. בהיסטוריית הפעילות של...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2025

גירסה 11.1

ביומן הפגישות: אפשרות להגדיר שאי אפשר לקבוע פגישות באותו זמן ובאותו משאב (למשל "חדר") אם קיימת חלוקה כזו. במאפיינים מסוג "תאריך + שעה", ניתן להגדיר ואלידציה המונעת הזנה של תאריך ושעה חופפים, כולל: - שימוש במאפיין של "משך" - השוואת מאפיינים כמו חדר / אחראי / סניף...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 02/2025

גירסה 11.2

בדף הראשי של מערכת הניהול: - הוספנו אפשרות להגדיר שמשתמשים עם הרשאת "מנהל" יוכלו לצפות אך ורק ביישויות שהם אחראים עליהן במקום שתוצג להם אפשרות של סינון המשתמשים שהם מורשים לצפות בהם. ברשימת מוצרים בהזמנה הכללית (לא בתוך הזמנה מסויימת): - הוספנו אפשרות סינון לפי שם לקוח האבא ו/או איש קשר...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 12/2018

גירסה 4.12

בגרסה זו קידמנו משמעותית את יכולת הניתוח של האימיילים הנכנסים, פיצ'ר שתורם ללקוחות רבים לרכז פניות בצורה מסודרת במערכת. בנוסף הוספנו יכולת שמקלות על צורת העבודה, כמו עריכה, עדכון ומחיקה גורפים, בפניות, בלקוחות, בהזמנות ואף במשימות. לאלו שממשים את ה-API שלנו לשים יצירת הזמנות - יש לכם חדשות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 01/2019

גירסה 5.1

בחודש ינואר 2019 התחדשנו בעיצוב חדש ומרענן של הסטטוסים להמשך טיפול, הוספנו יכולות דיוור סמסים, סינון פניות לפי משימות, תמיכה בתוסף Howazit לטיוב לידים, גוגל ופייסבוק פיד לפרסום ממוקד של מוצרים, שיפורים בטופס ההזמנה בחנויות וירטואליות ועוד מספר הגדרות נוספות שיעזרו לכם להתאים את המערכת עוד יותר טוב...

קראו עוד  

שיפורים באתרים / חנויות וירטואלית - 12/2018

בעת שינוי כתובת דף, הצעה ליצירה אוטומטית של הפנייה (301 Redirect) כדי לשמור על מקומו בתוצאות החיפוש. ווידג'ט גלריית תמונות - אפשרות הגדלה של תמונה. בעת קבלת פניות מהאתר, האימייל שנשלח למנהל המערכת עם פרטי הפניה יכיל מעתה גם רשימה של חיפושים שבוצעו על ידי אותו גולש בטרם יצר קשר. אפשרות הטמעת...

קראו עוד  

אינטגרציה עם צ'יטה משלוחים

עיקריי האפשרויות: טופס הזמנה אינטרנטי עם אפשרות בחירת שיטת משלוח בהתאם לספק שבחרתם. תמיכה במשלוח לנקודת חלוקה לבחירת הלקוח או לכתובת ספציפית . הגשת בקשה לאיסוף חבילה לשילוח בלחיצת כפתור או באופן אוטומטי לחלוטין. הדפסת מדבקות ברקוד בעבור החבילות ישירות...

קראו עוד  

פיצ'רים ועדכונים - 02/2019

גירסה 5.2

בגרסה זו הוספנו יכולות מעניינות במיוחד, כגון סנכרון נתוני עבר / זמן אמת מריווחית, ניהול אנשי קשר, שיפורים בדו"חות, תמיכה ראשונית בפורמט iCal לשם ייצוא יומן קאלה לגוגל ואפשרות גישה מהירה לתמיכה והסברים אודות שימוש המערכת, ועוד המון הפתעות.

קראו עוד